-Gesticulat dramatic-
Pana sa cunosc noua colega am adormit. Eu cu Ali ne-am sculat primele si am vazut ca patul de la perete este ocupat. Am mers langa si acolo era o fata cu pielea alba ca laptele si cu parul roscat. Părea o fata inocenta pe care ti-e frica sa o atingi. Am vazut ca pe perete erau postere cu mai multe trupe.Trupa lu fratemiu nu era deci asta cred ca e de bine.Ne-am dat mai in spate cand am vazut ca tipa s-a miscat. S-a foit un pic si dupa a deschis ochii. S-a uitat la noi pret de cateva secunde, ne-a analizat din cap pana in picioare si dupa s-a hotărât sa vorbeasca.
-Neata! Eu sunt... Jade. Spune ea cascand.
-Neata! Eu sunt Abby iar ea e Alison.
-Ma bucur sa va cunosc!
-Si noi.
-Stai...Abby... parca te stiu de undeva...
-O nu... zic eu.Sunt sora lui Harry Styles.
-Aaa, prietena mea e directionera dar eu nu.Scuze daca te deranjeaza.
-Sa ma deranjeze? Sunt in culmea fericirii ca nu esti vre-o directionera obsedata care sa ma pună sa aduc suveniruri! Spun si o iau in brate, surprinzand-o dar raspunzandu-mi.
-Tu parca erai impreuna cu unul din aia...cu...Niall? Parca asa il chema.
-Da,iar ea cu Louis.Spun eu gesticuland spre Ali.
Doua ore mai tarziu,biroul directorului taberei.
-Deci de ce ai lovit-o?
-Nu am lovit-o! Doar am...gesticulat dramatic!
-Ai gesticulat fix in nasul ei!Du-te in cabana, scapi doar cu o avertizare daca imi dai autograful lui Liam. Pentru fica mea...bine bine,pentru mine.
-Batem palma.Am scos din geanta o poza cu autograf, ca eram sigura ca cineva o sa imi ceara. S-a ridicat si a întins mana, eu scuturandu-i-o.
-Ma bucur ca am putut face afaceri cu tine.Spune el iar eu ies cu o fata gen Ok...nu e deloc ciudat.
Flashback
Am mers cu Ali si Jade in cantina la masa noastra obisuita, la o masa langa Machenzie si minionele ei. Mi-am luat niste paste si un suc si m-am asezat. Machenzie a trecut prin spatele meu si mi-a aruncat o privire rautacioasa si dupa "ca prin minune" s-a intors si "s-a împiedicat" si a aterizat direct cu mancarea pe bluza mea. Si ea avea paste cu sos deci a iesit urat. Bluza mea era murdara si plina de sos.Din cauza ei noua mea bluza e distrusa! Am luat pastele, m-am ridicat si i le-am turnat direct in cap.
-Proast-o! La mine a fost un accident da tu ai facut-o intentionat!
-Da, accident, din greseala te-ai intors si din greseala mâinile tale au aruncat pastele pe bluza mea si din greseala si mie mi s-au mişcat mâinile spre tine.
-Nu credeam ca unii pot fi atat de prosti.
-Ce ai zis? M-ai făcut cumva proasta?
-M-ai spala-te-n urechi! Da, te-am facut proasta. Si atunci am pocnit-o.
End of flashback
Si asa am ajuns eu aici. Fetele mi-au tinut partea si minionele lui Machenzie la fel. Dupa tot tam-tam-ul m-am dus si l-am sunat pe Niall.
-Hei, ce faci?
-Bine, tu?Mi-e asa de dor de tine, ai pierdut multe. Harry a vomitat pe Kevin si Louis l-a luat la bataie.
-Wow, chiar as fi vrut sa vad asta.
-E ok, am inregistrat tot.
-Super. Intreaba Louis ce face Ali.
-Si-a gasit un iubit.
-Cee?Alison in momentul asta vin la tine! Tipa Louis prin telefon.
-Ho ma disperados ca am glumit...
-Daca mai faci asa te bat, serios!
-Da da, da-mi-l pe Niall.
-Deci altceva nu mai am de spus. Tu? Intreb eu.
-Nu. Vreau sa iti spun ca te iubesc si o sa te astept cu un tort maaare.
-Mersi. Si eu te iubesc,chiar am nevoie de unul după ce Machenzie mi-a stricat bluza preferata.
-A facut ce?
-O sa iti povestesc cand ma intorc, trebuie sa plec acum pa!
-Ok, pa!
M-am tot învârtit si mi-am facut de lucru dar tot sunt plictisita.Acum trebuie sa ne pregătim de culcare. Cine se culca la 11 serios. Nici nu am realizat cand a trecut timpul asa de repede. cu Jade ma inteleg bine.Am inteles ca are un iubit,care dupa spusele ei este un băiat foarte dedicat ei si o iubeste super mult.Si Ali l-a sunat pe Louis si au vorbit apoi ne-am facut manichiura si ne-am cunoscut mai bine cu Jade. E o fata uimitoare si e clar impotriva lui Machenzie.
Scuze ca a întârziat atat capitolul si ca e plictisitor dar nu prea am starea necesara de a scrie. M-am decis sa iau o pauza mai lunga de la carte ca sa să timp sa mai scriu si la celelalte carti. Pauza nu e chiar uimitor de lunga, cam 3-4 saptamani maxim. Bye.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...