M-am trezit complet amortita.Mi-era prea lene sa deschid ochii si prea frig sa imi dau pătura jos.Tot ce am facut a fost sa il gadil pe Niall ca sa se trezeasca.
-E deja Paștele?Intreaba fracandu-si ochii.
-Nu,e Craciunul!De-abia astept sa vad diseara ce mi-ați luat fiecare.A facut ochii mari dandu-se jos din pat.A tremurat la contactul cu podeaua rece si si-a luat hainele dupa care s-a dus sa se imbrace.După inca cateva minute de lenevit m-am ridicat tramurand si eu cum am dat patura de pe mine.Mi-am luat papucii cu iepurași dupa care am intrat in camera mea si m-am imbracat ceva mai gros.
In dulap,prin spate am gasit unul din puloverele pe care ni le tricota bunica mie si lui Harry de Craciun.E rosu,cu un cap de ren pe el,inca mai tin minte cat i-a luat sa coasa renul asta,ce amintiri.Nu l-a facut de marimea mea,ci mult mai mare,era o croitoareasa groaznica dar cand vedea ca ne bucuram cand ni le dadea o facea sa creada ca este fantastica.L-am luat pe mine venindu-mi perfect,alaturi de niste colanți mai grosi iar in picioare totosii mei cu iepurași.
Am coborat la parter luand borcanul cu Nutella pe jumatate gol iar apoi o felie de paine.Am intins cremoasa ciocolata dupa care am inceput sa mananc.A venit si Niall la randul lui care a inceput sa rada de mine zgomotos.M-am incruntat.S-a asezat langa scaun oprindu-si rasul de savant malefic.
-Ce e,de ce razi?
-Esti plina de ciocolata pe la gura!
-Unde?Mi-am dat cu mana pe la gura iar el a indepartat-o sarutandu-ma intr-un colt al gurii.
-Am luat-o eu.Am ras si am mai luat o felie de paine facand acelasi lucru.S-a uitat tot timpul la mine cand incercam sa imi indes mai multa ciocolata pe langa.
-O sa te ineci!Mai incet,iti mai iau eu daca vrei!
-Mhm...mormăi înghițind dumicatul care a mai ramas.Am plecat de la masa luandu-mi cheile de la masina iar apoi bocancii.
-Unde pleci?Intreaba ieisind din bucatarie.
-Am niste treaba,vin imediat.
-Dar...am închis usa inainte ca el sa termine.Nu pot sa cred ca am uitat sa ii iau cadou de Craciun!Am pornit spre cel mai apropiat mall si am intrat.Peste tot erau oameni uituci ca mine care se invarteau de colo-colo fiecare nestiind unde sa se duca.Am mers la un magazin mai mare de parfumuri.Parfum...pare prea banal,adica asta poate sa isi cumpere si el.Invartindu-ma prin mall-ul gigantic am putut observa o privire cunoscută.
-Luke?O doamne de cand nu te-am mai vazut!Spun imbratisandu-l pe blondul din fata mea.El a facut la fel la randul lui dupa care mi-am mutat privirea pe roscata din dreapta.
-Eu sunt Abby,spun dand mana cu ea.
-Eu sunt Anna!
-Anna e iubita mea si viitoarea doamna Hemmings.Spune uitându-se drăgăstos la ea.Anna e foarte norocoasa si sunt sigura ca si el o iubeste,ochii lui spunandu-i numele il dau de gol.
-De cand sunteti in Londra?Hemmings sunt dezamagita de tine!De ce nu ne-ai anuntat?Il iau la rost pe Luke.
-Nu am venit de mult,dar ne-am hotarat sa ne mutam aici,cautam o casa.
-Drăguț,pai pana gasiti puteti sta la noi,voi ce cautati?
-Multumim.Spune Anna.
-Ne plimbam,dar toata lumea e agitata.Cumparatorii nebuni de ultim moment ma obosesc.
-Pai eu sunt una dintre acea multime furioasa care cauta cadouri asa ca ai putea sa imi dai o mana de ajutor.Caut un cadou pentru Niall si vreau ceva mai special,nu orice.El sigur a gasit un cadou perfect!Ce ii poti lua unui om care poate sa isi cumpere tot?
-Ah,complicat...murmura el.
-Nu avem timp!Gandeste mai repede!Tip la el.
-Nu ma mai presa!Oh...ce zici de...un bucatar personal!Asta sigur i-ar placea!Adu-l pe Francesco Palmieri!
-Buna idee!La asta nici nu m-am gandit!Dar cum o sa il aduc pana diseara?Locuieste in Italia!
-Il aduc eu,nu iti face griji!Il sun acum!Si-a scos telefonul si l-a sunat.Dupa cateva minute inchide.Am zis ca rezolv,am rezolvat!L-am luat in brate multumindu-i.
-Hei,e al meu stai departe!Ma da la o parte Anna dupa care radem amandoua.
-Hai acasa!Spun luandu-i pe amandoi.
Am intrat in casa si i-am gasit pe toti in sufragerie.
-Ce naiba de cadou e asta?Credeam ca diseara e Crăciunul!Tipa Harry sarind de pe canapea.Toti au venit si l-au imbratisat pe Like iar fetele au facut cunostiinta cu Anna.
-Luke o sa stea cu noi pana isi gaseste o casa in zona!Ii anunt dupa ce se mai liniștesc spiritele.
-Bine ai venit amice!Chiar am un prieten care vrea sa isi vândă casa,e prin zona,il anunt?Il informeaza Liam.
-Sigur Liamuta!
-Sa nu-mi mai zici asa tot restul vietii tale!Il ameninta cu degetul.
-Ok,aaa,ele cine sunt?Arata spre Jade si Lara.
-Lara,logodnica lui Liam si Jade,iubita lui Hazza.Il lumineaza Ali.
-Harry,cum s-a intamplat?Harry i-a aruncat o privire ucigatoare dupa care a urcat in camera lui bosumflandu-se.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...