Capitolul 28-Tabara ziua 5

1.2K 77 7
                                    

                          -Minţită in fata -

Nu am dormit atat de prost in toata viata mea.Si traiesc de ceva timp. Ma simt de parca nimic nu are nici un sens. Vreau acasa, la nebunii aia, aici ma plictisesc. Nu am avut chef sa merg la masa asa ca am rontait niste chipsuri după care m-am culcat pana pe la pranz.

Am facut incredibilul efort sa ma ridic din pat pana la telecomanda sa vad ce mai e nou pe la tv. Un post mi-a atras atentia...erau baietii la detectorul de minciuni.O sa fie interesant mai ales pentru Harry. Am dat sonorul mai tare si au intrat si fetele in camera. Ne-am aşezat toate in linie privind atente.

-Harry, asta este pentru tine.O iubesti pe Gennevive?

-Da.Spune simplu iar aparatul străluceşte afirmativ.

-Louis, tu o iubesti pe Alison?

-Normal. Zice si el iar aparatul are acelasi efect.

-Awww, iepurasul meu!Zice ea.

-Niall, tu o iubesti pe Abby?

-Da.Aparatul de data asta arata rosu.

Am simtit cum ochii mei se umplu de lacrimi iar la televizor se aud tot feluri de sunete si conversaţii.Printre lacrimi l-am zărit pe Harry care i-a dat un pumn zdravăn.Fetele m-au luat in braţe incercand sa ma calmeze dar eu eram in stare de soc. Daca e stricat aparatul? Niall totusi nu părea uimit.M-a mintit in tot acest timp.

-Ce nenorocit! Tip eu aruncând perna in perete.

-Calmeaza-te te rog!Tipa Jade.

-M-a privit in ochi si mi-a zis ca ma iubeste! S-a jucat cu sentimentele mele si eu l-am crezut! Ce fraiera sunt! Arunc cu perna pe geam aceasta întorcându-se spre picioarele lui Ali.

Am plecat cat am putut de repede din camera si am urcat intr-un taxi. I-am spus sa ma duca la aeroport. Ma intorc in Londra. Fetele au venit dupa mine dar am pornit inainte sa mai zică ceva.I-am platit tipului si mi-am luat cel mai apropiat zbor spre Londra.

Am luat avionul si tot timpul am plans lumea privindu-ma ca pe o nebuna. Cand a aterizat am sărit practic din el urcandu-ma in primul taxi pe care l-am vazut indicandu-i adresa casei. Tipii de la paza cartierului m-au recunoscut si am intrat pe strada noastra. Un nod mi s-a format in gat cand am apăsat clanta.

-Abby? Intreaba uimiţi toti.

-Nenorocitule! Tip eu venind periculos de aproape de Niall.

-Uite stiu ca totul pare prostesc dar...

-Nici un dar!Tip eu aproape rămânând fara glas. M-ai mintit in tot acest timp ier eu te-am crezut idiotule! Sunt o proasta ca am avut incredere in tine.Toate momentele erau doar ca sa te joci cu mine si cu sentimentele mele! Nu vreau sa te vad cat o-i mai trai! M-ai ranit! Spun cuvintele care practic ieşeau fara sa le mai gândesc din gura.Toti se uitau speriaţi,înfricoşaţi si terifiati de starea mea.

Am urcat in camera si am încuiat usa.Nu imi vine sa cred!Cum m-am indragostit asa?! De cand i-am mâncat inghetata in prima zi m-am indragostit de el.Toti băteau la usa mea dar nu am deschis nimanui. Imi înecam amarul in inghetata pe care am luat-o din sufragerie. Mi-a amintit de el care era jos pe şezlong plângând.Am iesit pe fereastra si i-am aruncat inghetata direct in cap.

S-a ridicat imediat cum cutia a facut contact cu capul lui. Am intrat din nou in camera fara sa mai zică ceva.Zayn a bătut la usa iar cineva practic imi spunea sa deschid.Am mai stat putin pe gânduri dupa care am deschis usa.M-a luat in braţe si a inceput sa planga. El de ce plange? I-a furat Harry fixativele?

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum