Chapter 35-Petrecere de pomina

1.1K 73 0
                                    

Abby pov.

M-am trezit cand Harry a tipat ca Lara si Liam au un anunţ de facut si sa coboram. M-am imbracat dar blondu nu vroia sa se scoale incat nu am avut de ales si am scos floarea din ghiveci, am pus apa rece ca gheata si i-am turnat-o in cap. A sărit ca ars din pat si dupa ce a tipat la mine s-a dus in baie inca pleoscaind de la atata apa.Oricum, eu am coborat jos si după cateva minute apare si Niall care se uita urat la mine apoi se aşează pe canapea.

-V-am adunat astazi aici, incepe Liam.

-Treci la subiect Payno! Zic eu.

-Ne casatorim!Spune luandu-i mana Larei si zâmbind ca Niall cand primeste ciocolata.

-Felicitari! Ţipam toti.

-Fetelor,diseara facem petrecerea burlacitelor, asa ca pregatiti-va, o sa fie o noapte lunga.Ne anunţă Lara.

I-am felicitat si am observat ca Trake a plecat, din cate am inteles pleaca si vine fara sa anunte, e mai spontan omu'.Oricum, am mers cu Jade si Ali sa ii luam un cadou Larei ca cica asa se face. I-am luat un colier dragut cu safire. Eu mi-am luat o rochie mov in partea de jos si cu pietre in partea de sus iar ele nu si-au luat nimic.Am urcat in camera pentru a ma machia.Am ales rimelul si putin fard lila mai apoi imbracandu-ma cu rochia pe care am luat-o azi.Am coborât luandu-mi pantofii cu toc pe care nu prea ii folosesc,apoi mi-am luat cardiganul ieşind pe usa.Lara ne-a zis sa mergem la un club pe care il ştie ea si asa am facut.In mai putin de 15 minute am ajuns in fata clubului si am intrat unde ne astepta ea. I-am dat cadoul apoi am mers la bar.

-Dă-ne tot ce ai mai bun! Ii spune Lara barmanului care ne aduce putin lichid transparent in niste paharute mici.Am băut repede lichidul dupa care m-am strambat ca era tare.

Am mers pe ringul de dans fiind un pic ameţită de la ce am baut dar suficient cat sa ma tin pe picioare. Am inceput toate sa dansam lumea dandu-se din calea noastră iar DJ-ul i-a dedicat o melodie Larei pentru ca se mărită.Am dansat ceva timp dupa care am mai băut vre-o doua pahare din acelasi lichid de prima data.Ma lua ameţeală asa ca m-am aşezat pe canapea ele urmandu-ma.

-Cat ai băut?Intreaba Jade.

-Trei.Tu?Intreb eu la rândul meu.

-Doua.Tu Lara, cate ai baut?

-Eu sincer sa va zic, am băut 5 una dupa alta.Ne uitam toate la ea ca la felul 14.

-Asta e obisnuita. Zice Ali.

-Nu mai bea atat poate ii faci rau copilului.Spun eu.

-Stai linistita, e fiica lu Liam, nu pateste nimic, e sange din sangele lui, e obisnuita.Am început sa radem ca asta inca mai poate gandi dupa 5 shot-uri apoi am mai primit un rand de bauturi din partea barmanului dar de data asta amestecul era mai colorat.

Am băut repede continutul si asta era mai tare decat ce am băut data trecuta. Ma luase ameteala iar Lara dupa cat a băut inca se mai tine pe picioare,ba mai bine, a luat un scaun, s-a urcat pe el si a inceput sa danseze, toata lumea strangandu-se in jurul ei si o aplaudau.Dupa ce a terminat dansul a sărit in piscina interioara udandu-ne pe toate.Asta clar e beata.

Dupa ce am ţipat la ea sa iasa de acolo in sfarsit a ieşit si am hotărât sa mergeam acasa ca deja era destul de tarziu.Am iesit din club, afara era gheata iar noi purtam tocuri.Ma ţineam de Ali iar Lara de Jade care era cea mai treaza dintre noi astfel avand grija de mireasa. Era sa alunec cand am iesit dar m-am tinut de copertina.

-Ali daca o sa cazi tu o sa cad si eu cu tine si fi atenta ca de aici pana maine nu ne mai ridicam.O anunţ eu pe blonda care mergea de parca era un pinguin cu genunchii apropiaţi si picioarele depărtate.Zici ca avea nevoie la baie serios.

Am luat un taxi pentru ca nici una dintre noi nu e in stare sa conduca in halul asta.Am ajuns in fata portii de-abia băgând cheia in ea apoi am intrat in casa unde luminile erau aprinse iar Harry ne astepta pe canapea in timp ce se uita la un film.L-a inchis cand am intrat noi in casa si s-a îndreptat spre mine.

-Abby, esti beata? Intreaba direct.

-Nu.Sunt Abby,duh!Spun clatinand din cap.

-Ba da.Toate sunteti bete.Spune uitandu-se la toate pe rand.

-Ba nu suntem!Ţipam noi toate la el.

-E nu.

-Noi toate 4 spunem ca nu suntem bete si tu ca suntem!E 4 contra 1,noi castigam! Spun eu dupa desticuland cu degetul iar ochiul drept imi tot fugea intr-o parte si alta.Cred ca asta ne-a dat de gol.

-Atunci de ce Lara e uda si tie ti se zbate asa ochiul? Spune uitandu-se spre Jade care avea fata cam stramba.

-Lara, a căzut din greseala in piscina iar Jade are ceva in ochi.Mint eu.

-Stai putin.A luat un creion si a mazgalit de zor pe hartie,ca si cand tocmai făcuse o descoperire matematica,dupa care s-a uitat inapoi la mine.Tocmai am facut niste calcule si am stabilit ca mintiti de rupeţi.

-Ba nu mintim! Ţipam la el care se sperie.

-Duceti-va sa va culcati,va reveniţi maine.Ne îndruma el spre scari dar ce sa mai,Jade adormise de mult pe canapea in timp ce Harry vorbea, Ali la mijlocul scarilor a căzut rupta,pe Lara a luat-o Liam in braţe si a pus-o in pat iar eu eram cea mai intreaga.

Am fugit pana la camera mea pe scari sărind peste ghivece si Ali, strigând ca in jocurile video:Butoi, butoi, puncte bonus! Punctul bonus era de fapt gura de pamant pe care am luat-o cand am dărmat ghiveciul cand m-am împiedicat de Ali pe care a tarat-o Louis dupa pana in camera.

Numai eu am ramas pe scări.Pana la urma m-a dus si pe mine Harry in pat.A fost mai misto ca mi-e somn si cred ca adorm mai repede,m-am si distrat si nu a mai trebuit sa urc scarile. Acum il inteleg pe Harry,numai ca el saracul adoarme in parcare, niciodată nu ajunge pana in camera lui.

Sper ca maine sa nu ma doară capul ca trebuie sa facem bradul si sa imi iau alţi pantofi, la astia le-am rupt tocul cand am incercat sa sar peste pragul de la usa.Cand m-am trântit in pat am simţit cum toata bautura vine inapoi si am fugit pana in baie unde am dat afară tot ce băusem.Cineva a intrat in baie si am putut observa ca era Niall cand i-am văzut parul blond in viteza.

-Abby esti bine? Întreabă speriat.M-am ridicat de jos apoi m-am spălat pe fata punandu-ma in pat el urmandu-ma.

-Da,nu-ti face griji.

-Ai baut?

-Poate...

-Cat de mult?

-Ca eu mai stiu.Acum mi-e somn, vreau sa dorm. Ce e asa frig in casa? Sa pornească cineva caldura! Tip la Niall.

-Mai incet, ma duc eu sa dau mai tare,tu linisteste-te si pune capul pe perna.Asa am facut, m-am invelit iar apoi am adormit destul de repede cand a venit si m-a luat in braţe.Mi-e asa de rau,nu mai beau in viata mea!

Stay with One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum