Dimineata,daca i se poate spune asa orei 14:30,ma simţeam de parca cineva a pus o bomba care e gata sa exploreze in capul meu.De-abia am deschis ochii intorcandu-ma catre blondul care ma privea atent.M-a luat in braţe asezandu-mi capul pe el simtindu-i respiratia.
-Ce naiba s-a intamplat de ma simt asa de rau?
-Pai,ai băut cam prea mult aseara.Nu inteleg, tu esti cea mai praf decat toate.Ele sunt jos, ametite, dar mai bine. Spune dandu-mi parul din ochi.
-Pai, cu toate ca sunt ruda cu Harry, la capitolul asta nu prea semănam.Spun ridicandu-ma cu greu din pat intrând in baie.M-am spălat pe dinti si pe fata apoi m-am imbracat dupa care am iesit cu Niall din camera,toata gasca fiind jos.Ce faceti?
-Bine, radical bine. Spune Lara de pe canapea.
-Vad ca esti mai bine decat mine.Afirm.
-Macar ne-am distrat.Asta conteaza nu? Intreaba Ali după care noi dam afirmativ din cap.
-Haideti sa impodobim bradul.Spune Jade.
-Baieti, aduceti globurile si bradul.Le spun lenesilor care stau intinsi prin toata casa.Cu greu s-au ridicat si au iesit afara pentru a lua ce le-am spus.
Peste putin timp au venit trantind pungile cu globuri si spargand cateva.Gogomani.Am aranjat locul iar apoi am tinut bradul,Liam fiind sub el pentru a-l fixa.
-Veniti repede, e Taylor Swift la televizor.Trebuie sa vedeti asta.Ne-a anuntat Jade iar noi am lasat bradul aruncandu-ne pe canapea.
-Taylor Swift a vrut in sfarsit sa dea declaratii despre relatia ei cu Harry Styles.Acesta a spus ca s-au despartit dar Taylor a "clarificat" totul."Relatia mea cu Harry merge mai bine ca oricand, suntem foarte fericiti impreuna, ba chiar ne-am si logodit."Afirma Taylor.Aici avem o poza cu inelul ei. Este foarte mare si foarte scump.Felicitari fericitului cuplu.
-Fericita-i ma-sa! Tipa Harry nervos prin casa.Am ras de reactia lui după care ne-am uitat la brad si am realizat ca l-am uitat pe Liam sub el.Dadea din maini ca nebunul dar nu l-am observat din cauza stirii cu Taylor.Dupa ce am ridicat bradul de pe el a inceput sa tipe la noi.
-Ce naiba? Cum sa ma lasati sub brad?! Ma asteptam la mai multe de la tine Lara!
-Da,lasa o femeie gravidă sa ridice bradul.Bravo Payne!Il aplauda ea sarcastica mergând spre bucatarie.
-Eu ma duc sa clarific porcaria spusa de Taylor,terminati voi bradul.Ne anunta Harry dupa care a luat cheile trantind usa nervos in urma lui.
Am continuat sa impodobim bradul si chiar a iesit super.Louis a urcat pe acoperis pentru a pune luminitele,Liam afara pentru a dezapezi iar eu si Zayn ne certam după cum sa decoram casa.
-Zayn, pentru ultima oara, Mos Craciunul negru de la doamna Matilda nu o sa stea langa ceilalti,care sunt albi.O sa se simta diferit. Il sacai eu pe Zayn.
-Iti dai seama ca e din plastic nu?
-Aaa, iti dai seama ca decoram cum vreau eu nu?
-Nu,aici o sa stea Mos Craciun si cu asta basta! Intra Harry pe usa plin de zapada inainte sa il pot contrazice pe Zayn.
-Wohoa, ce crezi ca faci? Strangi tu? Tip la carliontat oprindu-l sa intre in casa.
-De ce e Louis infasurat in instalatie pe acoperiș?Din nou? Intreaba aratand cu degetul spre usa.Am iesit afara unde era Louis inghetat infasurat in instalatie.Macar merge instalatia.
-Louis cum naiba ai reusit sa o faci si pe asta? Tip la el pentru a ma auzi.
-A-a-a-am v-vrut sa p-p-prind i-instalatia s-si am al-alunecat.Se balbaie el din cauza frigului.L-am dat jos de pe acoperis dupa care i-am facut un ceai cald si l-am invelit intr-o patura. Arata ca omul ghetii. Harry a rezolvat cu Taylor si presa dupa care s-a certat cu Zayn ca nici lui nu ii placea mosul negru langa restul.Pana la urma a castigat si l-am pus mai langa brad.
Nu inteleg cum nu l-a vazut Liam pe Louis urcat pe acoperis.Adica stralucea din cauza instalatiei care merge grozav.Mai sunt 4 zile pana la Craciun, 4 zile pana la ziua lui Louis.Trebuie sa ii iau un cadou.M-am strecurat printre ei si m-am furisat din casa pana pe la niste magazine.Nimic nu mi-a sarit in ochi, si nu vreau sa iau orice.M-am tot plimbat pana am gasit.Era un disc unicat al cantaretului lui preferat.
Am intrat in magazin si am mers catre tipul de acolo care...isi facea manichiura...ciudaat. M-am uitat la disc si chiar parea original.L-am luat si m-am intors catre acel om care tinea mainile pe masa ca sa nu i se stearga lacul.
-Ma scuzati, cat costa acest disc?
-Aa, nu foarte mult...
-Cam cat?
-2000$ pret negociabil.
-CAT???Tip la tipul care s-a speriat uitandu-se la mine ca la o disperata.
-Mai incet, cat ai la tine?
-Am doar 750$.
-Uuu, o sa fie greu.
-A, aveti vreo fiică sau ceva?
-Da,de ce?
-Stiti cumva daca e fan One Direction?
-Este de ce?
-Iti dau un bilet gratis la concert daca imi dai discul ala!Trantesc biletul pe masa si vad cum i se lumineaza privirea.Chestia asta deschide multe usi.
-Stai,te stiu pe tine.Esti Abby Styles, nu-i asa?
-Da.Batem palma?
-Daca faci si o poza cu mine e al tau gratis.Am facut o poza cu tipul ala si i-am dat biletul dupa care am impachetat discul.Am vrut sa ies dar m-am intors catre el si l-am intrebat:
-Tu esti directioner,nu fiica ta nu-i asa?
-M-ai prins.Am iesit din magazin gandindu-ma la tot ce s-a intamplat si ce oameni ciudati exista.Am intrat in masina si am pornit spre casa unde am ascuns cadoul in camera.Stai, acum realizez, daca e si ziua lui, si Craciunul asta inseamna ca el primeste de doua ori mai multe cadouri.O sa am nevoie de mai multe bilete la concert.
Scuze pentru intarziere, pana de idei.Am o noua carte, daca vreti sa treceti pe la ea, se numeste Facts about Disney Channel.Si nu stiu daca v-am zis si de cartea Povestile noastre haioase.Mersi celor care citesc si voteaza.In 4 capitole termin cartea si as avea nevoie de niste idei pentru urmatoarele capitole.Apropo, succes in noul an scolar! Ce clasa treceti? Eu a 7 a si nu ma bucur de loc.Vreau mai multa vacanță.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...