Chapter 11-Adevar sau provocare

2K 111 6
                                    

Era dimineata iar eu tot nu dormeam.Nu am dormit toata noapte pentru ca am vorbit cu Alison pe web. M-am decis sa merg jos sa mananc si sa ma intorc la loc in camera. Am coborât jos unde Harry mi-a adus micul dejun, Zayn mi-a facut parul, Liam temele iar Louis un masaj.

-Hei, pentru ce sunt toate astea? Intreb eu.

-O sa vezi, acum urmeaza-ma! Zice Harry si ma duce spre masina.

Tot drumul l-am sâcâit sa imi spună unde mergem dar nu am scos nici un cuvant de la el.Am mers pana intr-o padure unde am vazut o pătură si un cos.Am coborât din masina iar Harry a plecat imediat lasandu-ma singura. M-am indreptat spre locul ala si l-am vazut pe... Niall.

-Ce cauţi tu aici? Spun rece.

-Vino, pentru ca vreau sa iti explic tot.Zice el arătând spre patura. Am mers langa el.

-Ce sa-mi explici? Ca te-ai sărutat cu duşmanca mea?

-Nu, deci imediat cum ai plecat tu m-am îndreptat spre masina iar Machenzie m-a intrebat daca sunt iubitul tau si am spus ca da,apoi a intors capul si te-a vazut venind si m-a sarutat, dar nu am avut timp sa ripostez ca ai venit tu.Zice el.

-Acum inteleg si imi pare rau ca nu te-am ascultat. Spun eu.

-Ma bucur ca mi-a venit ideea de a te aduce aici. Aici veneam cand eram mai mic si ma ascundeam. E un loc foarte important. La fel ca tine.Spune si ma sărută apasat dar foarte pasional.

-Mancam? Spun eu.

-Sigur! Spune si scoate niste spaghete ca la prima noastra intalnire.

-Ca prima data! Spune el.

-Ca prima data! Spun si eu.

Am mâncat iar apoi am mers acasa.

-Cum a fost? Intreaba toti deodată sărind de pe canapea.

-Ne-am impacat! Zicem amandoi iar ceilalti vin sa ne imbratiseaze.

Era deja seara, nu mi-am dat seama cand a trecut timpul.A venit si Alison intre timp si ne-am uitat la un film si dupa am zis sa jucam ceva.

-Hai sa jucam adevar sau provocare! Spun eu.

-Ok, ma aproba toti.

Sticla cade la mine si la Harry. Am o presimţire proasta.

-Ce alegi?

-Provocare! Zic eu.

-Ok... te provoc sa tipi pe geam: Caut soţ gospodar, cu parul alb in cap,intre 1,40-1,70 daca se poate in carje,care sa stea la tv,sa fie om inteligent! Spune Harry zâmbind.

-Esti tampit sau tampit? Il intreb eu.

-O faci sau nu?

Am mers la geam si am inceput sa strig iar toata lumea se uita la mine si le-am zis ca e o provocare, dar tot se uitau.Las' ca vezi tu Hazza! Sticla a picat la Harry. Super!

-Harry, dragul meu fratior, ce alegi?

-Provocare! Zice el.

-Perfect...spun eu rânjind malefic.Te provoc sa te duci pe strada la primul cuplu pe care il vezi si sa ii spui baiatului cum a putut sa te insele! Zic eu zambind.

-Esti malefica! Zice el iar eu rad.A mers afara la un băiat de vreo 20 de ani cu prietena lui care se sărutau si i-a spus exact ce i-am zis eu.Fata i-a tras o palma băiatului de saracul cred ca o sa ramana traumatizat pe viata. Am mers si le-am explicat totul si au mers mai departe.

-Bravo Hazza! Zic eu.Toti mureau de ras.

Apoi sticla s-a oprit la Louis si Alison.

-Ce alegi draga? Zice Alison.

-Provocare draga! Spune Louis.

-Te provoc sa te duci la primul trecator si sa il intrebi cat e ceasul si dupa sa zici:masina timpului a functionat! Sunt un geniu! Zice Alison.

-Esti nebuna? O sa ma creadă astia nebuni. Zice Louis.

-Eu aproape am despărţit un cuplu ma lasi? Zice par de oaie.

-Bine,o fac! Zice el.

A mers afara la un bătrân si a zis exact in tocmai ce spusese Alison.Toti muream de ras iar domnul acela a zis ca nu intelege pustii din ziua de azi.

Apoi sticla a căzut la Liam si Zayn.

-Ce alegi? Intreaba Zayn.

-Adevar! Zice el.

-E adevarat ca ti-e frica de linguri din cauza ca mama ta te-a bătut cu o lingura cand ai furat câinele vecinei?

-Da...zice el rusinat.Noi toti râzând de el.

Apoi sticla minune a picat la Liam si Niall.

-Niall, ce alegi? Il intreaba Liam.

-Provocare!

-Te provoc sa te colorezi tot pe mana dreapta cu marker negru si sa te duci la vecina si sa o rogi sa te lase la baie pentru ca a ta s-a stricat. Daca spune nu, spune-i ca ai neaparata nevoie la baie.

-Doamne ce minti aveti! Zice el si pleaca spre usa noi in spatele lui.

Niall bate la usa si intreaba

-Tanti Matilda! Striga el.

-De unde sti ca o cheamă Matilda? Zic eu.

-Are fata de Matilda. Zice el.

-Ok... asta nu e deloc ciudat. Zice Alison.

-Ce vrei tinere si de unde sti ca ma cheamă Matilda?Zice bătrâna noi uitandu-ne ciudat unii la altii ca Niall chiar nimerise numele.

-Pot sa ma duc pana la baie ca a mea s-a stricat? Zice trecandu-si mana plina de marker prin par.Femeia se uita la mana lui si nu zicea nimic.

-Ti s-a stricat baia ă? Zice Matilda .

-Da. Zice Niall.

-Pai du-te la vecinu ca e instalator! Zice ea.

-Pai am nevoie la toaleta! Zice Niall. Doamna se uita la mana lui si il lasa sa intre.

Niall chiar a mers la baie si s-a intors.Ciudat ca nu a zis nimic Matilda de mana lui. Ma rog, am mers inapoi in casa.

-Acum vecina ma crede ciudat!Zice Niall.

-De parca nu ai fi!Zic eu si ceilalti rad.

Apoi sticla magica a căzut la Zayn si Alison.

-Ce alegi? Intreaba Alison.

-Provocare! Zice el.

-Te provoc sa te duci pe terasa sa o strigi pe Matilda si sa ii spui ca daca are o nepoata sa il sune ca daca nu il trimite pe Niall sa ii manance mancarea din frigider.

Zayn se duce la balcon si striga in gura mare doamna Matilda ieşind cu matura dupa Zayn si alergandu-l prin toata curtea iar noi nu mai puteam de ras asa ca a venit si dupa noi.Am fugit jumătate de ora de doamna Matilda iar noi nu mai puteam dar ea tot mai avea energie.La un moment dat am cedat si am sărit toti in piscină udand-o pe saraca Matilda si plecând in sfarsit acasa.

Am urcat toti si ne-am schimbat, toti adormind in sufragerie cum am apucat:Niall cu capul in popcorn si cu mine in braţe,Zayn cu fundul pe capul lui Liam si cu mana in pahar, Harry cu mana in capul lui Louis si cu piciorul pe canapea, Louis sub masa cu Alison peste el,Alison tinand in mana băţul cu care se amesteca cabunii la şemineu iar Liam pe masa cu Zayn pe capul lui la propriu. Si asa am adormit dupa ce am fugit de doamna Matilda juma' de ora.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum