Chapter 17-Idiotul de fratemiu...

1.7K 108 0
                                    

M-am speriat cand Harry a inceput sa ma zdruncine chemandu-ma jos pentru ca are ceva important sa ne comunice. M-am uitat la ceas si era ora 5 dimineata. Ce naiba? Am coborat jos unde erau baietii, fetele si Taylor.

-Am vorbit cu Simon si plecam in turneu asa ca faceti-va bagajele! Zice Harry.

-In primul rand buna dimineata, in al doilea rand CE? si in al treilea rand scapam de Taylor daca mergem? Zic eu.

-Da. Pa-pa Taylor! Spune Harry si o da afara pe Taylor fara ca ea sa mai spuna ceva.

-Sa ne facem bagajele! Spun eu si o iau pe Alison sa imi fac bagajele. Ea le avea deja facute deci mai ramaneam eu si Genevive.

Mi-am luat tot ce imi trebuia si am plecat spre aeroport. Am urcat toti in avionul lor privat iar Harry s-a dus sa ii ia mancare lui Niall.Peste putin timp avionul a decolat dar Niall nu si-a primit mancarea... saracul! Poate a căzut par de oaie cu mancarea lui...imi zic in minte si rad gandindu-ma la Harry intr-o băltoacă ud cu mancare pe cap. Am dormit pana m-a trezit Zayn anuntandu-ma ca am ajuns.

-Scoala-te! Tipa el.

-Unde e Harry? Zic coborând din avion.

-Habar n-am! Zice el.

Din perspectiva lui Harry

Stau si ma uit pe geamul avionului cand se anunţă ca trebuie sa coboram. Ma uit imprejur da sunt numai straini. Ce cauta straini in avionul nostru?

-Atentie calatori! In 5 minute aterizăm in aeroportul din Dublin. Zice o voce.

Ce? Dublin? Eu trebuia sa fiu in New York. Wtf? Am incurcat zborul! Ce prost sunt! Stiu...ii sun pe baieti.

-Unde esti idiotule! Il aud pe Niall cum tipa in telefon.

-Dublin. Zic eu incet.

-Ce?Cum sa incurci zborul?! Cat de prost sa fi? Tipa Liam in telefon.

-Stati linistiti, iau urmatorul zbor. Care e...maine?!

-Maine? Azi avem un interviu papmalaule! Tipa si Louis.

-Stiu da nu am ce face. Vin maine cu primul avion. Hai ca ma pune o stewardeza sa inchid. Pa.

Din perspectiva lui Abby

Idiotul a pierdut zborul. Super! Se putea mai bine?

-Abby, auzi,vroiam sa te intreb ceva...zice Niall.

-Da Niall. Zic eu.

-Noi cand o sa facem relatia publica? Intreaba el iar eu am uitat ca noi inca nu am zis de relatia noastra.

-Pai in seara asta aveti interviu si maine concert si un alt interviu nu? Zic eu.

-Da...spune Niall surprins ca eu le stiu programul.

-Dupa concert. Zic eu.

-Ok... hai la hotel.

***

-Buna ziua! Spune Louis catre receptionera.

-Hei. Zice ea cu ochii in calculator fara sa se uite la Louis.

-Avem rezervate camere la acest hotel.

-Pe ce nume?

-Harry Styles. Zice el.

-Imi trebuie buletin. Spune ea din nou fara sa se uite la Louis.

-Dar nu am buletinul cretinului. Zice el.

-O doamne! Louis Tomlinson?! Tipa ea cand ridica capul.

-Iti dau autograf si fac poza daca ne dai camerele.

-Ok.Zice ea.

-5 camere. Zice ea.

-5?Dar noi suntem 8!Tip eu.

-Pai simplu... tu dormi cu Niall, Alison cu mine iar Genevive cu Harry... cand vine...zice Louis.

-Of...zic eu luând cheile.

Am urcat sus unde era un pat matrimonial si super decorat. Nu au gusturi proaste... mi-am despachetat si m-am dus la masa.

-Hei baieti! Spun si ma indrept spre baieti.

-Hei...o sa mai vina cineva.Spune Liam.

-Cine? Zic eu.

-Intoarce-te! Zice el.

Ma intorc si ii vad pe... 5 SOS. Omg! E si ceva bun in a fi ruda cu o vedeta. Super!

-Hei... tu trebuie sa fi Abby.Spune Luke.

-Aici si pregatita de distractie! Zic eu.

-Distractie?! Tu nu ieşi din hotel fara noi! Zice Zayn.

-Atunci o sa terorizez hotelul. Zic eu ranjind malefic,ei speriandu-se.

-Stai calma...ok...zice Michael speriat si el.

-Cat o sa stati? Intreaba Alison.

-Nu iti place de noi? Zice Calum.

-Ba da...dar întrebam.Zice ea.

-Pai o sa avem 2 concerte cu baietii deci cam o saptamana. Zice Ash.

-Misto! Zic eu si comand.

Am mâncat si m-am dus sus pentru a ma pregatu pentru interviu. Dupa o ora cobor si urc in masina pe scaunul din faţă.In 10 minute am ajuns si am intrat in direct.

-Buna baieti. Spune o tipa blonda care ii făcea cu ochiul ocazional lui Niall. Daca nu inceteaza ii zmulg extensiile alea false.

-Hei.Zicem noi.

-Unde e Harry? Intreaba ea.

-In aeroportul din Dublin. Idiotul a pierdut zborul. Spune Niall.

-Aha...am inteles. Zice ea inca facandu-i cu ochiul lui Niall. Gata!Mi-a ajuns!

-Ia vezi tu nesimtit-o! Cum iti permiti sa ii faci cu ochiul? Cine te crezi? Tip eu nervoasa.

-Da cine esti tu? Iubita lui? Zice ea badjocoritor.

-Da!Chiar sunt! Tip eu lasandu-i pe toti cu gura cascata.

-Ce? Tipa ea.

-Da! E iubita mea! Tipa si Niall.

In sala s-au auzit numai awww-uri si aplauze. Dupa ce am vorbit despre relatia mea cu Niall am plecat la hotel si m-am culcat.A fost o noapte lunga...

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum