'voorzichtig!' roep ik lachend. Melissa draagt 2 enorme taartdozen. een appeltaart, en een versierde chocoladecake. de roze bloemetjes vormen letters: happy birthday Eleanor. Melissa wankelt. ik doe de deur open, Melissa zet de dozen in de gang. ze schudt met haar armen. 'oké, we hebben nog anderhalf uur. ga jij eerst douchen, dan zet ik de taarten in de koelkast.' 'sterkte,' roep ik vrolijk, ik storm naar boven. ik pak een handdoek en ga naar de badkamer. die is piepklein. er staat alleen een douchecabine, een wastafel met een kleine spiegel en een propvol kastje. ik ga douchen en m'n haren wassen tot Melissa roept dat ik moet opschieten. ik jat Melissa's krultang en sprint naar mijn kamer. 'hé kroeskop, die is van mij. heb je niet al genoeg krullen?' Melissa rent achter me aan, ik doe mijn deur op slot. ik hoor de douche aangaan. ik trek mijn favoriete jurk aan, met met meerdere laagjes. het doet me altijd denken aan een suikerspin. hij stopt rond mijn kieën. ik trek mijn witte kanten pumps aan. ik breng met de tang mijn krullen extra en steek de voorste lokken naar achter. witte oorbellen in, Lara's ketting om en een schattig swarovski armbandje bungelt aan mijn pols. wat mascara en lipgloss, goud en witte oogschaduw, en een klein beetje blush. ik draai een rondje. Melissa loopt mijn kamer in, 'wauw, jezus Nik, je lijkt wel een engel.' ik bloos een beetje. 'wil je me helpen?' vraagt ze en ze draait een haarlok om haar vinger. 'tuurlijk, waar is je jurk?'
Melissa ziet er heel mooi uit. ze heeft een mintgroen jurkje aan. witte pumps en de puntjes van haar haar heb ik gekruld. ze heeft wat lichtgroene zilveren oogschaduw op en ze schuift een grote stoffen bloem om haar vinger. 'haha, als ik een engel ben, dan ben jij goudlokje.' 'oké we kunnen gaan.' we lopen naar beneden. we stappen in Melissa's kleine auto. 'je zei toch dat je nooit met de auto ging?' 'klopt,' zegt Melissa als ze de straat uitrijdt. 'maar het zal nu wel rustig zijn. en ik heb ook geen zin om met deze jurk over straat te gaan.'
'hier is het.' Melissa draait een weggetje in en blijft voor een poort staan. ze belt Eleanor. 'héhé, ik ben er.' de poort gaat open. Melissa rijdt naar binnen. ze stopt voor een gigantisch huis. Melissa stapt uit en belt aan. er word opengedaan, door LOUIS!!!!, ik piep zachtjes. o mijn god ik kom nu in het huis van Louis Tomlinson. 'hoi Lis,' hij draait zich naar me om. 'dan moet jij Nikki zijn.' hij geeft me een hug. en neemt ons mee naar binnen. ik loop achter hem aan naar de huiskamer. Eleanor zit op de bank, druk in gesprek met Liam, Niall en Zayn zitten voor de tv en begroeten ons. Harry komt de keuken uit met mokken thee en een grote schaal chips. 'hoi Melissa, en hallo....... kleintje' ik bloos en de hele kamer laat merken dat ze me heel schattig vinden. ik pak een mok en neem een slok. 'dat het ik wel verdiend vind ik.' Niall staat op en loopt naar me toe. 'ik ben Niall Horan en jij?' 'dat weet ik, en ik ben Nikki. Nikki Kamper.' 'hoi Nikki, je ziet er prachtig uit, darling.' ik giechel. dankje,' 'niet de hard van stapel lopen, ze is een directioner, ze krijgt zo een hartaanval' ik geef Eleanor een dodelijke blik. waarom moest ze dat nou zeggen? 'maakt niet uit, dat leren we je wel af' Zayn schenkt eindelijk aandacht aan me. 'die uitdaging ga ik graag aan' hij zet de tv uit en loopt naar me toe. 'jou mag ik wel, maar je bent er geweest dat snap je toch wel?' ik lach en pak een chipje.
ongeveer en half uurtje later zitten we allemaal op de bank. fanatiek een potje fifa te spelen. 'ik wist niet dat meisjes ook konden gamen' zucht Harry. 'ja, niet iedereen is zoals Eleanor.' zegt Niall lachend. 'hé' protesteerd Eleanor, 'ik zit hier hoor.' 'weten we, maar er moet iets zijn wat je niet kan.' Louis geeft Eleanor een kus in haar nek. ik krijg een whatsapp-je. 'even op pauze, ik heb een berichtje.' hij is van Lara. OMG, je gaat 1d ontmoeten. ik ben jaloersssssssssssss!!!!!! 'hé Lis, maak even een foto dat wij hier een spelletje voetbal aan het spelen.' vraag ik in het Nederlands. de rest barst in lachen uit, het is aanstekelijk en al snel liggen ook wij over de grond. wat is Niall's lach toch schattig. ho wacht, geen Niallergedachtes hier. hij zit voor je. Melissa pakt mijn mobiel en maakt een foto dat we over elkaar liggen. ze geeft mijn mobieltje terug. ik stuur hem door naar Lara en zet er bij: haha, ik ben er al, supercuties, ik heb ze verslagen met een potje fifa, ons dagelijks game-uurtje heeft gewerkt. :P mijn mobiel slaat meteen op hol. ook van Mia en Anne. ik reageer één keer en zet mijn mobieltje dan uit. Liam komt binnen met een grote schaal lasange, Harry heeft de tafel gedekt en Zayn komt binnen met een fles champagne. iedereen gaat zitten en Louis begint te zingen: 'happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Eleanor, happy birtday to you!' ieddereen begint te juichen en Zayn schiet de kurk van de champagne eraf. iedereen geeft haar een knuffel en Niall haalt de cadeautjes. 'een gitaar!!!!' gilt Eleanor. in de andere pakjes zitten een plectrum, een capo, een stemapparaatje nootjes, discodip enz. voor haar nieuwe ijsmachine, een pump van chocolade en een draadloze koptelefoon. Eleanor wordt helemaal hyper en staat te springen, ze lijkt wel een klein kind. iedereen schept de lasange op. het is echt heerlijk en ik had honger dus dat komt ook uit. ik schep nog een keer op en wordt heel gezellig gepraat. dan haalt Melissa de taart, als ze binnenkomt begint iedereen te klappen en te juichen. Melissa bloost en ik begin te lachen. ze steekt sterretjes in de appeltaart en steekt ze aan. iedereen zucht en Melissa zet de taarten voor Eleanors neus. ze straalt. 'voor de prinses,' ze geeft Eleanor een kus. dankbaar neemt ze het taartmes aan en snijdt de taart aan. ze geeft iedereen een stukje, we vallen hongerig aan. iedereen zucht en praat met mond vol. 'dit is zooooo lekker,' 'ik neem zo nog een stukje' 'applausje voor degene die dit gemaakt heeft.' binnen no-time zijn de taarten op.
Harry loopt naar me toe en tilt me uit mijn stoel, vragend kijk ik hem aan. 'hé, kleintje,' fluistert hij in mijn oor. 'ik krijg nog een revanche!' hij laat me op de grond vallen en ploft zelf op de bank neer. ik sta op, sta op zijn tenen tot hij piepend zijn excuses aanbiedt (als je naaldhakken aanhebt, mag je ze best gebruiken.) en ga naast hem zitten, de rest verzamelt zich rond de tv en Eleanor zet het spel aan. we maken lol en vergeten de tijd. rond tienen stoppen we, Eleanor en ik beginnen te dansen en iedereen lacht. de muziek schalt door het hele huis. uitgeput val ik op de bank en Eleanor trekt Louis naar het midden ze beginnen samen te dansen. Liam zet het volgende nummer op. 'OMG, ken je deze nog kleintje?' roept Melissa en ze trekt me de vloer op. we doen een dansje dat we deden op mijn zus haar verjaardag, we waren toen een jaar of veertien. 'ongelofelijk dat ik deze nog helemaal ken!!' roep ik en ik geef Melissa een knuffel. iedereen klapt. Niall trekt me naar zich toe, 'ik wist niet dat we een danser in ons midden hadden,' ik lach en plof neer op de bank. Louis komt binnen met een kan drank. 'oké, wie wil er wat van mijn voortreffelijke, niet-alcoholvrije punch.' iederen reageert enthousiast. ik krijg een glas en loop naar het balkon, even stoom afblazen. ik neem een grote slok en wordt meteen duizelig, iets te sterke drank. ik kijk omhoog naar alle sterren en drink mijn drankje op. ik staar een beetje voor me uit als Niall naast me komt staan. hij slaat zijn arm om mijn middel heen. hij kijkt naar mijn lege glas, 'niet je eerste drankje, één wijze tip voor het leven. kijk uit met Louis' toverdrankjes!' ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'weet je,' zijn adem voelt warm, 'ik geloof in magie.' 'oh ja,' ik kijk hem vragend aan. 'ja, Louis maakt een toverdrankje op de dag dat een magisch iemand me betoverde met haar ogen, nu sta ik naast haar te kijken naar een hemel die alleen in sprookjesboeken beschreven kan worden.' ik krijg een brok in mijn keel, een stemmetje in mijn hoofd slaat alarm. dit is niet goed, dit eindigt verkeerd, je verpest het voor jezelf, voor hem, dit gaat fout. 'Niall, ik moet je iets vertellen...' ik zeg iets wat ik niet wil vertellen 'kan dat morgen, laat deze avond perfect zijn. ik ben namelijk vanavond denk ik een beetje verliefd op je geworden.' ik knik en kijk hem aan. hij drukt zijn lippen op die van mij, ik beantwoord zijn zoen. één moment schieten alle gevolgen door mijn hoofd, maar de drank, de sterrenhemel en Niall laten die vergeten. ik sla mijn armen om me heen. een zoen die eeuwig lijkt te duren. ik wankel en val tegen hem aan. ik glimlach, hij trekt mij tegen zich aan. 'en de betovering was verbroken.' hij kust me in mijn nek, er gaat een rilling door me heen, hij slaat zijn armen om me heen en neemt me mee naar binnen, 'hier is het veel warmer,' we gaan op de bank zitten, Niall slaat een dekentje over me heen en we zoenen, Eleanor slaat een klein kreetje uit. 'aaaaaaah, wat schattig.' ik trek Niall tegen me aan, 'weetje, jij hebt mij betoverd.'
JE LEEST
Summer Love
FanfictionNikki gaat in de zomer naar Londen, maar dan staat ze ineens tegenover One Direction. haar vriendschap met Niall verandert in liefde, maar hoe gaat ze haar vriendje vertellen dat ze verliefd is op een popster. één ding staat vast, deze zomer zal Nik...