Chapter 22-Detectivi?Hai nu zau...

1.6K 95 3
                                    

Era dimineata si am simtit cum cad usor din pat... pana am cazut. Niall s-a speriat si a fugit da de ameţit ce e s-a impiedicat, a darmat perdeaua si a căzut peste mine.

-Te simţi bine? Întreabă el.

-Eram mai bine inainte sa cazi tu peste mine. Apropo de asta, dă-te jos! Esti gras! Tip si il arunc.

-Ba nu sunt! Sunt in crestere si trebuie sa mananc! Si aau!

-Nimeni nu creste pana la 21 de ani!

-Da eu sunt special...spune facand o fata de ingeras.

-Semeni cu Harry cand a mers la spital pentru branula.

-Era sexy?

După ce i-am arătat poza cu Harry la spital s-a supărat si a iesit pe balcon. Nu l-am băgat in seama,doar mi-am pregatit hainele pentru concert si geamantanul deoarece după concert plecam direct. Am inteles ca nu mai mergem in alta tara deci destinaţia finala e Londra. Am vazut ca nu vine asa ca am iesit pe balcon inca in pijamale si ma uitam jos unde erau o mulţime de fane care ii faceau poze lu Niall pe balcon.

-Ce faci aici?

-Am zis sa iti acord putin timp singura...

-Aha...sigur. Deci nu e din cauza blondei care iti tot face cu ochiul.

-Pff... nuu...logic, tu esti unica si frumoasa pentru mine.

-Uh...spun si dau sa ies dar ma prinde de mana.

-Ma pierd in ochii tai verzi ca campia...

-Ochii mei sunt albastrii!

-Ma pierd in ochii tai albastrii ca marea...

-Asa sunt toti din familia ta?Ca daca nu, il iau pe Theo!

-Hei, sunt mai frumos ca el! Scuze Theo... sunt in criza...

-El măcar e blond natural! Imi plăcea sa il tachinez cu asta ca stiam ca nu ii place.

-Numai! De ce esti rea?! Nu ti-ai revenit de ieri sau...

-Ce? Nu! Niall! Spun si ies de pe balcon.

Aud cum o fana tipa: Ai dat-o in bara rau Niall! Cand am auzit-o am iesit si am zis:

-Chiar a facut-o! Cand am zis asta toate fetele au început sa rada si sa il tachineze.

Am intrat in camera, m-am schimbat si am coborat jos unde baietii luau masa. M-am dus si am mâncat iar după am urcat in camera si am pornit televizorul unde am vazut o poza cu mine si Niall de mai devreme.Doamne!Nu pot sa cred cum aratam! Parul meu era in toate directiile si Niall avea o fata de catel ud.In cateva ore mergeam la conecrt da mai era ceva asa ca am coborat pana jos in receptie unde Liam vorbea cu un angajat al hotelului.Cum sunt mai bagacioasa de fel am mers sa vad ce se intampla.

-Hei, s-a intamplat ceva? Zic eu.

-Da, Louis l-a pierdut pe Kevin si refuza sa se pregateasca pentru concert pana nu il gasim. Zice Liam.

-Ce tantalau. Unde ati cautat?

-In camera.

-Atat? Poate l-a pierdut prin hotel. Faceti pe detectivii si cautati-l cat merg eu la mall cu fetele.

-Detectivi...buna idee. Mersi.

-Plăcerea mea. Spun si ies din hotel.

Pov. Liam

Am urcat sus in camera la Louis si de pe hol puteam sa il aud cum boceste.

-Hai sa facem pe detectivii! Zic eu sărind in pat.

-Ce? De unde-ti venii? Zice Harry.

-De la sorta!Mi-a zis sa facem pe detectivii si sa il căutăm pe Cochin!Zic eu.

-Kevin! Tipa toti.

-Ok, ok...deci...

-Nu! Asta e mana lu Abby. Sigur ea l-a ascuns ca sa îşi bata joc de noi. Zice Harry.

-Ce avem de pierdut? Oricum ne plictisim.

-Ne si costumam? Zice Louis cu o voce joasa si cu lacrimi in ochi.

-Daca te face sa te simţi mai bine...Zice Zayn.

-Da.Eu vreau sa fiu Holmes! Zice si sare din pat spre geamantan.

-Nu imi spune ca ai costumatie de detectiv...sti ceva nu raspunde! Sa mergem sa il căutăm pe Cochin! Tip eu.

-Kevin! Tipa toti la mine, Louis mai sa-mi tragă si o palma.

Pov. Abby

-Cum ai reusit sa scapi de baieti? Intreaba Gen.

-Pai Louis l-a pierdut pe Kevin asa ca le-am spus sa faca pe detectivii si sa il gaseasca. Spun eu.

-Asta ar trebui sa ii tina ocupaţi o vreme pana ii iau lui Louis un "Kevin" fata. Zice Ali.
-Kevin fata?? Zicem si eu si Gen.

-Da, se tot plange ca Kevin nu are o partenera si ca se simte singur. Zice ea.

-Ştie ca-i din plastic nu? Zice Gen.

-Nu prea mai stiu ce stie. Ieri credea ca Mouse Chocolatte e un soarece acoperit cu ciocolata. Si-a ales alt desert. Zice ramanand pe loc cu o fata de ganditoare.

-Ok...nu e ciudat...e doar straniu. Zic eu calma. Daca nu il gaseste pe Kevin cum o sa aiba partenera?

-Eu l-am ascuns ca sa il necajesc ca mi-a luat placa de par. Zice Gen.

-Ok...

După ce ne-am plimbat prin mall ne-am decis sa ne intoarcem la hotel unde nici nu am intrat bine ca baietii ne-au aparut in fata.Toti se uitau socati la noi deoarece nu stiau ce vor zice cand ii vom intreba in ce sunt costumati. Asa ca am inceput:

-Ce purtati?Zic eu.

-Pai ne-ai zis sa facem pe detectivii! Zice Liam dand din sprancene.

-Sti ca nu la asta se referea nu?Zice Gen.

-Pff...logic! Zic toti.

-L-aţi vazut pe Kevin? Zice Louis.

-Ii zici sau...zice Ali.

-Ce sa-mi zica? Zice morcoveata.

-Kevin e la mine! Zice Gen.

-Ce? De ce ai face asta? Era sa mor! Femeie nebuna! Harry o omor! Tipa Louis de se uitau toti la noi.

-Asta pentru ca mi-ai luat placa! Zice ea.

-Da-mi porumbelul!Zice el raspicat.

-Inainte de asta vreau sa iti dau ceva! Zice Ali.

-Ce? Spune iar Ali scoate porumbelul sau mai bine zis porumbita.

-Pentru Kevin sa nu se mai simtă singur.

-Mersi!  Kevin,daca ma auzi,ai o...Kevina!

-Serios Louis? Kevina?!Zice Zayn.

-Da Zayn, Kevina! Probleme?

-Nu frate...stai calm.

Dupa ce am lămurit tot am urcat sus sa ma schimb.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum