A doua zi,inaintea Crăciunului,am decis sa merg cu Toto sa il tund.L-am luat,am urcat in masina si am pornit.După,l-am luat cu mine la mall de unde mi-am luat niște ghete negre.Am trecut pe langa un magazin si l-am vazut pe Harry inauntru.Era un magazin de bijuterii.Am intrat inauntru,se uita la un inel frumos.
-Fratioare te căsătorești? Tip fericita atrăgând privirile celorlalti din magazin.S-a uitat in parti si m-am intors sa vad la ce se uita.Era si Niall aici.
-Niall,ce drăguț!Il ajuți pe Harry sa aleaga inelul pentru Jade!A dat zambitor din cap mergand langa el.Si...v-a sarit ceva in ochi?
-Asta.Spune Harry aratandu-mi un inel auriu.
-Nu,in nici un caz!E oribil,se poarta aurul alb!Uite asta imi place mie!Am scos un frumos inel argintiu cu un diamant in mijloc.
-Asta e preferatul tau?Intreaba curios Niall analizand inelul cu atentie.
-Da,e superb!
-Si scump!Spune Harry uitându-se pe micuta eticheta atarnata langa.
-Eh haide Harry!De parca ai fi sarac!E inel de logodna nu orice!Conformeaza-te!Il bat pe umar.
-Ok...spune ezitând.I-am salutat de plecare dupa care am mers si eu la coafor.Am luat paleta de culori,o sa imi schimb culoarea,sau cel putin varfurile.
-Il vreau pe acesta!Spun aratand spre blondul-oranj din paleta.Femeia a aprobat si mi-a facut semn sa ma asez pe scaun,si asa am facut.Am inchis ochii iar ea si-a facut treaba.După cam o ora de citit toate revistele pe care le aveau femeile alea,in sfârșit au terminat.M-am intors cu fata la oglinda pentru a vedea ce a iesit.Era super,blondul-auriu imi scotea ochii in evidenta,il ador.Oare ce o sa spuna Harry?Oricum cred ca o sa fie mai bine decat atunci cand m-am facut verde de Pasti.M-am camuflat in iarba si nu m-au gasit jumatate de ora.
Am intrat in mașină aruncandu-mi geanta pe scaunul din dreapta.Toto se juca cu o mingiuta in spate iar eu am dat mai tare radioul.Am coborat la un magazin pe care l-am vazut acum ceva timp cand ma plimbam,cu rochii.Imi trebuie o rochie pentru nunta fratelui meu pana la urma nu?M-am invartit prin incapere pana am găsit-o!O frumoasa rochie marsellas,dintr-un material fin încrețită in partea de jos,separata printr-un V de top care era ceva mai incarcat cu cateva pietricele de un mov si argintiu stralucitor.Am probat-o apoi am facut cateva piruiete iesind din cabina.
-Va vine foarte bine!Ma anunta o femeie.
-Multumesc!Am intrat in cabina tragand de fermoarul care s-a blocat.Am tras si tot am tras pana s-a rupt.Oou!Am luat-o si am dus-o la casa inainte sa observe casierița si am plecat cu ea la croitorie.O iau si o si stric.Bravo Abby!Am mers la o doamna pe care o stiu de ceva mai mult timp si i-am zis ca o iau maine dupa masa.Am plecat acasă paracand masina in fata casei.
Am blocat-o după care am deschis poarta intrând in curte.Nimeni nu era in casa,probabil toti au plecat sa ii ia lui Louis un cadou de ultim moment.Asta e sansa mea sa imi încerc norocul din nou.Am aruncat tot ce aveam pe canapea si am uracat in camera lui Harry.Pe dulap am văzut o cuie roz.Perfect!Am gandit.M-am urcat pe un scaun si am luat-o.Am pus-o pe pat dupa care am desfacut șnurul auriu deschizand capacul.
Inauntru era o păpușă WooDoo cu o hartiuta mica.Am luat hartia desfacand-o.Scria Nu o sa sti ce ti-am luat pana la Craciun!Papusa semana cu Harry asa ca am luat-o si am trantit-o de perete,dar ma indoi ca pe Harry cel real l-a durut.Am pus inapoi cutia iesind din camera nervoasa.De jos se auzeau susoteli asa ca am coborat.
-Abb...ce e cu parul tau?Incepe Liam.
-Ce?Imi sta rau?Acum ma potrivesc cu varfurile lui Niall.
-Of dragoste,of!Ofteaza Harry mutand programul.Am ras la afirmația lui luandu-i popcornul lui Liam.
-Unde-i Niall?Liam a ridicat mainile in aer ca i-am luat popcorul oftand.
-A zis ca are putina treaba,ati luat cadouri de Crăciun?Intreaba Hazza dand pe muzica.
-Da,pentru toti.Răspundem amandoi.
-Unde-i Lara?Si Ali si Jade si...toti?
-Ce crezi?Cumparaturi de ultim moment.
-M-am plictisit in casa asta.Nici o actiune,nimic!Am urcat scarile aruncandu-ma in pat.Am luat o carte din biblioteca la alegere si am inceput sa citesc.Si am citit,si am citit,si am citit,si după nu am mai citit.E atat de plictisitor!Ai zice ca după 4 ore de umblat nu te plictisesti!Am auzit usa camerei lui Niall trantindu-se asa ca am sarit din pat intrand la el in camera.
-M-am plictisit!Spun sarind in pat.A ras de reactia mea si s-a așezat langa mine.
-Si ce propui?Isi indoiaie sprancenele in semn de intrebare umezindu-si buzele.
-Sa-mi zici ce mi-ai luat de Crăciun!
-Asta e o surpriza care nu o sa o afli.E...special,foarte!
-Cu asta m-ai lamurit!Pufnesc nervoasa lasandu-mi capul sa cada pe perna.
-Eu ma culc,mi-e somn!S-a aruncat in pat cazand cu fata in perna.
-Plictisitorule!I-am aruncat o perna in fata si s-a ridicat putin dupa care s-a trantit din nou.
-Dormi si tu,e traziu,apropo imi place parul!
-Mersi,am mers sa ma schimb in pijamelele mele cu reni de Craciun,da stiu ce fel suna,si m-am intors in camera la Niall care doarme dus pe tot patul.Da-te mai incolo!Il imping dar nu se misca.Pana la urma il imping mai tare pana imi fac loc.Am pus capul pe perna gandindu-ma la tot felul de lucruri pana am adormit in sfarsit.
Stiu,nu am mai postat cam de doua saptamani dar pur si simplu nu am timp.Am de postat si la "Manechinul" pe care incerc sa o fac cat mai buna posibil si pana acum cred ca imi iese,si chiar ma bucur ca nu am pierdut cititori la ea.Peste ceva timp va veni sfarsitul cartii,adica peste doua capitole.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...