>>Dagmarie POV<<
Była teraz przerwa obiadowa, więc udaliśmy się na stołówkę. Po drodze mijaliśmy klasy 4-8 oraz 2-3 klasy gimnazjalne, klasy 1-3 mają przerwę obiadową w trochę innych godzinach.
Weszliśmy na stołówkę.
Natalie, Maya i James cały czas rozmawiali, ale ja ich nie słuchałam. To tutaj w 4 klasie zmieniło się moje życie.
Rozejrzałam się po stołówce i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to stolik elity. Czyli stolik tych "lepszych" osób. Zobaczyłam przy nim Matta i Dantego.
Zaczęłam rozglądać się dalej i zobaczyłam, że niedaleko drzwi jest jakieś zbiegowisko.
-Tam się coś dzieje- powiedziałam do reszty
-Lepiej się nie mieszaj- powiedział James
Ruszyłam w tamtą stronę.
Przepchnęłam się i zobaczyłam skuloną dziewczynkę chyba z 8 klasy i chłopaka z ostatniej klasy liceum. Dziewczyna była brudna od jedzenia i z tego, co widzę soku porzeczkowego, a chłopak i jego grupa śmiali się z niej, z resztą nie tylko jego grupa, bo osoby, które się temu przyglądały też.
-Ej. Zostawcie ją- powiedziałam, przez co wszyscy na mnie spojrzeli
-Oj patrzcie, świeżak nie wie gdzie jego miejsce- powiedziała ten chłopak co stał nad dziewczyną
Sama dziewczyna patrzyła z przerażeniem na całą sytuację. Jak by bała się, że coś mi się stanie.
-Stary ona ma bluzę Matta- powiedział jeden z jego kolegów
-I co mnie to musi zapłacić- powiedział
Zaczął kierować się w moją stronę. Nie bałam się go i nieugięcie patrzyłam się prosto w jego oczy.
Podszedł i chwycił mnie za podbródek. Chwyciłam jego nadgarstek i wykręciłam tak, że uklęknął na kolanach, położyłam nogę na jego plecy i wycięłam bardziej rękę do tyłu.
Rozejrzałam się po ludziach i widziałam, że wszyscy są w szoku.
-JAKAŚ DZIEWCZYNA POSTAWIŁA SIĘ THOMPSON'OWI I SZYKUJĘ SIĘ BÓJKA!!!- krzyknął ktoś z tłumu
Jak przewidziałam, za chwilę ten cały Thompson mnie odepchnął i zaczęła się bójka.
>>Matt POV<<
Jedliśmy z chłopakami spokojnie obiad, rozmawiając o zaplanowanych meczach.
-JAKAŚ DZIEWCZYNA POSTAWIŁA SIĘ THOMPSON'OWI I SZYKUJĘ SIĘ BÓJKA!!!- usłyszałem krzyk
Teraz zwróciłem uwagę na tłum niedaleko wejścia.
Wstałem szybko od stołu.
-Skarbie co się dzieje?- zapytała ta dziwka
-Mówiłem, nie mów tak na mnie i się nawet do mnie nie zbliżaj- syknęłam
Chciałem iść w stronę tłumu.
-Stary co tak pędzisz? Dziewczyna sama pakowała się w tarapaty- powiedział mój jeden kolega
-Coś czuję, że tą dziewczyną jest Dagmarie- powiedziałem
-Ta Dagmarie- odezwał się Jacob
-Tak ta Dagmarie co jest siostrą Paula- podziałem
Ruszyłem w stronę tłumu. Musiałem się przepychać, żeby wejść na środek.
To, co tam zobaczyłem, zszokowało mnie. Wiedziałem, że to będzie Dagmarie, ale bardziej zszokował mnie ich wygląd.
Thompson był w gorszym stanie, a Dagie miała tylko rozwaloną wargę i siniaka na skroni.
CZYTASZ
Bad Sister cz.2
Teen FictionSeria Fallen sky Dagmarie to dziewczynka po gwałcie. Ma trójkę dzieci Alex, Max i Roxana. Ma teraz prawdziwą rodzinę. Co jeśli zaproponuje powrót do brata, bo jest ścigana przez gang Snakes Uwaga Jest to 2 część książki "Przyjaciele cz.1" proszę na...