Chapter 34-Ce s-a intamplat aseara?

1.3K 69 1
                                    

Ora 5:30-London's club

Ceva tare se afla sub mine si asta m-a facut sa ma scol.Am deschis ochii si ce am vazut m-a îngrozit.Eu eram pe Kevin, care acum e cam...spart, Louis dormea pe bar cu Ketchup pe haine, frati-miu era îmbrăcat in barman cu o sticla de vin in mana,Liam si Lara erau ceva mai normali, doar dormeau unul peste altul pe canapea, Niall sa mor daca stiu unde e,Ali era si ea leşinată pe vre-o masa, parca lipseste cineva, a da,Zayn era jumatate afara si jumatate inauntru, cocotat pe geam iar Jade dormea cu capul pe scaun.

Mi-am scos telefonul si m-am uitat la ceas dupa care am mers pana in baie in speranta de a-l gasi pe blond.Cum credeam, nu e aici.Am iesit in parcare si era sprijinit cu fundul de perete si cu capul de masina, probabil a incercat sa plece da a adormit pana sa mai deschidă masina.L-am trezit usor si am mers după ceilalti.Dupa ce i-am adunat pe toti de pe jos am mers acasa inca obosiţi.Am intrat si am urcat in camera mea dar era încuiată si am adormit incercand sa o descui.

Niall pov.

Urcam catre camera mea cand o vad pe Abby adormită langa usa ei.I-am facut cateva poze iar apoi am luat-o in braţe si am dus-o in camera mea invelind-o.Dormea asa frumos, m-am aşezat si eu langa iar apoi am adormit tinand-o in brate,nu dupa mult timp aud o spărtură jos iar ea tresare.

-Shh, dormi.Ii şoptesc la ureche si se intoarce din nou punandu-si capul in perna.

M-am îmbrăcat ceva mai gros dupa care am mers sa verific ce s-a intamplat.Jos era varul meu, de care am uitat ca vine la noi.Am mers si am dat mana dupa care a urcat in camera mea.Stai, acolo e Abby. Am urcat dupa el spunandu-i sa faca liniste ca doarme.

-E frumoasa.Sopteste el tracandu-si mana prin par.E iubita ta nu? Abby parca.

-Da, hai sa mergem sa nu o trezim.Spun punandu-i mana pe umar întorcându-l spre usa.

-Buna.Spune ea ridicandu-se din pat si mergând spre Trake.

-Buna, eu sunt Trake.Spune sarutandu-i mana.De ce ma simt atacat?

-Abby. Si Niall, ce căutăm eu in patul tau?

-Ai incercat probabil sa intri in camera ta dar te-am gasit pe jos adormita asa ca te-am luat si te-am pus in pat.

-A da.Mersi.Tu esti vreo ruda de-a lui Niall?

-Varul lui.

-Misto. Cat e ceasul?

-7:30.Spune el.

-Ma duc sa fac cafea.

-Nu,fac eu, insist.Se oferă Tarake.

-Nu te supara, câţi ani ai?

-25.

-Aha.

Trake s-a dus sa faca cafea iar eu am mai avut timp de vorbit cu Abby dupa care am mers sa pregătim masa.Ea a facut niste omlete in timp ce eu m-am dus sa ii trezesc pe ceilalti. L-am prezentat pe Trake iar apoi restul zilei l-am pierdut degeaba stand pe canapea iar dupa ne-am asezat langa semineu povestindu-ne Trake povesti de-ale lui.

-Probabil va întrebaţi de ce nu am un deget.Pai tăiam lemne si tot nu stătea lemnul ala si am pus degetul ca sa il tin si mi-am dat cu toporul peste el si a sărit pe undeva prin gradina.Am ramas socat si cand am ridicat degetul si am vazut ca nu e am căzut pe spate exact ca in desenele animate.M-a adunat iubita de pe jos dupa care am mers la spital.Am inceput sa plang cu trebuia aia sa ma coasa si ma intreaba asistenta:"Restul degetului unde e? "Si raspund eu "A ramas prin curte cine ştie pe unde, probabil l-a mâncat vre-o pisica...".Iar ea se intoarce către cealaltă asistenta si face: "Nu il mai anesteziem.Ca nu mai avem anestezie si oricum nu cred ca simte,si pentru idiotenie nu cred ca avem ce sa-i dam asa ca il coasem direct".Dupa ce am plans ca am ramas fara deget m-am dus acasa si mi-am cautat degetul,dar nu l-am gasit.

-Ce poveste...ciudata.Spune Abby dupa ce si-a revenit dupa criza de ras.Deci tipul asta are un stil sa povesteasca de razi numai de vocea lui.

-Si mai am: Eram in casa impreuna cu prietena,ea se uita la un film la televizor iar eu m-am dus sa aprind centrala si nu aveam ce baga ca sa ardă mai bine asa ca mi-a venit mie ideea sa pun benzina, ca doar ce se poate intampla. Zis si facut,apoi am mers in camera sa ma uit si eu la film.Începea sa miroasă a fum iar Lacey s-a speriat asa ca am mers sa vad ce se intampla.Ardea casa. Am mers la vecinul de langa care e pompier si se blocase clanta si cand am împins am scos usa din temelii. Oricum, am pus-o deoparte si am intrat in casa peste om care ne- ajutat sa stingem focul.Dupa, Lacey s-a despărţit de mine ca i-am stricat toate hainele.

-Ce povesti tampite are omul asta! Zice Liam.

-Pe mine sincer ma cam plictisesc.Spun ridicandu-ma apoi am urcat in camera mea,Abby urmandu-ma.

-De ce te porti asa cu el?

-Pentru ca mi-a furat toate iubitele! Si daca nu ai observat se da la tine!

-Uite, eu nu o sa il las sa ajunga la mine, oricum maine pleaca,fi dragut cu el măcar in seara asta.

-Of, bine, cum te pot refuza?

-Nu poti. Îşi pune mâinile in jurul gatului meu dupa care ma saruta.Am mai auzit niste povesti ciudate de a le lui Trake iar apoi m-am culcat,inca eram obosit de la petrecerea de aseara, asa ca am dormit in camera la Abby care a adormit numaidecât cand a pus capul pe perna.Trake a dormit in camera mea.As spera ca maine dimineata sa nu il mai gasesc aici, ar fi mai bine pentru toti.

Sper ca v-a placut pentru ca nu a fost uşor de facut.Serios, m-au ciupit niste tantari si ma mananca mana de mor.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum