Idee

860 33 2
                                    

Nu e un capitol dar m-am gandit ca la aceasta carte nu o sa mai fie multe capitole (pana la vol. 2 daca vreti si voi) si o voi termina.O sa fie o pauza intre volume asa ca m-a trăznit o idee.Se intampla cam des...ce sa faci si in acel timp as vrea sa incep o noua carte pe care as vrea sa i-o dedic lui alexandragana,prietena mea care e Mrs.Malik si voi face acea carte un fan-fiction cu Zayn si Harry pentru ea.

Cartea se va numi "The mannequin".O scurta descriere...Margo, o fata ca oricare alta este rugata de tatăl ei sa mearga cu el la serviciu pentru ca este una din zilele alea "cu copii la serviciu".Acolo o întâlneşte pe Amy, una dintre colegele tatalui ei care ii face o oferta de nerefuzat:Sa fie manechinul pentru noua ei linie de haine.Ea accepta cu greu, la rugamintile prietenei ei Zoey dupa care i se deschide drumul spre lumea haotica a modei.La un moment dat, trebuie sa faca o sedinta foto cu unul dintre membrii trupei 1D,adica Zayn. Viata ei ia o întorsătură vazandu-l pe acela stiind ca face parte din trupa varului ei care o uraste, Louis. Restul ramane de vazut ce o sa se intample.

Aceasta este ideea cartii, nu am mai vazut o carte de genul si am zis daca tot mi-a venit ideea asta, de ce sa nu incerc.Dar vreau sa stiu daca merita sa o fac, si daca voi a-ti citi o carte de genul.Chiar as fi fericită sa va stiu ideea daca sa fac o carte ca aceasta dupa primul volum al acestei cărţi(repet, daca vreti sa fac si volumul doi, daca nu la finalul cartii acesteia).Mersi celor care ati citit si va astept părerile intr-un comentariu. La media aveti eventuala coperta.Prea roz? Alta idee nu mi-a venit de coperta, ce sa faci.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum