dit is een nog al slecht hoofdstuk, omdat het het eerste is. maar uiteindelijk wordt het beter
promise....
______________________________________
ik kom op school, na een lange zomervakantie die voor mijn gevoel (en alle andere mensen die naar school gaan) natuurlijk weer veel te kort duurde. maar het is niet als normaal, op een school met 2000 leerlingen lijk ik toch bijzonder. ik loop naar m'n vriendinnen toe, die me lachend een knuffel geven 'Ik heb je gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' roepen ze, 'Ja tuurlijk, 2 dagen niet zien is zooooooo lang,' ze giechelen. we kletsen nog even over van alles en nog wat....
'Zie je Imke daar, volgens mij stalkt ze je, ze vroeg naar je nummer en waar je bleef en ze staart je de hele tijd zo creep aan.' zegt Anne, een vriendin die ik nog van de basisschool ken. ik trek mijn wenkbrauw op en kijk naar achteren. Imke kijkt me even aan en doet dan alsof ze me niet ziet. 'niet alleen zij hoor, je bent in de vakantie ontiegelijk populair geworden', ik kijk Mia vol ongeloof aan 'echt waar?' vraag ik twijfelend. 'ja natuurlijk, had je iets anders verwacht dan, je hebt.....' ik onderbreek Mia ruw, 'hoe vaak moet ik nog zeggen dat er niks gebeurt is, je zei dat je me geloofde', ik kijk mijn vriendin woedend aan. 'het heeft me alleen maar problemen opgeleverd, Thijs gelooft me ook al niet! en trouwens, ik ga nu naar hem toe!' na een diepe zucht en een boze blik loop ik weg.
'Thijs!' Thijs draait zich om en kijkt me lief aan, ik geef hem twijfelend een knuffel. 'ik heb je gemist,' fluister ik in zijn oor. 'wat dacht je van mij dan, het spijt me zo dat ik je niet meer heb kunnen zien na alles wat ik gezegd heb,' ik kijk hem verbaasd aan, 'je gelooft me' zeg ik en mijn stem trilt. 'het spijt me zo, ik had je meteen moeten geloven en ik was....' Thijs kan zijn zin niet meer afmaken, ik druk mijn lippen op de zijne en hij beantwoord mijn zoen. 'ik houd van je,' zegt hij en ik voel me van binnen warm worden. ik word gebeld en mijn ringtone van 1D onderbreekt dit moment. Thijs' gezicht vertrekt 'ik ben nog steeds een directioner hoor,' ik draai me om en neem op, 'waar ben je?' Lara's herkenbare stem gilt door mijn mobiel, waar ik bijna een jaar voor heb moeten sparen. 'jaja, relax, ik kom nu naar het muurtje', ik neem afscheid van Thijs en ren naar lara toe, die al ongeduldig bij het muurtje staat. 'NIKKI', ik geef m'n beste vrienidn een knuffel. 'OMG, ik heb je zo gemist! hoe is het met Fleur? toen hij je cd kreeg werd Niall...' 'sssssst, als iemand er achter komt breekt de hel los' fluister ik en ik kan een giechel niet onderdrukken, 'je had het eigenlijk niet eens mogen weten,Thijs en de meiden weten van niks en dat gaat niet gebeuren ook.' 'dus je gaat toch niet met Niall door?' vraagt Lara vol ongeloof. 'nee, hij woont in londen en ik hier, hij is alleen maar aan het toeren en aan het werk en ik zit op school. en niet te vergeten, ik heb Thijs waar ik ontzettend van houd.' verdedig ik mezelf. 'maar je was toch zo verliefd op Niall?' vraagt Lara, ik zucht en dat zegt genoeg.
we worden onderbroken door de bel, ik heb het gevoel dat ik door iedereen word aangestaard en eigenlijk weet ik het wel zeker. ik had deze zomer nooit gedacht dat ik ooit zou denken wat ik nu denk: dat het nooit gebeurd was. ik krijg twee whatsappjes achter elkaar, Lara kijkt over mijn schouder mee.
hi, honey, how is your first day, i'm so sorry but i can't stop think about you, i wish you luck today, xxxxxxxxxxx Niall
hoi nikki, zullen we straks gezellig lunchen, je hebt nog wat van me tegoed, het word gezellig, x T
'omg, zo lief,' Lara leest de berichtjes vertederd. 'i know' zucht ik. 'je weet wie ík zou kiezen' zegt Lara en ze kijkt me half streng aan. 'ja, en dat is juist degene die ik wil vergeten' zeg ik en ik verwijder Nialls berichtje en reageer op die van Thijs
gezellie, ik ben om kwart over drie uit. zie je in het park bij ons bankje, ik neem appeltaart mee, xxx Nikki
'zonde, maar ik sta achter je. dat weet je toch wel?' Lara geeft me een knuffel en we gaan het biologie lokaal binnen, op m'n tafel ligt een briefje,
1000000000x sorry voor net, wil je me vergeven en straks een starbucks halen?
luf u so much Mia
ik schrijf haar terug
het is al goed, maar vanmiddag ga ik lunchen met Thijs, morgen?
ik kijk Mia aan en weet dat het goed is. tijd voor bio, zucht.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionNikki gaat in de zomer naar Londen, maar dan staat ze ineens tegenover One Direction. haar vriendschap met Niall verandert in liefde, maar hoe gaat ze haar vriendje vertellen dat ze verliefd is op een popster. één ding staat vast, deze zomer zal Nik...