Chapter 16-Taylor?

1.9K 107 0
                                    

Dimineata...ce pot spune? O urasc! Aseara baietii si-au anulat concertul si s-au uitat la vreo doua filme de groaza pana la 4 dimineata si au tipat. Cobor jos si gasesc ce ma asteptam:Liam, jumate-afara jumate inauntru,cred ca geamul ala o sa cedeze. Harry, dragul meu frate Harry, cu Genevive in braţe si...stai! Genevive,Harry? O sa trebuiasca sa avem acea discutie. Da mai întâi cineva trebuie sa discute cu mine acea discutie.Asa, cu Genevive in braţe si cu capul langa placa de par. Saracul... cand o sa deschidă ochii o sa ramana traumatizat. Louis, cu Alison peste el,stand jumatate pe canapea, jumatate pe Harry. Zayn, cu fixativul strans in brate si in fata oglinzii. Niall, dragul meu Niall, cu capul in punga cu popcorn si cu sucul langa el. Nehalitul. M-am dus in spatele casei si am tras furtunul pana in sufragerie si cand am apasat s-au speriat toti, Harry tipand:

-Placaaaa! Vrea sa ma omoare ca Kayla aia din film!

-Hohoho! Stati mai incet! Tip eu.

-Asa e mereu trezirea la voi? Intreaba Genevive.

-Mmmm... da! Zicem toti.

-Ok...zice ea.

Se aude usa trantindu-se si pe ea intra Taylor cu pamatuful ei,pisica aia posedata. De ce are un ochi albastru si unul verde?

-Taylor? Zice Harry.

-Da iubire, m-am intors! Tipa ea si sare in braţe la Harry, acesta mai speriat ca atunci cand a vazut placa in fata ochilor.

-Ti-am zis ca m-am despărţit de tine! Pleaca,lasa-ma! Tipa Harry.

-Ou haide, stiu ca nu ai vorbit serios. Zice ea.

-Aa, ba da! Zice el.

-De unde stiu eu ca nu ma placi? Zice ea.

-Tipul nu te place! Tipam toti la ea.

-Vouă cine v-a cerut parerea? Tipa ea. Si voi cine sunteti? Intreaba si arata spre Alison si Genevive.

-Draga Taylor, ma mai sti? Eu,Abby, care ti-a otrăvit pisica.Ele sunt Alison, cea mai buna prietena a mea si Genevive, iubita lui Harry! Zic apăsat iubita lui Harry aceasta enervandu-se, Harry si Genevive uitandu-se uimiţi la mine.

-Harry, ma inseli? Si tu, tu! Te tin minte, micul diavol tazmanian, cum sa uit ca ai otravit-o pe Lucy? A trebuit sa ii dau numai peste la gratar sau somon afumat ca sa uite ce i-ai facut! Tipa ea arătând cu degetul spre mine.

-Aaa... Lucy, am vazut un film cu una pe care o chema Lucy. Era o fata paranormala care a disparut. A facut puf! Ai grija de pisica sa nu faca cunostiinta cu Toto al meu ca altfel face si ea puf! Zic eu si ea prinde o fata speriata.

-Nu ai indrazni! Tipa ea.Si Harry, ai sa imi explici asta! Tipa si arata spre el si Genevive.

-Nu am ce sa iti explic, ne-am despartit! Si dă-mi cheile de la casa! Tipa el iar Taylor ii da cheile.

-Ok, dar Simon a spus ca trebuie sa stau cu voi o saptamana. Zice ea iar noi ne uitam uimiti. Creatura asta paranormala si mofturoasa careia ii cade parul? Plus o pisica. Super! Toto, pregateste-te de atac!

-Ce? Esti nebuna? Tipa Louis.

-Nu draga, apropo ce mai face Kevin, Lucy ar fi încantata sa il cunoasca. Zice ea.

-Haha, nici sa nu te gandesti sa iti apropii pisica aia posedata de Kevin. Ca jar mananci! Tipa el iar Alison rade.

-Tu ce razi? N-ai Fashion TV acasa? Zice ea.

-N-am nevoie de el, ei au nevoie de mine! Zice Alison facand o fata de diva.

-Vai, mai mult ca sigur! Zice ea.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum