Chapter 19-Muzeu de ceara

1.5K 101 0
                                    

Am simtit cum cineva ma ia pe sus si imediat am simtit apa rece si uda...uda? Normal ca e uda! Doar e apa! Nu poate fi uscata! Ma cerată constiinta. Da,baietii ma aruncasera in piscina. Dupa ce le-am facut aseara... da le sta bine in verde...

-Sa nu te aud! Ti-o meritai!Zice Harry.

-Pai si Luke? Si el e complice! Zic eu iesind din piscina.

-Ce? Las' ca-l prind eu pe ala. Zice Niall.

-Apropo,azi mergem la muzeul de ceara din centru.Am auzit ca au facut papusi dupa noi! Zice Zayn entuziasmat.

Am mers sus unde m-am schimbat de hainele ude si m-am pregatit. Peste doua ore plecam dar eu ma pregatesc devreme. M-am aruncat in pat unde am adormit.Când m-am trezit m-am uitat la ceas. Nu mai aveam mult. M-am dus in oglinda si am ramas muta.Părul meu...albastru!

-Cum iti place acum?! Zic toti din spatele meu.

-Omg! E perfect! Tip eu entuziasmata.

-Stai..perfect? Iti place? Zice Liam.

-Da!Chiar vroiam sa ma vopsesc dar nu stiam ce sa aleg! Multumesc! Spun si merg sa ii imbratisez.

Se uitau confuzi la mine iar eu nu mai puteam de ras in interiorul meu.I-am ocolit si am mers la muzeu. Ne-am plimbat pe acolo, am facut poze cu statuia lui Benjamin Franklin si cu multe altele. Am gasit statuile baietilor si sunt chiar reusite. S-au dus toti si au făcut poze cu..ei.Normal, numai cu ei. După am mers in magazinul cu suveniruri de unde am luat o mini figurina si am strecurat-o pantalonii lui Louis. Cand am iesit alarma a inceput sa bipaie iar fetele au inceput sa rada. Toti muream de ras iar Louis era confuz ca nu ştia cum a ajuns figurina aia acolo.Dupa ce au clarificat lucrurile ne-am intors la hotel. Am mers sa mancam ceva dupa ce am primit morala de la Louis cum ca nu trebuie sa ascund obiecte in pantalonii lor.

-Am auzit ce ai facut.Zice Luke cand vine la masa. Si de ce ai parul albastru? Întreaba el.

-As putea sa te intreb acelasi lucru despre parul tau curcubeu. Zic eu si rad.

-Am inteles!Zice el.Uite...s-a schimbat planul, diseară noi o sa plecam.

-Ce? Dar mie imi place de voi! Zic eu.

-Pai impresarul a zis ca trebuie sa plecam.Ca si noi am fi vrut sa mai stam dar...zice el.

-Of, cu cine o sa mai fac eu farse? Zic si las capul in jos.

-Cred ca fetele sunt antrenate. Te ajuta ele.Zice si se uita spre Genevive si Alison.

-Mda... poate...zic si ma duc sus si intru pe net sa vad ce mai e nou. Nimic.

Am luat laptopul lui Harry si am intrat pe Twitter. Am scris ca este indragostit de figurina lui Louis de ceara.Imediat au aparut mii de comentarii. Am dat follow la cateva directionere care cred ca au lesinat si am coborât sa imi iau la revedere de la baieti.

-Sper sa ne mai vedem! Zic eu.

-Si noi.Zice Ash.

-Pa!Zic toti in cor si pleaca.

-Pa! Zic si urc sus in si ma arunc in pat.Mâine mergem in Dubai. De-abia astept.

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum