Chapter 14-Scapam sau nu?

1.7K 106 0
                                    


-Abby, Abby, scoala-te! Zice Niall.

-Ce? Zic eu.

-Mergem la proces, haide! Zice Alison.

-Aoleu! Procesul! Haide nu mai stati! Tip eu.

Doamne, cum pot fi asa neglijenti,doar e procesul.Ne-am aranjat toti si am mers in tribunal aşteptând sa fim chemati.

-Abby Styles, Alison Moris, Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne,Zayn Malik si Louis Tomlinson sa se prezinte in sala de judecata! Zice o femeie bruneta.

-Acum e acum. Zice Tommo.

Am intrat si ne-am aşezat intr-o parte iar in cealaltă parte stătea Josh cu gasca lui de Mega-Idioti.

-Eu sunt Charlot, judecatoarea. Zice o femeie de varsta mijlocie intr-o roba asezandu-se pe un scaun in fata. Il chem pe avocatul vostru in fata. Zice ea arătând spre noi.

-Harry, nu avem avocat!Spun eu.

-Ups. Spune el.

Pe usa intra...doamna Matilda? Ce, mai nou e si avocat? Complexa femeia asta.

-Copii, nu va faceti griji, am urmarit tanar si nelinistit, stiu ce fac! Zice ea si merge langa judecator.

-Suntem morti! Zice Liam.

-De acord! Zicem toti.

-Doamna Matilda,jurati ca veţi spune adevarul si numai adevarul? Intreaba judecatoarea.

-Jur sa spun adevarul si numai adevarul. Spune ea cu mana pe Biblie.

-Il chem in fata pe inculpatul Harry Styles.Zice judecatoarea.

-Jur sa spun adevarul si numai adevarul. Spune Harry.

-E adevarat ca l-ai împuşcat pe domnul Bayld? Zice ea.

-Da, dar vroia sa o rapeasca pe sora mea! Zice Harry.

-Aveti dovada? Zice ea.

-Am eu! Zice Matilda si scoate din servietă poze si inregistrari cu Josh cand ma ţinea ostatica...ce naiba e cu femeia asta?

-Acestea sunt inregistrari cand Josh o tinea pe Abby. Zice Harry.

-Obiectez!Spune Josh.

-Obiectie respinsa! Spune judecatorul.

Doamna Matilda a pus inregistrarile iar judecatorul a analizat fiecare secunda.

-Este fals! Zice unul din tipii lui Josh.

-Nu are cum! Se vede clar fiecare scena. Zice judecatorul.

-Nu e adevarat! Tipa Josh.

-Va rog sa parasiti sala pentru a putea analiza situatia.Zice judecatoarea.

Am iesit pe hol si ma uitam tematoare in ochii lui Niall.

-Mi-e frica! Spun eu.

-Nu ai de ce, vom scapa! Zice el.

-Imi promiti? Zic eu.

-Iti promit. Zice si il sarut.

Dupa o ora de asteptat ca judecatorul sa decida, in sfarsit s-a auzit:

-Abby Styles, Alison Moris, Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne,Zayn Malik si Louis Tomlinson sa se prezinte in sala de judecata!Zice aceeasi bruneta.

Am intrat in acea sala si am asteptat ca ea sa zică.

-Am analizat situatia si...procesul a fost castigat de...

-Hai odata femeie,nu ne tine in suspans! Zice Alison.

-Voi ati castigat procesul.Cu toate ca ati tras cu arma este legitima aparare iar ceilalti vor primi inchisoare 6 ani.Zice iar noi sarim si ne imbratisam. Acum doamna Matilda are de dat niste explicatii. Am mers acasa si am inceput:

-Doamna Matilda, multumim si cred ca trebuie sa ne dati niste explicatii. Zice Tommo.

-Pai...nu am mai zis asta la nimeni,dar...cand eram tanara eram un bun detectiv particular. Aveam controlul asupra orasului, nimic nu imi scapa.

-Cand a venit uitima data omul cu pizza? Intreaba Niall.

-Acum 3 zile.Zice ea.

-Mama... zice Niall. E buna!

-Si ce e cu toate armele? Intreaba Liam.

-Eh, nu sti cand ai nevoie de ele, plus ca si eu m-am confruntat cu asa ceva... il chema Bob, T-Bob.

-Multumim doamna Matilda. Spunem toti.

-Ne faci prajituri? Intreaba fomistul de Niall aici de fata.

-Da draga, iti fac. Zice iar Niall se duce sa o imbratiseze.

Apoi am mers sus unde am stat si ne-am uitat la un film, eu plângând in perna iar Niall marcând fursecurile doamnei Matilda.

-Mai bagi sau...mai laşi pentru mai tarziu? Zic eu.

-Mai iau vreo 20 si dupa ma opresc. Zice el.

Dupa ce Niall a mai mâncat 20 de fursecuri cu ciocolata, ne-am culcat el tinandu-ma in braţe si cantandu-mi cantece lente. Dupa al treilea cântec am adormit. Cred ca a adormit si el la cat de lent a cantat.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum