M-am trezit dimineata in pat, singura. Stai,stai,stai! Singura?Unde e Niall?
-Hei, la ce te gandesti? Ma intreaba disparutul ieşind din baie.
-Ma gandeam unde esti. Zic eu.
-Awww, iti faci griji pentru mine.
-Mi-era ca ai fost iar somnambul. Zic eu.
-Cred ca nu! Zice el.
-Crezi prost! Tipa Louis care intra furios pe usa.
-Ce am facut? Zice el si se ascunde in spatele meu.
-Mi-ai aruncat toti morcovii si mi-ai scris pe frunte "Sunt o printesa drăguţă ".Zice si îşi da caciula jos facand "tatuajul" vizibil, eu incepand sa rad isteric.
-Scuze frate! Zice el.
-SCUZE, SCUZE? In seara asta avem concert iar tu ai scris cu marker permanent!Tipa el.
-Misto rima!Zic eu incercand sa mai calmez spiritele.
-Vai mersi! Spune el sarcastic ridicand mâinile.
-Poarta si tu o gluga! Zice Niall.
-O sa port gluga cand tu nu o sa mai imi arunci prietenii! Tipa el.
-De cand prietenii se mananca intre ei? Intreb eu.
-Harry, ia-o pe Abby ca nu cred ca vrea sa îşi vadă iubitelul bătut mar! Tipa el.
-Ajutooor! Tipa Niall fugind si căzând pe scări ca un bolovan peste Harry care târâia un ghemotoc blond dupa el.Stai,stai,stai, ghemotoc blond?
-Harry, ce lingurile lui Liam se intampla aici? Tip eu.
-A,pai ea e Genevive si e lesinata. Zice el.
-Dezvolta.Zice Niall.
-Pai, mergeam aseara cu masina si nu am vazut trecerea de pietoni si de acolo deduceţi voi. Zice el.
-De ce n-ai dus-o la spital? Tip eu.
-Eh, pai mie mi-e somn si nu vroiam sa ajung iar la politie. Zice el indiferent inca cu parul lui Genevive in mana stanga,corpul ei fiind pe podea.
-Măcar respira? Tip eu.
-Da ce-s io, doctor? Zice el.
-Nu,esti idiot! Tip eu luand-o pe Genevive si punand-o in masina chemandu-l pe Niall sa mergem la spital.
La spital
-Ce i s-a intamplat? Intreaba doctorul.
-A căzut iar Harry a luat-o si a adus-o acasa dar este posibil sa se fi lovit pe partea centala a creierului si sa aiba pierderi de memorie.Zic eu.
-Ce? Zice doctorul.
-Ea, buf buf, Harry prins pe ea, ea trilulilu. Zic eu ca sa inteleaga si doctorul asta cu diploma de pe internet.
-Aa. Zice el.
-Cum ti-ai luat tu doctoratul? Il intreb eu.
-Daca ma crezi, habar n-am. Zice el uitandu-se in gol.
-Deci... zic eu.
-Ce deci? Zice el.
-Genevive! Tip eu.
-A, da,eh,lasă-o asa, îşi revine pana la Craciun. Zice el neinteresat.
Am apucat-o pe Genevive de par si am sunat-o pe Alison, sa o duc la mama ei fiindca e doctor. Am intrat si i-a pus o perfuzie, apoi plecând acasa.
Acasa
-E bine? Zice Harry.
-Da, o sa îşi revina. Spun eu.
-Unde o ducem? Zice Liam.
-O duc la mine in camera,cand se trezeste o sa vina jos.Hai sa mancam.Zic eu.
Am pus masa iar Genevive coboara ameţită pe scări.
-Unde sunt? Zice ea.
-In casa One Direction! Zic eu.
-Ce caut aici? Zice ea.
-Pai, domnul aici de fata, nu dau nume Harry, te-a lovit cu masina. Zice Niall primind un cot de la Harry.
-Nu, e vina mea, nu am fost atenta, imi pare rau.Zice ea.
-Unde sunt parintii tai?Zice Zayn.
-Nu am. Am crescut pe strazi. Zice ea si incepe sa planga.
-Nu plange, esti in siguranta, nu te vom lasa pe strada. Zice Harry luand-o in brate.
-Serios? Zice ea.
-Sigur! Zicem toti.
-Nici nu ştiţi cat va multumesc.Zice ea.
-Hai sa iti arat camera ta. Zic eu.
-Ok.Zice ea.
Era o fata super,de varsta mea, blonda cu ochii negri si pielea alba ca laptele. Trebuie sa o cunoască si Alison. Asa ca am chemat-o. A zis ca vine in jumătate de ora, eu avand timp sa ii prezint camera.
-Wow, e frumoasa! Zice ea.
-Ma bucur ca iti place. Zic eu.
-Foarte mult!Zice ea.
-Hallo! Tipa Alison trantind usa de perete.
-Hei. Zic eu.
-Tu trebuie sa fi Genevive.Zice ea dand mana.
-Da, iar tu Alison. Zice Genevive.
-Aici de 17 ani.Zice ea.
-Hai sa facem ceva. Propun eu.
Ne-am jucat ceva, Genevive cunoscandu-i mai bine pe baieti.Apoi am mers si m-am culcat, restul uitându-se la un film de groaza. Ii aud cum tipa de jos.Ce pampalai.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...