Chapter 23-Eu nu merg acolo!

1.6K 92 0
                                    

Dupa ce mi-am ales hainele de concert si m-am imbracat am coborât jos cu tot cu valize ca sa le pun in masina si sa pornim spre ultimul concert. Nu pot sa cred ca ne întoarcem in Londra. Vreau doar sa ajung in camera mea si sa ma întind pe pat mancand o cutie mare de ighetata in timp ce ma uit la serialele mele.

In mai puţin de o ora am ajuns pe stadionul unde baietii urmau sa aiba ultimul concert. Toata lumea tipa si sarea in sus de bucurie si ii aclamau pe toti in special pe Harry. Fix pe el.Ce or vedea toti asa atractiv la o oaie netunsa? Stand pe canapeaua din culise m-am tot gandit ca suntem la jumatatea verii. Totul a trecut asa de repede, cu concerte si agitatii nici nu am mai avut noţiunea timpului. Ce o sa fac eu restul vacantei?Nu pot sta pe canapea sau in piscina toata vara... e absurd.

Dupa cateva ore s-a terminat si concertul asa ca am plecat spre aeroport unde m-am asezat langa Ali care desena ceva. Zborul a fost obositor si bineînţeles ca toti au dormit tot drumul fiind obosiţi de la concert. Si eu as fi obosita daca as topai cateva ore pe o scena si mi-as strica plamanii.Nu mai puteam de nerăbdare sa merg in camera mea si sa ma întind pe patul meu moale si sa adorm cu melodiile din mp3-ul meu.

In mai putin de jumatate de ora am ajuns si mi-am aruncat toate bagajele pe podea si am urcat in camera dar ceva era schimbat. Aveam mai multe cărţi iar biroul era in cealalta parte a camerei. M-am speriat si am coborât in living unde am ţipat la toti sa coboare. Au coborât toti speriaţi fiecare spunanad ca ba le lipseste ceva ba ceva e mutat.

-Cineva a intrat si a mutat mobila si ne-a luat din lucruri. Spun eu speriata.

-Pai sincer...nu aveti cele mai bune gusturi la decorat iar Abby, cărţile tale sunt bune, le-am împrumutat pe unele sa le citesc. Spune mama ieşind din bucatarie.

-Mama! Am strigat eu si m-am dus sa o imbratisez. Mi-a fost asa de dor de tine! Cand ai venit? E si tata? Tata! Iesi de oriunde te-ai ascunde!

-Wow, ia-o mai incet. Zice ea calma.Am venit acum doua ore, tatăl tau e la magazin sa ia mancare si nu mai tipa asa ca ma surzesti.Acum...cine sunt ele? Intreaba aratand spre Gen si Ali.

-Ea e Genevive,prietena lui Harry... nu intreba cum a cunoscut-o ca nu o sa ma crezi. Spun razand.Iar ea e Alison,prietena mea cea mai buna care se intampla oarecum sa iasa cu Louis. Stiu...nu intreba ce a vazut la el.

-Hei!Zice Louis. Nu-i frumos!

-Stai linistit Tommo, nu credem asta despre tine... nu eu cel putin.Spune mama ultima parte mai in liniste. Si Niall! Ma bucur sa te vad!Ce mai faci? Sper ca te comporţi frumos cu Abby ca altfel o sa ai de suferit! Spune mama serioasa.

-Da doamna! Spune Niall speriat. Si bine...

Usa se deschide si intra tata cu mâinile pline si deja pot sa il vad pe Niall cum saliveaza dupa cipsurile care dau sa cada pe jos. Cum l-am vazut a aruncat si el pungile pe jos si am sărit in braţele lui si pot sa jur ca l-am vazut pe Niall cum ii dau lacrimile vazand mancarea pe jos.

-Tata, mi-a fost asa de dor de tine! Topai eu fericita.

-Si mie scumpo! Ia zi,ce mai faci, cum o mai duci, cum se comporta blondul cu tine? Spune serios la fel ca mama si pot sa il observ pe blond gesticuland cu mâinile in aer gen: Hai frate, nu si tu.

-E super. Zic si chicotesc.

-Harry, ce mai faci? Spune tata si il ia in brate. Cum iti mai merge? Ti-ai gasit si tu o prietena?

-Mdea... tata...ea e Genevive! Nu pot sa cred ca sti ca Abby e cu Niall da nu sti ca eu sunt cu ea.Spune dezamagit mergand dupa pungile de pe jos.

-Ma bucur sa te cunosc! Spune tata si o ia in braţe pe Genevive.

După ce am mai discutat ultimele bârfe si a cunoscut-o tata si pe Alison si a avut o discutie serioasa cu Niall am mers sus sa deschid camera parintilor si sa fac patul. Toti s-au dus si s-au culcat asa ca m-am dus si eu sa dorm. Ma bucur ca i-am revăzut pe ai mei.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum