Chapter 31-Cat de mult ai auzit?

1.2K 75 7
                                    

Razele soarelui imi maingaiau uşor fata obligandu-ma sa ma trezesc. In curand o sa incep din nou şcoala.Numai gândul ca o sa o vad din nou pe Machenzie mi-a provocat greata si am facut o fata pe care nu am mai vazut-o pana acum.Am auzit un chicotit in spatele meu si m-am intors speriata. Zayn se uita firav la mine de pe ca daca ma atingea ma spărgeam in mii de cioburi.

-Neta!Te-ai speriat?

-Da, un pic.Spun pieptanandu-mi parul.

-Azi mergem sa iti luam caiete, stilouri...nu l-am mai lasat sa continue.

-Ajunge! Nu-mi aminti. A dat uşor din cap in semn de aprobare si a coborât jos.

De ce totul imi aduce aminte de el? Cu el am fost anul trecut sa imi iau ce imi trebuie pentru şcoala.Are dreptate si urasc asta, inca il iubesc.Dar si pe Zayn il iubesc, numai ca in alt fel.Ca pe un frate, cred ca stau cu el numai ca sa nu il fac sa sufere. Trebuie sa il impac cu Perrie. Cand ma intorc il văd pe Liam in spatele meu.

-Abby? Il iubesti pe Niall? Intreaba socat.

-Am gandit cu voce tare?

-Cam da.

-Cat de mult ai auzit?

-Mmm... tot.Nu o sa zic la nimeni, stai linistita. Ba chiar o sa te ajut sa rezolvi asta.

-Mersi. Esti cam singurul care nu ma judeca pentru deciziile mele.

-Te iubesc piticot.

-Si eu lingurita. Apoi ne-am luat in brate.

O sa încui usa de acum încolo.M-am îmbrăcat si am coborât jos sa mananc. Prefer sa merg singura la magazin.

-Abby,nu pot sa vin cu tine la magazin, scuze. Zice Zayn.

-Aaa, nici eu.Zice Liam.

-Eu pot. Zice Louis dupa care Liam ii da un cot. Adica, nu pot.

-Eu trebuie sa merg sa...hrănesc...hamsterul!Zice Harry.

-Nu avem hamster! Zice Louis.

-Cumpărăm unul. Spune Harry si il calca pe picior.

-Eu sunt liber. Zice Niall. Stai sa imi iau cheile. Am schiţat un "mersi" catre ei fara sa vadă Zayn.

Am urcat in masina lui Niall, el urcând la volan. Nu am zis nimic pana a spart el gheaţa.

-Si...peste o luna este ziua ta, faci 18 ani.Ai de gand sa te inscri la şcoala de soferi?

-Da, vreau masina mea neaparat, nu mai vreau sa ma tin de voi sa ma duceţi oriunde cand vreau.

-Pentru mine este ok. Te duc oriunde cand ai nevoie.

-Mersi, dar oricum o sa dau examenul.

Am mai mers ceva pana am ajuns in mall. Am vrut sa intram intr-ul magazin cu deastea pentru şcoala dar ne-au asaltat paparazzi si nu ne lasau sa trecem.

-Sunteti din nou impreuna? Intreaba unul.

-Nu. Lasati-ne, suntem doar prieteni si daca nu iei camera aia din fata mea o sparg si ti-o înfig pe gat.Spun eu serioasa.

-Il iubesti pe Zayn?

-Da, acum lasati-ma. Spun ezitand putin.

-Haideti baieti, plecaţi va rog,avem nevoie de liniste.

Au mai plecat dar unul tot sta după rafturi si ne face poze.Am intrat in magazin unde am mers la raftul de caiete.Am luat cateva fara sa ma uit prea mult.Am nevoie de o culegere.Am mers in locul care semăna cu o biblioteca si m-am aşezat incepand sa răsfoiesc cartea.Niall stătea doar si se holba la mine.

-Esti frumoasa.Zice simplu.

-Mersi.Raspund neutra.

-De ce nu vrei sa fi cu mine? Intrebarea m-a surprins si mi-am ridicat ochii din carte.

-Am mai vorbit despre asta,il plac pe Zayn.

-Lasa-ma cu prostiile Abby!Te-am vazut cum il privesti pe el si cum ma privesti pe mine.Spune apropiandu-se periculos de mult.

-Stai unde esti.Nu te apropia.Da cine sa ma asculte, in secunda urmatoare si-a lipit buzele de ale mele.

M-am îndepărtat cand am simtit cum o lumina se izbeste de fata mea.O nu. Am fugit spre acest tip dar nu am reusit sa il prind.A scapat, sunt terminata.M-am lasat in jos si am inceput sa plang.Niall a venit in graba si m-a ridicat spunandu-mi ca trebuie sa ajungem imediat acasa.

Am lasat tot ce am luat si am fugit spre masina.Trebuie sa ajungem acasa inainte sa se faca ştirea virala.În cateva minute am ajuns si chiar atunci scria la televizor o ştire noua.Am mers in spate si am tăiat curentul inainte sa vadă ce era la tv. Apoi am intrat in casa surprinsa unde s-au adunat toti.

-Vai! Cred ca s-a tăiat curentul.Spune Niall cu o fata surprinsa.

-Poate a căzut siguranta, ma duc sa verific.Spune Zayn.

-Ce? Nu! Aproape ca tip eu.Aa, am nevoie de tine sa...imi faci de mancare! Ce zici de faimoasa ta pizza de 2 ore? Mi-e asa de pofta,hai du-te! Si nu uita ca suntem multi deci mai multa pizza. Il împing in bucatarie si apoi aprind curentul el nemaiputand sa iasa din bucatarie.

-Abby ce s-a intamplat? Si unde sunt caietele? Intreaba Styles.

-Uite. Spun si se aduna toti cand pornesc televizorul.

-Ştire de ultim moment. Se pare ca sora lui Harry Styles din One Direction il înşeală pe actualul ei iubit, Zayn Malik cu fostul, Niall Horan. Ce se intampla Abby? Ia uitaţi ce imagine au surprins paparazzi cu Niall si Abby sarutandu-se. Sunt cei doi din nou impreuna? Dar, ea a zis ca nu in urma cu cateva minute inainte sa le faca poza.Stati pentru mai multe stiri.

-Ce naiba a fost asta? Intreaba Liam.

-Ti-am zis ca nu e bine! Ma răstesc eu la Niall care era speriat.

-Abby! Tipa nervos Zayn din bucatarie.M-am speriat.Daca a aflat de ştire.Unde e faina? M-am calmat cand am auzit.

-Al treilea raft pe stanga.Tip eu inapoi.

-Mersi.

-Trebuie sa reparăm prostia asta. Zice Harry nervos.Stai...daca ştirea e la televizor,sigur e si pe net iar Zayn are telefonul cu el! Ne luminează cretul.

Am facut ochii mari si am deschis bucataria luandu-i telefonul lui Zayn inainte sa mai zică ceva si am inchis-o la loc.Nu stiu ce sa fac...am aruncat telefonul de perete facandu-se mii de bucatele.

-Abby, ala a fost cumva telefonul meu?Striga Zayn din bucatarie.

-Scuze, iti iau altul.

-Nu-i nevoie, oricum vroiam sa il schimb.

-In masina,ACUM! Tipa Louis.Trebuie sa mergem la televiziune sa le spunem sa opreasca ştirea asta.

L-am urmat pe morcoveata pana la masina de unde am pornit. Cand eram pe strada lui Ali le-am spus sa opreasca.Am intrat in casa si am luat-o pe blonda care nu a ripostat.I-am povestit ce s-a intamplat si a inteles certandu-l pe Niall tot drumul.Nu degeaba am luat-o.

ATENTIE!Vreau sa stiu neaparat daca vreţi sa fac si vol 2 ca sa stiu cum sa creez povestirea care se v-a termina la capitolul 40.Va rog celor care cititi sa imi spuneti.Trebuie sa stiu ce sa fac.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum