Capitolul 26-Tabara ziua 3

1.2K 78 4
                                    

                          -Aliante si farse-

Am fost trezită de soneria data la maxim a lui Ali.Si ma simţeam ca la ţară... sonerie cu cocos. Nu putea sa pună niste pasarele, balenuse, ursuleti,da nu,ea COCOS!O sa ma răzbun eu pentru asta.

-Opreste porcăria aia sau o arunc pe geam! Tip eu.

-Nu merge! Tipa ea.

-Dă-i cu ciocanu! Tipa Jade.

-Nu o sa-mi distrug telefonul!Tipa ea inapoi.

Intr-un final l-a oprit. Cand am iesit din camera era jumătate de tabara la usa noastra in pijamale nervosi.

-Inapoi, inapoi! Tip eu si le împing inapoi in camera.

-Asta e numai vina ta! Zice Jade.

-Hai sa nu aruncam cu rosii... zice ea.

Aud niste bătăi in usa. Deschid usa iar copii au început sa arunce cu oua si spuma in noi. Am inchis imediat usa si m-am uitat nervoasa la Ali.

-Daca reusesc sa mai scot asta din cap, te bag intr-un tun si te arunc in ei! Tip eu nervoasa aratand-o cu degetul pe vinovata.
-Si eu sunt murdara! Zice ea.

-Ooo, ce dragut, crede ca o sa scape.Jade, nu-i asa ca-i adorabila? Zic eu cu o voce de copil mic.

-Ododododo...vin-o sa te iau in braţe micuţa naiva! Continua Jade luand-o pe Ali in brate, fiind super murdara iar Ali era curata pe haine.

-Nu!Era pijamaua mea preferata! Te urasc! Zice ea si incepe sa planga.

Dupa ce ne-am curăţat am mers la cantina, unde s-au mai aşezat niste copii la masa.

-Va rog, luaţi loc! Zic eu ca si cum nu s-au aşezat deja.

-Uite ce e,nici noi nu o suportam pe Machenzie, vrem sa ne aliem impotriva ei. Va bagati? Zice unul brunet. Apropo, eu sunt Ash iar pe restul o sa ii cunosti daca accepti.

-Normal ca ne bagam! Tip eu si ma ridic de la masa atragand toata atentia asupra mea. M-am aşezat uşor la masa ca si cum nu s-a intamplat nimic.

-Si tu, daca mai pui o data soneria aia te arunc pe geam si te ud cu furtunul! O avertizează Ash pe Ali.

-Stai linistit, ma ocup eu de asta! Zic eu si ma uit cu ochii mari la Ali.

Dupa ce i-am cunoscut si pe restul,suntem cam 15 in total, 7 fete si 8 baieti, am continuat sa mananc in liniste.A ramas ca ne vedem diseara sa planuim ce o sa facem. Am mers sus si m-am schimbat intr-un trening pentru ca trebuie sa mergem la volei. Am inteles ca o sa fie si baietii acolo.

Pe teren eram in echipa cu Ali, Jade si fetele cu care o sa facem farse, doar o parte din ele: Maya, Jenny, Gamze si Nikye. In cealaltă echipa era Machenzie cu minionele ei si inca cateva fete pe care nu le cunosc. O sa câştigăm meciul asta, le-am zis fetelor iar ele m-au aprobat.

Am inceput meciul,iar toti ne aclamau pe noi, ca doar cine tine cu scorpia de Machenzie. Eram cu doua puncte inaintea ei si o vedeam cum fierbe de furie. A dat o data tare in mingea de volei incat era sa ma loveasca, dar m-a împins Jade.

-Ai incercat sa ma ataci!Tip eu.

-Am incercat doar sa inscriu. Zice ea "inocenta".

Am continuat meciul si am mai inscris doua puncte după care cand a venit mingea la mine am lovit-o cu cea mai mare putere spre Machenzie care a căzut lata. Oricum ochiul ala nu prea avea machiaj. Si o sa aiba un cucui... baietii m-au aplaudat iar minionele au inceput sa tipe. Machenzie a plecat la infirmieră iar noi restul in camerele noastre.Am hotărât sa vina baietii la noi pentru ca avem mai mult loc.

La masa nu a venit, probabil inca nu s-a trezit. Ma simt asa de bine, nu pot sa cred ca ma simt super cand cineva e ranit. Ma rog,e Machenzie, pana si Liam cred ca s-ar simţi bine. Masa a fost asa linistita,pana a venit Machenzie. Se pare ca s-a trezit.A venit intr-un suflet la masa nostră unde a ţipat cat au tinut-o plamanii.

-Abby Styles, te-ai pus cu cine nu trebuia! O sa te distrug, o sa mi-o platesti, iti promit!Tipa ea la mine. Arata chiar bine, un ochi vânat si cu capul bandajat.

Toata lumea se holba la noi iar eu stăteam neutra si continuam sa mananc nebagand-o in seama pe nebuna care tipa la mine ca o descreierata. S-a ridicat Ash si a inceput sa o faca in toate felurile pana a plecat nervoasa.Am mers la masa lui Ash si i-am multumit ca m-a scapat de aia. Dupa masa am urcat sus si am pregatit cate ceva pentru cand o sa adunam grupul. Trebuie sa apara.

La usa se aud niste ciocanituri si ma duc sa deschid,toti fiind acolo. Au intrat si am hotarat ca maine seara sa o speriem pe vrajitoare. Niste efecte speciale, puţin ajutor de la cei de la teatru, si bine inteles lumini si vopsea. Sa nu te mai pui cu noi Machenzie. Dupa ce au plecat toti ne-am pregatit sa vedem un film. Dupa am mai vorbit pana am adormit. Am uitat sa-l sun pe Niall. Am mers pana la baie unde am sunat. Mi-a raspuns un Niall somnoros. Cred ca l-am trezit, ups.

-Hei,ce faci? Te-am trezit? Zic eu.

-Nu, adica da,adica nu-i nimic. Ce faci?

-Mi-am facut niste prieteni si o sa ii facem cateva farse lui Machenzie, i-am dat cu mingea in cap si acum are un ochi vânat si un cucui cat Harry de mare.

-Asta-i fata mea! Mi-e asa de dor de tine!

-Si mie. Toto ce face, e bine? Sper că-l scoţi la plimbare.

-Da, e bine.

-Cum sunt copii de acolo?

-Super,mai ales baietii.

-Stai ce?Sper ca nu ma inseli. Sti ce, vin acolo.

-Ce,n...pana sa termin a inchis telefonul.

Vine aici, el chiar o sa vina aici. Cum poate crede ca-l insel? Doamne. E, măcar o sa il vad. Oare vine in seara asta sau maine.Sper ca maine, ca acum sunt obosita. Oricum pana vine se face dimineata. O sa il întâlnească si Jade. Poate vine si Louis...

Am revenit cu un capitol nou. Sper sa va placa.

-------

ANUNT! CITITI!

Pentru cei care cititi Lost in south Africa,nu ratati ultimul capitol! Cel mai probabil astazi il voi posta. Mersi celor care ati citit anuntul.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum