|| ONLY WITH YOU ||

67 4 0
                                    

✥Popadam z skrajności w skrajność, kiedy twoje usta, jak pijawka ciągną moją gładką skórę na udzie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Popadam z skrajności w skrajność, kiedy twoje usta, jak pijawka ciągną moją gładką skórę na udzie. Odliczam zbyt wieczny czas, z utęsknieniem czekając aż moja męskość poczuje twoje ciepłe gardło, które tak bardzo kocham zapychać. Pragnę ciebie jak nigdy dotąd, zapominając o wszystkim co mi robisz. Ciągnę za gruboskórny pasek, skutecznie obwiązany wokół chudych nadgarstków i ramy łóżka. Z oczu wyciekają łzy oznaczające uwolnienie emocji które buzowały we mnie przez cały ten czas. Krople wpływają kiedy twoje, ciepłowilgotne wargi, zasysają się na zaróżowionym żołędziu. Odchylam głowę tak mocno że szyja zaczyna piec. Klatka piersiowa w znacznie przyśpieszonym tempie unosi się i opada. Uwydatniam żebra, wysoko unosząc talię w górę. Pierwszy ciężki jęk opuszcza moje pełne wargi, kiedy wkładasz go głębiej i z każdą kolejną sekundą coraz głębiej. Gęsia skórka oblewa moje napięte ciało i nie chce zniknąć, a ja jestem pewien że pulsacje mojego penisa czujesz dobitnie. "Yoongi, k-kochanie!", wykrzykuję by zbyt szybko drgnąć członkiem. Ta krótka, delikatna, upragniona bliskość, działa zbyt silnie. Od pierwszego dotyku zbierałem nasienie, które teraz wyraźnie czuję, tak mimowolnie przepływające przez mój ciepły narząd. Dokonuję to czego pragnąłem. Wytryskuję lepką maź w twojej buzi, i drżę cały czując pot na całym ciele.

❇ ABOUT US ❇ || Yoonmin fanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz