M-am trezit dimineata uitandu-ma la baietii care nu s-au mai mişcat de aseara.Ce pampalai! Asa ca am avut grozava idee de a lua doua tigai sa le fac o surpriza.
Drong drong
-Ce te-a apucat si pe tine?Si Zayn, dă-te de pe capul meu! Tipa Liam la Zayn.
-Scuze frate! Zice el.
-Zayn, cred ca ai avut un mic accident! Zic eu si ma uit la pantalonii lui care acum sunt uzi.
-Ce s-a intamplat? Zice el.
-Ai adormit cu mana in apa gagauta! Săracul Liam! Spun eu si ma uit la Liam care are o fata ingrozita.
-Zayn, te omor! Tipa lingurita si fuge dupa Zayn.
-Abby, ai prajituri? Ma intreaba Niall.
-De unde sa am prajituri. Intreaba-o pe doamna Matilda!
-Are ea prajituri? Intreaba el.
-Da,si un unicorn foarte dragut! Zic eu.
Niall a fugit la doamna Matilda si a bătut la usa.
-Ce vrei tinere? Zice Matilda.
-Ai prajituri? O intreaba direct.
-Am si imi zici de acum aveti! Zice ea.
-Da nu te vad dublu! Hai acum da-mi prăjituri ca mi-e foame!Tipa Niall.
-Doamne ce copii. Pe vremea mea care era nerespectuos era trimis la spalat rufe la rau.Zice ea.
-In anul 1400?Zice el.
-Cat de bătrână ma crezi? Zice ea răspicat.
-Imi dai prajituri sau mai astept mult? Zice el.
-Intra in casa.Zice ea.
Niall a intrat in casa si l-am asteptat. Un sfert de ora, o ora dar nimic.
-Intru acolo! Zic eu.
-Ok! Zice Harry.
Am intrat si m-am dus in bucatarie unde Niall mânca prajituri si bea ceai in timp ce doamna Matilda ii face o plăcintă cu capsuni.
-Buna draga, ce faci? Ma intreaba Matilda.
-Bine,dumneavoastra? Intreb eu.
-Uite, nu am avut timp sa ne cunoastem.Ultima data va alergam prin curte. Zice ea si eu chicotesc.
-Pai ma cheamă Abby, am 17 ani si fratele meu este Harry Styles. Zic eu.
-Mi-e mila de tine! Spune si imi pune mana pe umar. Ultima data Harry a avut o conversatie de o ora cu pisica mea.
-Cum adica? Zic eu.
-Acum doua seri au venit de la club si au venit la mine.Harry vorbea cu pisica, Zayn demonta masina, Niall vroia sa imi manance pestii din acvariu,Liam se credea unicorn iar Louis il calarea pe Liam pe "curcubeu".Zice ea.
-Am vrut sa mananc pesti din acvariu? Zice Niall cu o intreaga brioşă in gura.
-Da dragule, ai vrut! Zice ea si ii da placinta.
-A.-Stai ca aproape se face si cea cu afine!Zice ea.
Dupa o ora de mâncat am mers acasa si m-am trântit pe canapea.
-Nu pot sa cred ca am vrut sa mananc pestii din acvariul Matildei. Zice Niall.
-Sau eu care am vorbit cu o pisica! Spune Harry.
-Eu am fost un unicorn! Zice Liam.
-Eu il calmarea pe Liam pe curcubeu. Zice Louis.
-Mdea... curcubeul ala era piscina doamnei Matilda in care se reflectau beculetele colorate. Zic eu.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...