Ik loop samen met Tanner het ziekenhuis in. We lopen richting de balie en de verpleegster kijkt me glimlachend aan "Waar kan ik u mee helpen?" "Ik heb een afspraak met Nora Smith" Ze knikt en kijkt op de computer "Yara Smith?" Ze kijkt me geschrokken aan "Bent u haar dochter?" Ik schud glimlachend mijn hoofd "Ze is mijn stiefmoeder"
"Ohh, Nou ze zit nu nog in een operatie maar ze komt zo snel mogelijk deze richting op. Je mag in de wachtkamer wachten van cardiologie. De lift naar de derde verdieping en dan naar links"
Ik knik en glimlach weer vriendelijk "Dankjewel" Ik loop dan samen met Tanner naar de wachtkamer. Als we zijn aangekomen gaan we beide zitten. Ik zie alleen dat er oudere mensen zijn en zucht. Ik voel Tanner zijn hand op mijn been "Wat is er?" Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd "Er is niks"
Een wenkbrauw gaat omhoog bij hem en hij legt zijn vingers onder mijn kin "Weet je het zeker?" Ik knik weer en hij glimlacht dan naar me. Wat is het ook een knapperd zeg.
"Kijk eens wie we hier hebben"
Ik draai me vragend om en zie een oudere man voor ons staan. Hij heeft het niet tegen mij (wat de eerste keer is). Hij heeft het namelijk tegen Tanner. Ik kijk de man vragend aan en zijn blik gaat dan naar mij "Yara Smith? Heeft mijn zoon je met zijn leugens veroverd?"
Ik kijk van Tanner naar zijn vader en dan weer terug naar Tanner "Waar heeft hij het over? Wie is dat?" "Ik ben Tanner zijn vader. De man die hem heeft opgevoed" "De man die het op me heeft opgegeven ja" Tanner staat geïrriteerd op en zijn vader kijkt hem lachend aan.
"Iedereen wist dat het toch niks meer met je zou worden na wat je hebt gedaan. Het is maar dat hij niet dood is anders was je gewoon een moordenaar. Je bent wen crimineel"
Ik zie dat Tanner zijn kaken aanspant en ga tussen ze staan "Ik denk dat het beter is dat u gaat" De man kijkt me lachend aan "Waar heb je dit mislukkeling gevonden? Zij heeft niks van haar vader" Ik krijg een frons op mijn gezicht en kijk hem aan.
"Weet je van wie het ziekenhuis is waar je in werkt?" "Toevallig niet van je vader. Ilay Yildiz is namelijk de baas" Ik grijns "Met het geld van mijn papa." Hij kijkt me lachend aan "Je vader is verleden tijd meisje. Hij heeft niks meer"
"Owh ja?"
We draaien ons allemaal om en we zien Nora aankomen lopen. "Aha Nora. Fijn dat je er ook bent" Ze loopt naar de vader van Tanner toe "Praat je zo over mijn echtgenote?" Tanner zijn vader kijkt haar vragend aan en dan begint het belletje bij hem te rinkelen.
"Juist ja. Dit lieve meisje hier is mijn stiefdochter. En de jongeman er naast is een bekende in de familie" "Dat is mijn zoon en hij is een mislukkeling" ze loopt naar ons toe en gaat naast Tanner staan "Zo mislukt ziet hij er niet uit. Hij ziet er beter uit dan dat jij eruit ziet"
Ze gaat dan recht staan en kijkt hem diep in zijn ogen aan "Dat jij een witte jas aan hebt maakt jou niet beter dan een ander, want guess what: Ik ben de gene die dit witte jasje in 2 minuten van je af haalt en nooit meer aan laat trekken. Heb je dat begrepen?"
Hij blijft haar stil aankijken en ze loopt intimiderend naar hem toe "Want was je het vergeten?" Ze blijft even stil staan en kijkt hem grijnzend aan "Ik ben je baas en niemand anders gaat tegen mij in. Heb je dat begrepen?"
Hij blijft weer stil voor ons staan "Ik vroeg je iets" hij knikt "Ja dokter Smith. Ik heb het begrepen" ze glimlacht lief "Je mag weer gaan, Dokter Martinez" hij loopt direct weg en Nora draait zich dan naar ons om "Zo, klaar voor?"
Ik kijk naar Tanner die haar met grote ogen aan kijkt. Ik moet lachen en kijk haar blij aan "I'm ready" Ze grinnikt en pakt mijn hand vast "We gaan" Ze kijkt dan naar Tanner en geeft een sein met haar hoofd dat hij mee moet lopen.
Wat een powervrouw is dit.....
JE LEEST
Upside down (voltooid)
RomanceYara Smith, De dochter van de welbekende Ethan Smith. Als je aan familie Smith denkt dan denk je aan perfectie. De hele wereld wilt het leven leidden van de knappe Yara. Voor de camera's is ze de gelukkigste dame in de wereld, maar geldt dat ook a...