Capitolul 29-Lasa-ma sa dorm!

1.1K 76 7
                                    

Cred ca era 3 dimineata si eu nu puteam sa dorm.Am facut o plimbare prin casa dar nici vorba de somn.M-am dus la Zayn in camera sa vad ce face.

-Hei,dormi?

-Da.Zice el somnoros.

-A bine,bine...vroiam doar sa sti ca nu o sa te deranjeze nimeni.

-Hai nu zau?!Se uita el la mine cu o sprânceană ridicata.

-Nu pot sa dorm.

-Si ce faci cand nu poti sa dormi?

-Pai mergeam la Niall si dormeam cu el.

-Bine,hai,vino aici.M-am urcat in pat si am pus capul pe pernă el luandu-ma in braţe.

-Da ce crezi ca face Harry? Zic eu.

-Doarme.

-Sigur?

-Sigur, sigur...

-Daca zici tu... Da l-ai vazut pe vecinu de langa? Pot sa jur ca a spălat masina cu pisica.

-Bine hai dormi acum.

-Te superi daca citesc?

-Daca te ajuta sa dormi...

-Da,ma linişteşte.

-Citeste atunci.

-Mersi.Am aprins veioza de langa si am inceput sa citesc.M-am plictisit repede si am pus cartea la loc.

-Gata?

-Tot nu pot sa dorm.Da tu ce faci cand nu poti sa dormi?

-Las oamenii in pace sa doarma.

-Si merge?

-Hai sa vedem.Ia incearca si lasa-ma sa dorm.

-Bine bine. Auzi,da m-am gandit la noi doi.Sti ce putem face?

-Sa dormim? Spune el cu capul in perna.

-Nu mai...spun si ii dau cu perna in fata.Putem sa mergem jos sa ne plimbam.

-Draga, sti ca te iubesc, dar iubesc si somnul. Hai sa facem un compromis in seara asta si lasa-ma sa dorm.

-Bine mai bine.Aolo da ce nesuferit esti.Am pus capul pe perna dupa cateva minute suna alarma.

-Iubi, iubi! Striga el la mine.Imi faci si mie cafea?

-Ba Zayn da nesimţit mai esti. Pai da nu vezi ca io dorm? Ia ieşi si fa-ti singur. Spun si il împing din pat auzindu-se o bubuitura mare care m-a speriat. Bravo!M-ai trezit. Doamne ce oameni, nu au pic de respect pentru cei care dorm.Ma duc in camera mea.

Am mers in camera mea si m-am aruncat in pat dupa care am mai dormit cam 2 ore.Am coborât jos unde era doar Niall in bucatarie. Am urcat imediat ce m-a vazut dar m-a prins de mana.

-Da-mi drumul! Zic eu.

-Nu.O da ma asculţi de data asta.Nu mai e nimeni care sa te ajute.Suntem doar noi doi.

-Unde-i Zayn? Intreb eu.

-Nu iar el! Ce are el si eu nu am? Tipa revoltat lovind peretele.

-O inima. El măcar nu ma minte.Acum lasa-ma sa plec.

-Nu!O sa stai si o sa ma asculţi chiar daca v-a trebui sa te leg de scaun.

-Mult noroc cu asta.Zic si rad zgomotos.

El chiar m-a legat de scaun.M-a legat de scaun.Nu pot sa cred. Am ţipat sa imi dea drumul dar nimic. Nu vroia sub nici o forma sa imi dea drumul.

-Zi repede ce ai de zis pana nu te pocnesc.Zic eu amenintator.

-Fi atenta. Deci...nu te-am mintit, daca te minţeam acum nu ma mai chinuiam sa reusesc sa te fac sa asculţi.Inainte de show bausem cu Harry dar el e antrenat, logic.Acolo ne-au intrebat daca am baut si am zis nu,dar cantitatea de alcool din corp imi schimba sentimentele si deaia a aparut ca mint.

-Bine.

-Deci ma ierti.

-Da.

-O sa fim din nou impreuna?

-Ce?Nu! Acum pe Zayn il iubesc.Dar putem fi inca prieteni. Daca ma dezlegi de aici.

-Prieteni? E ca si cum ti-as spune: ti-am omorât câinele dar il poti pastra! Spune incepand sa plângă.

-L-ai omorât pe Toto? Zic eu pe un ton intrebator.

-Nu. E o expresie!Sti ceva,nu mai conteaza. Spune si urca pe scari.

-Aam, Niall, nu crezi ca ai uitat ceva? Niall! Spun eu zbatandu-ma pe scaun.Niall! Harry! Doamna Matilda? Cineva? Am mai stat aici inca vreo ora pana s-au decis sa vina maimutoii.

-Hei Abby. Un nou look? Zice Harry incepand sa rada.

-Amuzant cap de creta!Dezleaga-ma!Tip la el.

Dupa ce m-a dezlegat si i-am povestit cele intamplate,am urcat in camera mea aruncandu-ma in pat.O idee mi-a venit.Trebuie sa il impac pe Niall. Am uitat de asta.Am mers spre camera lui si am intrat. Era in pat cu căstile in urechi si plângea.

-Hei...zic eu.

-Ce vrei? Spune el stergandu-si lacrimile.

-Nu vreau sa fie asa.Spun asezandu-ma pe pat.

-Dar asa e.

-Vreau ca totul sa fie ca in prima zi.

-Eu din prima zi te-am placut.

-Si eu, dar...scuze dar nu mai simt ce simţeam inainte. S-au schimbat lucrurile.

-Acum tu esti cea care nu mai iubeste. Dar m-ai da-mi o şansă sa repar totul.O sa fie mai bine iti promit.

-Nu il pot lasa pe Zayn pentru tine.Scuze. spun si il iau in braţe el nemiscandu-se. Doar plângea.Atunci a intrat Zayn.

-Ce faci tu aici cu el?! Intreaba revoltat ridicandu-ma de pe pat.

-Am venit sa clarific lucrurile. Zic speriata de reactia lui.

-Asa?Imbratisati?!Ce imi ascunzi? L-ai iertat, ieşi cu el?

-Ce?Nu!Tip eu.

-Da sigur! Lasa-ma in pace.Am mers după el schitand un scuze catre Niall.

Am incercat sa tin pasul cu el dar a intrat fulger in camera incuind-o.Am tot bătut si m-am rugat de el sa deschida dar nu vroia.

-Te rog! Nu ies cu el.Suntem prieteni acum.Pe tine te iubesc!Deschide usa si se apropie de mine.

-Demonstreaza!Zice dur.M-am apropiat de el si l-am sarutat mâinile mele fiind acum dupa gâtul lui iar ale lui pe spatele meu.

-Ajunge atat? Zic eu zâmbind.

-Mie imi ajunge.Ne-am împăcat.Dar nu te mai las sa dormi cu mine.Zice si eu chicotesc.

-Atunci care mai e farmecul.Cum o sa te mai enervez?

-Nu mai poti.

Dupa ce am clarificat tot si i-am împăcat si pe Niall cu Zayn care a fost mai greu decat sa scap de pe scaunul ala.La final ne-am strans toti la masa si am auzit soneria.Harry s-a dus si a deschis.

Hei,cine credeti ca a venit si ce parere aveti despre Zabby? Credeti ca Niall si Abby se vor impaca?Sau va continua sa fie cu Zayn?

PS intarziat: Va place coperta? Doar ce am facut-o. Ma chinui de cateva zile sa gasesc o poza potrivita si cu Niall dar nimic.Asa ca rămâne doar cu Troian.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum