Ma trezesc dimineata iar razele soarelui intrau frumos pe fereastra si imi spuneau ca e dimineata. Ce spun eu aici, ţipau ca e dimineata si ca trebuie sa ma scol. Cand ma uit in spate Niall nu mai era. Ma duc in bucatarie si il vad pe blond dormind pe scaun.
-Niall! Strig eu.Ce cauţi aici?
-Habar n-am, imi amintesc ca mi s-a facut foame si am mers jos sa mananc. Si dupa nu mai stiu.
-Ai adormit aici!
-Da... s-a mai intamplat o data, eram in camera si m-am trezit urcat in copacul vecinei. Dimineata cand m-a vazut a pus furtunul pe mine si m-a udat leoarca. Spune el si chiotesc.
-Deci esti somnambul.Spun eu holbandu-ma la parul lui care era in toate direcţiile,arata asa de bine...
-Da, asa cred.
-Hei lume! Zice Zayn cu parul in toate direcţiile ca blond.
-Neata, te-ai uitat dimineata in oglinda?
-De ce? Ce am?
-Pai ai parul in toate direcţiile posibile!Zice Niall. Parca imi citeste gandurile.
-Cee?
-Ai auzit bine frate. Zic eu.
De sus coboară Louis si...Alison?
-Alison? Ce cauţi aici? Zic eu.
-Am ramas aici aseara.
-Serios? Si mie de ce nu mi-ai spus?Intreb eu revoltata.
-Ti-am zis!
-Nu-mi amintesc... da oricum hai ca intarziem la şcoala.
-Va duc eu! Zice Niall.
Pe drum am vorbit despre chestii neinteresante gen încălzirea globala sau de ce câinii vad alb negru.Cand am ajuns eu cu Alison am coborat si am mers spre liceu.Apoi mi-am dat seama ca mi-am uitat geanta in masina.M-am intors spre masina unde Niall se săruta cu Machenzie.
-Bravo, si eu am avut incredere in tine iar tu te săruţi cu duşmanca mea! Tip eu la Niall el tresărind la auzul glasului meu.
-Abby, uite,pot sa-ti explic! Zice el.
-Nu mai ai ce! Asta a spus totul. Spun cu lacrimi in ochi.
Am plecat cu Alison la ea acasa si nu am mai mers la şcoala.Nu ma simţeam in stare sa mai stau in aceeasi clasa cu cea cu care s-a sărutat fostul meu iubit.
-Nu pot sa cred ce mi-a facut! Strig eu Ali luandu-ma in braţe .
-Totul o sa fie bine,poate nu a fost vina lui! Zice ea incet.
-Da a cui?
-Poate a fost vina lui Machenzie iar el nu a putut riposta. Zice ea lasandu-ma.
-Nu cred, i-a raspuns, putea sa n-o faca! Strig eu.
-Gata gata, o sa treaca! Spune ea.Hai sa vedem un film!
-Ok.
Am pornit filmul si era asa frumos, pana cand baiatul i-a spus ca a fost doar o jucărie pentru a ajunge la prietena lui.Acum ea vrea razbunare si a strans niste oameni cu furci si torte (erau de la tara) sa il omoare pe baiat.
-Asa, da-i, bate-l pana moare! Tip eu.
-Usor, usor. Zice Alison.
-Oare de unde iau si eu niste furci si torte?
-Ok, filmul asta nu e bun!Zice Alison si inchide televizorul. Ce zici sa dormi la mine? Ma intreaba ea dand din maini.
-Ok, oricum nu sunt in stare sa il vad.
-Deci azi si maine sunt singura acasa. Avem casa doar pentru noi.Vrei sa facem pizza?Intreaba ea.
-Sigur, hai.Spun eu.
Am facut 4 pizza si am inceput sa mancam uitându-ne la o comedie.Era asa haioasa incat am căzut si eu si Alison pe jos de ras.Fara sa-mi dau seama se făcuse ora 12 si noi inca eram treze povestind.
-Hai sa ne culcam ca mi-e somn! Propun eu.
-Ok,noapte buna!
-Noapte buna.
Dimineata
-Abby, scoala-te! Spune Ali scuturandu-ma.
-Inca 5 minute!
-E 7:35!Spune ea.
Cand am auzit am sărit ca arsa din pat si m-am îmbrăcat de şcoala.
***
Am intrat in clasa iar in prima banca era Machenzie privindu-ma cu ura.Am ignorat-o,cu toate ca imi venea sa o dau cu capul de toti pereţii,sa ii tai parul si sa o expediez in Alaska.
-Continua sa mergi, continua sa mergi! Zice Ali din spatele meu.
-Merg,stai calma.Zic eu.
In clasa intra profesorul si face prezenta iar cand ajunge la mine ma intreaba:
-Abby, de ce ai lipsit ieri?
-Probleme personale, ma intorc si ii arunc lui Machenzie o privire ucigatoare.
-Am inteles, sa nu se mai intample! Spune el.
Profu tot bolborosea ceva pe acolo dar nu am fost atenta. Asa au decurs toate orele.
-Abby, vi la mine? Ma intreaba Ali.
-Scuze,dar chiar trebuie sa merg acasa, probabil Harry e ingrijorat.
-Ok,mult noroc,si nu uita,fara crime!Spune ea eu chicotind la ultima parte.
Acasa
-Am venit! Strig eu.
Apoi vine Harry si ma imbratiseaza facand si ceilalti acelasi lucru mai putin Niall pe care nici nu vreau sa il privesc.
-Unde ai fost? Am fost ingrijorati! Spun Liam, Louis si Zayn laolaltă.
-La Alison! Zic eu.
-Si de ce nu ai raspuns? Spune Harry.
-Pentru ca mi-am uitat telefonul in geanta pe care ma intorsesem sa o iau cand l-am vazut pe Niall sărutand-o pe Machenzie!Tip eu.
-Ce-a facut Niall? Tipa Harry.
-Uite,pot sa explic, nu e cum crezi tu... Zice Niall dar il întrerup.
-Ba e exact ce cred eu...adio Niall! Spun si urc sus închizand usa si sprijinindu-ma de ea dand frau liber lacrimilor.
De jos se auzeau ţipete care erau ale lui Harry si ale lui Niall. Dar nu imi pasa.Eu i-am daruit inima mea si el a rupt-o in mii de bucatele.Baietii tot băteau la usa dar nu ii lasam pe niciunul sa intre,pana la urma au încetat iar eu m-am culcat.
Hei,un nou capitol proaspat scris.Stiu ca nu va place ca Niall si Abby sa fie certaţi dar asta e.Poate il va ierta pe Niall sau poate ca nu.
Va astept părerile si chiar vreau sa stiu ce ati vrea sa se intample.Xoxo
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...