Chapter 18-Selfie!

1.6K 91 2
                                    

M-am trezit la 6 am.De obicei dorm mai mult...am mai stat o ora in pat si dupa m-am imbracat coborand jos la masa.Am mers la masa noastra asteptandu-i si pe baieti. Se pare ca am ajuns prima. Pe usa intra Harry disperat venind spre mine.

-Hei Harold, ai intarziat! Spun eu râzând de el.

-Nu e de glumit! Zice el si pleaca pe hol dar se intoarce.

-78.Zic eu.

-Mersi. Zice si pleca.

Am mai stat un sfert de ora unde au coborat toti. Am mâncat ceva,l-am luat pe Toto si dupa am mers sa ma plimb prin New York. E asa frumos pe aici. Am intrat intr-un magazin amintindu-mi ca mi-am uitat banii. Ma intorc la hotel unde ii iau cardul lui Harry si merg spre iesire dar apare Liam in cadru.

-Iesi din raza mea vizuala! Zic eu.

-Unde pleci? Ma intreaba el.

-Sa ma plimb. Zic eu.

-Ai bani? Zice si ii arat cardul lui Harry.

Am mers spre iesire unde am dat peste Niall care se certa cu paznicul care nu il lasa sa intre cu ciocolata in hotel. M-am prefacut ca nu il vad dar n-a mers.

-Abby! Striga el.

-Ce vrei si tu? Zic eu.

-Unde mergi?

-Sa ma plimb. Zic eu.

-Vin si eu! Zice el si nu ma mai lasa sa il resping ca ma ia de mana si ma trage dupa el.

Am mers intr-un parculet dragut unde m-am jucat cu Toto si am facut poze. M-am plimbat prin oras cu Niall pana au aparut paparazzi.

-Niall, Niall, e adevarat ca e doar de fatada relatia voastra?

- Abby, chiar il iubesti pe Niall?

Se auzeau numai chestii deastea pana m-am oprit si am tipat:

-E adevarat,eu ies cu Niall, il iubesc,el pe mine si am vrut sa ne plimbam pana ati aparut voi.Da ia plecati de aici! Lăsaţi-ne in pace! Tip iar ei pleaca dar ii vad cum se ascund.

-Bine lucrat! Zice el.

-Mersi... zic eu.Hai la hotel, m-am plictisit!

-Ok...oricum in 4 ore avem concert,mergem, ne schimbam si plecam. Zice el.

-Hai! Zic eu.

L-am sarutat si am mers la hotel unde m-am schimbat intr-o rochie draguta albastra,stramta in partea de sus si cu volane in partea de jos.Am coborat si m-am urcat in masina plecand spre concert. Dupa ce s-a terminat am mers la un show tv.

-Si in seara aceasta ii avem invitati pe One Direction! Zice Steve,prezentatorul.

-Buna! Zic toti. Fetele nu au vrut sa vina pe platou asa ca am stat si eu cu ele uitandu-ne pe monitorul dintr-o camera la ei.

-Sa incepem cu Niall. Azi tu si Abby ati fost surprinsi sarutandu-va. Chiar va iubiti? Zice el.

-Da, eu o iubesc pe fata asta si nimic nu poate schimba asta! Zice Niall si simt cum rosesc.

-Atunci m-am gandit sa facem o poza. Zice el.

Baietii s-au ridicat si s-au dus langa un perete frumos decorat. Le-au dat la toti cate ceva de pus pe ei , adica tiare, palarii, pufuri si toate prostiile, apoi cate un animalut de plus.Am inceput sa rad cand i-au dat lui Harry un copil care semana cu el.Au adus balerine,un ponei si un copil imbracat in mar. Ce ciudat! Au facut o poza si ne-am intors la hotel. Am mers la masa unde ne-am intalinit si cu 5SOS.Am vorbit cu Luke sa le facem o farsa mascaricilor. Am mers in camera unde asteptam sa ma sune Luke. Dupa ce m-a sunat am mers pe hol si am luat ketchup de la restaurant si am aruncat pe peretii camerelor lor, le-am aruncat hainele de la etaj intr-o baltoaca, i-am vopsit verzi in cap si am ascuns un sconcs sub pat. Nu intrebati de unde il avem.Luke cunoaste un tip. Dupa ce am terminat am batut palma si ne-am dus la culcare. De-abia astept sa ii vedem maine.Suntem perechea perfecta pentru farse.

Hei, vreau sa stiu daca va place cartea. Cum vi se pare? Vreau sa postez mai des dar nu pot ca am teze si na...trebuie sa învăţ.Lasati sfaturile intr-un comentariu.

XOxo

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum