Abby. Scurt si la obiect. Dar de ce nu si Styles. Uite de ce: Harry, frate super faimos care practic a cam uitat de mine.Eu:simpla si faimoasa in a sta in casa. Simplu nu?Asa pare dar cand iti lipseste fratele cu care te jucai in noroi si spărgeai tot ce apucai nu mai e asa frumos.
-Abby, vino jos scumpo! Striga mama.
-Da,ce e? Intreb eu coborand scarile.
-Uite,am vorbit cu Harry si o sa te muti cu el si prietenii lui in Londra.
-Ce?Tip eu de cred ca m-a auzit si capra vecinului.Nu intrebati,e un ciudat.Capra aia mi-a mancat tema si proful nu m-a crezut.
-Scumpo, tu nu prea ai prieteni aici si m-am gandit ca daca te muti cu ei o sa iti faci mai multi.
-Crezi?
-Haide,macar incearca.
-Ok,dar cand plec?Nu vreau sa il vad pe Harry!Tip in sinele meu.
-Maine,asa ca du-te si fa-ti bagajul.
-Ok... daca trebuie.
Nu imi vine sa cred ce se intampla. Trebuie sa ma mut cu extraterestrul ala cu par de oaie de fratimiu.Si cica nu am prieteni,da a uitat de...si de...chiar nu am prieteni. Off.
A doua zi
-Esti gata? Ma intreaba mama.
-Da...dar ,mi-e asa de rau.Ma aplec strangandu-ma de burta ca poate mai castig niste timp.
-Nu merge asa.Ai avion in jumătate de ora,mai bine te-ai grabi.
-Ok,pa.
Am intrat in avion si a durat cam 2 ore.In spate era o batranica, iar langa mine era un băiat dragut cam de varsta mea.
-Hei,imi spune el.
-Hei,spun eu
-Unde mergi? Ma intreaba el.
-Londra, tu?
-Paris.
-Frumos.
-Ia mai tăceţi acolo tinerilor! Zice batranica din spate.
-Probleme? Zice tipul de langa mine.
-Ia ai grija domnisorule! Spune si il loveşte cu bastonul.
-Hei, ai grija cum vorbesti! Zice si mai primeste un baston de data asta in umăr. S-a aşezat si nu a mai zis nimic.După au luat-o de la capat.
A trebuit sa rezist in timp ce batrana din spate se certa cu tipul dragut.Am aterizat. Oare Harry a venit dupa mine? Ma uit in aeroport dar nu vad pe nimeni.Pai o iau pe jos.
Merg si dau din mâini ca disperata cand vad un taxi.A oprit unul iar eu am deschis usa si mi-am pus piciorul drept pe pragul masinii cu siretul dezlegat si ma leg la şireturi.Apoi m-am ridicat si i-am spus şoferului un "Mersi frate "si am mers mai departe.
In sfarsit am ajuns la o casa cu trei etaje ,cu gradina mare si o piscina uriasa. Da,asta e casa One Direction.
-Harry par de oaie! Tip eu.
Nu e nimeni! Intru in bucatarie si vad frigiderul gol.Asta e mana lui Niall sigur. Ma aşez frumos pe canapea si dau drumul la televizor. Iau o cutie de inghetata cu capsuni si ma uit la Spongebob.
-Niall, daca mai mananci mult o sa explodezi! Spune Harry.
-Hei, mai sunt si eu aici! Tip eu iar ei vin si ma îmbrăţişează.
-Abby, inca nu esti la inchisoare? Ma intreaba par de oaie.
-Inca mai ai carliontii? Ei bine,evident,nu pentru mult timp.
-Tot la fel de copilaroasa ai ramas! Spune Zayn.
-Mersi dungulita!
-Deci, imi arata si mie cineva camera mea? Zic eu.
-Abby, mi-ai mancat inghetata? Intreaba Niall.
-Iti cumpara Harry alta.
-Tu nu ai bani? Intreaba desteptul de fratimiu.
-Nu,imi dai tu.
-Off, esti o durere in spate. Spune creţu.
-Imi arăţi camera Niall?
-Da,haide.
Am urcat la etajul doi si camera mea era una albastru deschis cu mobila alba si o plasma gigantica. Avea un laptop nou nouţ pe birou si o fereastra mare care dădea in curtea din spate care era plina de pomi. Aveam o terasa mare cu doua scaune si o masa iar langa balustradă erau ghivece cu flori colorate. Seara m-am aruncat in pat care e destul de moale si am adormit fiind epuizata din cauza ca batranica aia a ţipat întruna tot zborul.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...