Chapter 40-Un Craciun plin de surprize

1.2K 60 8
                                    

M-am asezat pe canapea alaturi de Luke luand niste ciocolata si am inceput sa vorbim.

-Mai ți minte atunci cand le-am facut farse baietilor la hotel de mie mi-au vopsit parul in albastru si m-au aruncat in piscina iar tie ti l-au facut curcubeu?Imi amintesc incepand sa rad.

-Da,mie nu mi s-a dus vopseaua,a trebuit sa ma fac blond la loc ca altfel asa ramaneam!

-Mie mi s-a dus in cateva luni,imi e dor de farsele pe care le faceam,eram o echipa chiar buna!M-am asezat mai bine pe canapea.Am luat o perna si mi-am pus-o sub cap dupa care am oftat obosita.Cand ziceai ca o sa ajunga bucatarul ala?

-A zis cateva ore daca nu sunt turbulente.

-Si vine impachetat sau il impachetez eu?Ca nu am folie si nici o punga asa de mare!

-Nu o sa il impachetezi,o sa il bagi sub brad,daca incape,bineinteles!

-Ciudatule!Spun aruncand cu perna in el.Louis a venit la parter bagand cateva cadouri sub brad.

-Ale cui sunt alea?Intreaba Luke.

-Sunt pentru toti.

-Chiar ca,sa ma duc sa aduc cadourile!Spun sarind de pe canapea.Am urcat dupa care am scos cadourile din dulapiorul din baie.Am coborat la loc asezandu-le pe toate sub brad.Erau o groaza de cadouri iar noaptea incepea sa vina,si ma simteam tot mai nelinistita.Azi este si ziua lui Louis,am hotarat ca o sa ii cantam mai incolo,prefacandu-ne ca am uitat de ziua lui.

Toti au venit pe rand asezand cadourile,unele fiind chiar si pe mobila,pentru ca nu mai era loc sub brad.Ne-am adunat incepand sa ii cantam "La multi ani!" lui Louis.Ne-a imbratisat pe toti pe rand apoi m-am asezat pe scaunul de la pian si am inceput sa cant cantece de Craciun,impreuna cu restul.Craciunul este sarbatoarea mea preferata,mereu mi-a placut.Ne-am așezat in jurul bradului langa cadouri.

-Louis,asta e de la mine!I-am intins cadoul si a inceput sa rupa ambalajul.

-E uimitor!De mult vroiam discul asta dar nu l-am gasit nicaieri!Mersi!M-a imbratisat dupa care mi-a dat si el mie un cadou.L-am desfacut,si imi place.Era un Mp3 albastru inchis.

-Imi place!Acum e randul lui Niall,Luke,adu-l!Ii spun blondului care pleaca spre usa.Niall a topait fericit pana in dreptul bucatarului care tremura de la cat l-am tinut afara.Purta o boneta inalta si un costum alb imaculat legat cu 6 nasturi in partea dreapta.

-Mi-ai luat un bucatar personal?!Viata poate fi mai buna?Tipa fericit sarind pe mine dupa care m-a sarutat luandu-mi fata intre palme.

-A fost ideea lui Luke,multumeste-i lui!S-a dus catre el si a dat mana dupa care s-a intors din nou la mine.

-Si eu am o surpriza pentru tine,spune asezandu-se usor in jos,iar de la spate a scos o cutiuta albastru inchis.A desfacut capacul.Abby Styles,vrei sa te casatoresti cu mine?

SFARSIT

Da,ati văzut bine,SFARSIT!Am terminat cartea,si nu pot sa cred!Daca vreți sa știți ce o sa se intample in continuare,daca Abby accepta propunerea lui Niall,trebuie sa asteptati pana la volumul 2.Apropo,poza de la media va fi coperta celui de-al doilea volum.O sa va anunt cand o sa postez a doua carte,si chiar m-as bucura sa o cititi si pe a doua,pentru ca am ceva idei si sunt sigura ca daca ati ajuns pana aici ati vrea sa stiti raspunsul la intrebarea de 100 de puncte.Asa ca,fiti pe faza!

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum