Chapter 21-Am obosit!Opreste-te!

1.5K 92 2
                                    

Pov.Abby

-Scoala-te! E ziua mea!Tipa Niall sarind in pat.

-Da, da,la multi ani!

-Vreau sa ieşim si sa ne plimbam cat e ziua de lunga...spune întins pe tot patul, chiar si peste mine.

-Asta suna obositor...zic eu cu fata-n perna.

-Nu conteaza! Haide acum! Nu vreau sa pierdem nimic!

-Ce sa pierdem?

-Pai vreau sa te scot la masa in oras, apoi sa ne plimbam cu trasura, apoi cu barca, apoi iar mergem sa mancam, apoi mergem la piscina,apoi iar mancam, apoi mergem in parcul de distractii iar dupa am aranjat o cina romantica la inaltime...

-Awww...da nu putem sa mancam mai putin?

-Haha, ce gluma buna. Fi multumita ca am pus doar atat! Zice el si oftez zgomotos. Hai odata! Scoala-te ca intarziem!

-Ok, ok...zic si ma duc la baie.

Am facut un dus si mi-am luat niste haine mai comode si costumul de baie. Am iesit din camera si am coborat jos.

-Unde mergem? Zic eu.

-La un restaurant. Nu iti zic mai mult!

-Ok,ok...

Am mers pe jos pana la un resteurant elegant unde si eu si Niall am mâncat de nici nu mai putem sa mergem. Mancarea a fost extraordinara. Ne-am certat cu chelnerul ca nu vroia sa ne mai dea ciocolata. Zicea ca am mâncat prea mult si au o ciocolata asa de dulce incat daca mancam o sa lesinam.Pana la urma am reusit sa il convingem si am mâncat si ciocolata.Si ce sa vezi...suntem intregi! Haha...mori de ciuda chelner prost!

-Doamne, n-am mai mâncat atata de la 7 ani cand am mancat singura 4 cutii de pizza. Zic eu.

-Eu am mâncat 7 si baietii au trebuit sa ma duca la spital.

-M-ai luat...zic si ma urc in trăsură trasa de 4 cai albi frumosi.

Niall imi deschide mica usita de la trasura si ma ajuta sa urc. Am vizitat orasul si este absolut fabulos. Ştiam ca Dubaiul este frumos dar nici asa...am mers pana la un lac plin de nuferi albi unde am vazut o barca si niste flori atasate de-a lungul ei.

-Wow... este minunat! Credeam ca e ziua ta nu a mea! Zic iar el chicoteste.

Am urcat si am vaslit pe langa nuferi si am vazut lebede,flamingo si alte pasari ascunse prin tufele mari si dese. Am povestit si pozat tot ce ni se părea interesant.Dupa 3 ore de vâslit nu mai puteam si am decis sa ne intoarcem deoarece amandurora ne era foame. Am mers la un restaurant unde am mâncat mai putin ca data trecuta, ca nu vroiam sa ne certam iar cu chelnerul. Nu stiu unde vrea el sa mai mergem dar eu nu ma mai misc. O sa am o febra musculara de toata frumusertea maine. Da nu pot nega ca nu m-am distrat, ca ar fi o minciuna uriasa.

-Urmatoarea oprire...la piscina! Zice el.

-Nu mai pot! Hai acasa! Ma rog,la hotel! Hai te rooog! Mă zmiorcai eu.

-Nu!Hai ca o sa te distrezi si relaxezi!

-Da nu mai pot sa merg pe jos! Spun iar el ma ia in spate si fuge cu mine pe strada.

Toti se uitau ciudat iar directionerele fugeau după noi. Cred ca ne-au facut poze. Eram asa caraghiosi. Pana la urma am scapat de ele si am ajuns la piscina unde eu am stat pe şezlong iar Niall sarea in apa.Eu stau si citesc o revista de moda iar el a început sa ma stropeasca.

-Opreste-te! Tip eu. Nici o sansa. Cand deschid ochii ii vad pe toti in fata mea aruncand cu apa.

-Hai si tu in apa! Zice Liam.

-Nu! Vreau sa ma bronzez! Tip eu.

A venit Harry si m-a luat in braţe si m-a aruncat in apa.

-Idiotule! Tip eu.

-O,haide! Zice Ali.

-Of bine...zic eu si ma duc sa ma joc cu ei in apa. Bine ca eram singuri la piscina ca altfel ne făcea lumea reclamatie.

Dupa ce am iesit din apa si l-am convins pe Niall ca nu mi-e foame si nu mai vreau mâncare am decis sa mergem toti in parcul de distractii. Ne-am dat in rollercoster si altele. Louis a si dat la boboci dupa ce ne-am dat jos dintr-o roata care ne invarte super repede.

-Acum ce facem? Zice Zayn.

-Mergem la hotel! Zic eu.

-Nu! Zice Niall.

-Nu?!M-ai plimbat prin tot Dubaiul! Tip eu.

-Acum mergem la cina romantica de care ti-am zis! Spune si ma trage după el.

Mi-a pus o eşarfă la ochi si m-a luat in brate. Am simtit cum ne miscam dar nu era mers de om.Mi-am putut da seama ca eram intr-un lift.M-a tras după el si cand mi-a dat esarfa jos de la ochi am ramas muta. Eram intr-un turn urias plin de lumini si in mijloc o masa inconjurata de flori de toate culorile.

-E...minunat! Zic si ii sar in braţe.

-Hai sa mergem sa mancam... zice el.

Dupa ce am mâncat am plecat spre hotel. In sfarsit! A fost o zi extraordinara dar si foarte obositoare. Nu pot sa cred ca a facut atâtea pentru mine cu toate ca eu trebuia sa fac pentru el... cand am ajuns am urcat sus si am luat totul de la zero. A trebuit sa le explic fetelor toate detaliile. Chiar si ce floare era in partea dreapta. Sunt asa obositoare câteodată. Dar ce sa le faci...nu poti schimba un om si nici nu as vrea sa fac asta. Sunt uimitoare amandoua si nu mi-as putea dori alte prietene mai bune.

-Si...ce ati mancat? Intreaba Genevive.

-Paste!M-ai mai intrebat de vreo 10 ori! Zic eu.

-Ok morocanoas-o! Hai culca-te ca, cred ca esti cam obosita.

-Crezi?

Deci in sfarsit am postat. Scuze ca a durat atat da am cam fost ocupata si altele.Acum de sfarsit de an va urez vacanta placuta si o sa incerc sa postez mai des. Daca aveti sfaturi sau idei despre carte le puteti lasa intr-un comentariu. As mai vrea sa va intreb ceva...cum vi s-a părut anul acesta?

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum