Gdybym zostawiła ten epilog to bym musiała sobie grób kopać
>>Matt POV<<
>>Tydzień później<<
Dzisiaj czwartek 21 lutego, czyli pogrzeb.
Nie chcieli nam pokazać ciała, "ponieważ to za bardzo drastyczny widok". Byliśmy załamani, wszyscy. Dopiero co ją odzyskałem, a już ją starciem.
A wiecie, co jest najgorsze, że Roxana jest identyczna, jak ona.
Wszyscy płakali, zwłaszcza ja i dzieciaki.
Jackson i Ian chcieli ją zabić i można powiedzieć, że to, co chcieli zrobić, stało się.
>>3 dni później<<
-TATO- wpadła Roxana do mojego biura
-Mówiłem ci, że masz pukać- powiedziałem i zły rzuciłem w nią ulubioną książką Dagmarie
Książka trafiła prosto w jej głowę i rozcięła ją.
-O Boże przepraszam- powiedziałem i podbiegłem
Przytuliłem swoją córkę.
-Wuja- załkała
-Co się stało?- zapytałem
Roxana wybiegła, a ja pobiegłem za nią. Wbiegliśmy prosto do pokoju Harrego.
Sparaliżowało mnie, jak zobaczyłem mężczyznę wiszącego na róże, którą miał do ćwiczeń.
-Roxana idź po resztę
Podszedłem i ściągnąłem ciało chłopaka, zobaczyłem, że w dłoni trzyma kopertę. Wyciągnąłem ją i otworzyłem.
Przepraszam was wszystkich.
Nie mam już siły do życia, na początku straciłem tatę, a teraz dziewczynę, która uważałem za siostrę, a najbardziej dobijał mnie fakt, że Roxana będzie identyczna, jak ona.
Przepraszam was, ale nie dałem rady.
Wasz Harry Black.Nie mogę uwierzyć. Usłyszałem, jak reszta wpada do pokoju. Dziewczyny zaczęły płakać.
Szykuje się kolejny pogrzeb.
>>3 dni później (24.2.2019)<<
I kolejny pogrzeb za nami. Tym razem Harrego.
Mężczyzna napisał testament, w którym wynika, że mam przejąć cały gang.
Niestety mnie też zaczęło dobijać to, że Roxana jest identyczna, jak Dagmarie z resztą nie tylko mnie.
>>4 dni później<<
Uzupełniałem papiery dotyczące różnych akcji, gdy do pokoju wpadł Max.
-Wuja Nick wyzywa Roxane i Alex się z nim zgadza- powiedział
Poszedłem za nim do starego pokoju Dagie, który jest teraz Roxany.
CZYTASZ
Bad Sister cz.2
Teen FictionSeria Fallen sky Dagmarie to dziewczynka po gwałcie. Ma trójkę dzieci Alex, Max i Roxana. Ma teraz prawdziwą rodzinę. Co jeśli zaproponuje powrót do brata, bo jest ścigana przez gang Snakes Uwaga Jest to 2 część książki "Przyjaciele cz.1" proszę na...