Capitolul 27-Tabara ziua 4

1.1K 77 7
                                    


              -Chiar vorbeai serios-

Cineva a dat buzna in camera si am tresarit asa ca am sărit din pat luând lampa si lovind unde am apucat fara sa ma mai uit.

-Au! Tipa cel care era pe jos.Dupa parul blond mi-am dat seama pe cine lovisem.

-O Niall, scuze!M-am speriat de ce intrii asa? Era sa te omor! Zic eu speriata fetele uitandu-se cu ochii mari la mine si el.

-Cu o lampă roz pufoasă Abby? Si cred ca mi-am scrântit piciorul.

-Ma bucur sa te vad! Hai la doctor! Zic eu si il iau de o mana iar Ali de cealalta. Apropo ea e Jade.

-Buna. Zice el.

-Buna, ma bucur sa te vad.

-Si eu.

Am mers la infirmierie unde era si scorpia aia. Probabil a venit la control.Am scos un râset mic cand am vazut-o si imediat s-a ridicat si a venit fulger spre mine.

-Oo, vad ca ti-ai adus iubitul, Niall, de cand nu ne-am mai vazut! Ce ai păţit la picior? Te-ai impiedicat?Zice ea prefacandu-se ingrijorata.

-Dispari din fata mea Machenzie! Zice si se aşează pe pat asteptand-o pe doctora.

-Nu prea cred, oricum ea nu te merita. Uita ce mi-a facut! Ce nesimtita! Zice ea cu superioritate in voce.

-Si tu ma meriti?Mai repede as ieşi cu Harry decat cu tine! Si bine ti-a facut! Ţi-o meritai! Zice el.

-Ba nu, nu ai ieşi cu el. Zic eu.

-Cu Louis!

-Ne ne ne, e al meu! Zice Ali.

-Zayn?

-O are pe Perrie!

-Atunci cu Liam si taci din gura! Zice el.

-Dispari! F-a pe mopul si sterge-o!Ii zice Jade.

-Tu nu comenta piticanie! Ii zice ea privind-o cu dezgust.

-Nu ii vorbi ei asa! Tip eu.

-Ca ce?

-Ca asta! Zic si ii dau o palma.

-O sa mi-o platesti! Tipa ea si sare pe mine dandu-mi palme si tragandu-ma de par.

Au sărit si fetele, Niall doar stătea cuminte si tipa: Da-i! Da-i! Da-i! Da-i s-o doara! Pare el un spiridus linistit da sa nu te pună Kevin sa te pui cu el.Ne-am tot bătut pana am ajuns cu ceva in mana. Sper ca nu e o ureche! Cand ma uit era o peruca. Machenzie avea mâinile pe cap si a inceput sa tipe de a venit toata tabara la noi. Am iesit afara in fata la toti si au inceput sa rada de Machenzie. Avea parul super scurt si albastru! Astia au acţionat fara mine?

A inceput sa faca o criza pana a luat-o asistenta si a dus-o in camera. Eu inca muream de ras iar Ash a venit si i l-am prezentat pe Niall.Asistenta i-a pus piciorul intr-un ghips mai subtire caruia nu i-am retinut numele si a plecat. Am mers la noi in camera si tot drumul Ali l-a bătut la cap ca de ce nu a venit si Louis. Se pare ca a murit Kevin, cica, si poarta doliu. Cand am auzit am inceput sa rad ca o nebuna. Ma tavaleam pe covor cu mâinile pe burta ca un catel in frunze cand mi-a povestit cum făcea cand a aflat.

Da totusi,e din plastic oameni buni! A zis ca el crede ca s-a maturizat si ca si-a imaginat ca a murit.L-a îngropat in curtea fin spate iar Liam a fost preotul, Zayn l-a aranjat de inmormantare, el s-a ocupat de mancare iar Harry s-a ocupat de Kevina, orice ar insemna asta. Cand a venit rândul lui sa vorbească l-a apucat rasul asa ca Louis l-a dat afara pe usa si nu l-a mai lasat sa intre in casa, a dormit in spate pe o saltea in piscina. Cata distractie am pierdut! Ma intorc eu in trei zile. Am mai vorbit si l-am asigurat pe Niall ca nu il insel si i-am povestit ce se intampla pe aici.

El a trebuit sa plece iar eu m-am dus la cercurile la care m-am inscris. Timpul a trecut repede si am ajuns pe câmpul pe care jucam volei. Machenzie nu a venit ceea ce e bine,cred. Chiar s-a facut de ras cu peruca si parul. Si o sa se sperie rau diseara. Am jucat volei dar de data asta a castigat echipa adversa. Pe drum spre tabara am vorbit cu fetele si cu instructoarea si am adunat mure. Am mâncat o cutie intreaga cat asteptam sa mergem la masa in camera.Dupa ce am mâncat de pranz am stat pe net sa văd ce e nou. Deja a apărut Niall in ziar cu piciorul.Apropo,ne trebuie alta lampa.

Am mers sa vorbesc cu echipa de la teatru si de efecte speciale se ocupa Ash, se pricepe la deastea. Am mers in fata camerei lui Machenzie si am început sa punem tot felul de sunete. A iesit pe hol unde a trecut o umbra. Noi râdeam ca ea părea asa de speriată. A strigat după cineva dar nimeni nu era in cladire, restul erau afara, se băteau cu apa. A inceput sa fuga pe scări si acolo era un copil de la teatru deghizat in zombi. A tipat si a urcat inapoi,iar noi am aruncat cu o solutie roşie pe scari, langa care era alt copil de la teatru cu un topor in cap rezemat de perete.

A ţipat asa de tare incat cred ca toata tabara a auzit-o. A iesit afara si a ţipat sa vina toti.Noi am strans tot si am plecat, am lasat curatenie deplina. Am vazut-o cum fierbe de nervi si cum a luat-o asistenta.Acum o crede nebuna! Suntem de speriat,ce pot sa zic. Am bătut toti palma si ne-am dus in camere ca si cum nimic nu s-a intamplat. Am auzit din camera cum ii zicea cuiva ca noi suntem de vina iar apoi a venit unul din copii care era afara care a zis ca noi am fost cu el tot acest timp. Ash a fost previzibil.

Se pare ca daca scriu un capitol nu rezist mai mult de o zi sa il postez. Oricum,sper ca v-a placut si va rog sa citiţi si Lost in South Africa! Mersi celor care cititi.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum