Chapter 5-Niall,ce romantic!

3.4K 141 14
                                    

M-am trezit dimineata cu o durere de cap oribilă.Dar nu m-am ridicat din pat.Cineva bate la usa si am mormăit ceva nici de mine inteles.

-Intra !

-Ce faci? Ma intreaba Niall cu o tava pe care era o farfurie cu şuncă si un ou prăjit si un suc de portocale.

-Mersi! Spun si iau tava punand-o pe noptiera apoi trantindu-ma la loc pe perna moale.

-Ti-e rau?

-Da,imi bubuie capul.

-Stai ca ma duc la farmacie sa iau niste medicamente.Ce dragut e...îşi face griji pentru mine iar eu cred ca o sa ma manance.

-Hei surioara,ce faci? Ma intreaba Harry.

-Mi-e rau tontule!

-Si cand ti-e rau esti enervanta!

-Mersi...ma flatezi!

-Cine ti-a facut asta? Si arata spre tava cu mancare.

-Niall.

-Cred ca te cam place.

-Nu cred !Adica ieri a fost dragut iar eu am fost fraiera.

-Ce s-a intamplat ieri? Intreaba el.

-L-am intrebat daca o sa ma manance.

-Ce? Spune si incepe sa rada.Altceva?

Dupa ce i-am povestit a inceput sa sara in pat ca nebunul de fericire ca mi-a luat apararea impotriva ciudatilor ălora.

-Ho nubunule ca rupi patul!Si capul meu care explodeaza!

-Ok...dar este dragut din partea lui ca a facut asta.Eu tot zic ca te place... dar imi fac griji sa nu te raneasca.

-Pana acum nici nu te-am interesat si acum iti faci griji?

-Oamenii se schimba!

-Nu si tu! Spun eu.

-Hei, am venit! Spune Niall cu o punga plina de pastile după ce am mai vorbit cu Harry.

-Tu unde ai fost? Intreaba Harry.

-Sa ii iau pastile.

-Ce dragut! Spune par de oaie.

Eu si Niall eram gen pocker-face.

-Deci,farmacista a zis sa iei doua pastile pe zi si sa nu te agiti. A spus ca ai racit.

-Vara?

-Si eu am răcit odata vara.Zice Harry.

-Tu esti Harry!

-Harry Potter.Zice Niall.

-Noi mergem sa facem mâncare.Il trage Harry pe Niall afara din camera lasandu-ma singura sa-mi iau pastilele.Au un gust oribil.

Mi-am dat seama ca minte.Harry nu gateste. Ultima oara i-a furat pestele bunicii si a vrut sa il inece ca nu vroia sa il taie ca nu ii place sa vadă sange.

Perspectiva lui Niall

-Niall, trebuie sa vorbim. Zice cretul.

-Despre ce?

-Abby.

-Ce e de vorbit?

-O placi ?

-Ceee... n-nu! Bine,m-ai prins.Te rog nu ma rani!

-Stai linistit amice! Nu iti fac nimic.

-Pfiu...dar oricum de ce intrebi?

-Si ea te place.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum