Trebuie sa merg in platoul doi pentru a vorbi sa opreasca ştirea asa ca intru fara sa ma mai uit in jur si incep:
-Opriti tot,a fost o greseala, el m-a sarutat, nu am putut riposta, ştergeţi tot, TOT!Apoi ma uit in jur.Si...aici nu este platoul doi.Rostesc eu calma gesticuland cu degetele si strangand din buze in semn de tăcere.
-Nu,aici sunt stirile.Spune un bărbat langa o femeie mai in varsta.
-Bine va pup pa! Spun ieşind fulger din camera respirand uşurată.Am cautat cu privirea camera doi si am intrat.Era o femeie care tocmai intra in direct.
-Si uitati-o chiar pe Abby! Vrei sa ne spui ceva? Spune o bruneta indreptand microfonul si camerele spre mine.
-Ă,ă,suntem in direct acum? Pai, eu n-am facut nimic! Spun ca un copil mic ridicând mâinile in aer in semn de predare.Slava domnului ca a intrat Liam care m-a salvat.
-Chiar acum ştergeţi toate materialele, clar?! Ridica Liam tonul catre baietii de la montaj.
-De ce am face asta? Intreaba bruneta.
-Nu trebuie sa afle Zayn! Daca nu dispar toate stirile va dau in judecata ca le-ati facut poze fara acordul lor.Spune hotărât.
-Bine,in regula! Zice femeia.
Am iesit din camera luandu-l pe Liam in braţe si multumindu-i.Am pornit spre casa unde era Zayn pe canapea cu telecomanda in mana.Se uita la televizor, numai ca nu era deschis. Ciudaat. Am mers si m-am aşezat langa el, incercand sa-l ating.S-a ferit.
-M-ai dezamagit. Se uita trist la mine. Restul doar priveau.
-Ce?
-Sti despre ce vorbesc.Cum ai putut? Spune incepand sa plângă.
-El m-a sarutat!
-Da tu n-ai ripostat! Acum eram amandoi fata in fata cu lacrimi in ochi.
-Pentru ca il iubesc! Tip eu el ramanand mască.La naiba il iubesc!Lovesc canapeaua iar el era socat. Si pe tine te iubesc dar de el sunt indragostita!
-Deci eu am fost doar o aventura pentru tine?
-Ce, nu,bineinteles ca nu! Doar ca...si apoi nu am mai stiu ce sa zic.
-Asa ziceam si eu,nimeni nu ma iubeste.Se fereste trecând pe langa mine dar l-am apucat de mana.
-Nu e adevarat, doar ca nu sunt eu fata potrivita pentru tine.Eu sunt nebuna si imatura, fraiera, credula, iar tu esti mai linistit, matur partial, destept si sti cand sa crezi si cand nu.Suntem opusul unui altuia.
-Uite, inteleg ca tu il iubesti pe Niall, dar ma doare ca ai incercat sa imi ascunzi asta.
-Imi pare rau. Spun încet.
-Nu stiu ce sa cred.
-Te iubesc, dar ca pe un prieten, amic, frate, dar pe el il iubesc ca pe un iubit.M-am dus si l-am luat in braţe pe Niall, el infasurandu-si mâinile in jurul meu.
-Am inteles.
-Am o surpriza pentru tine frate. Spune Harry. Intra! Tipa el ca un nebun.Pe usa a intrat Perrie cu lacrimi in ochi.
-Imi pare rau.Spune alergând spre Zayn care o ia in braţe si o sărută.Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat!
-Aww, ce dragut! Zic eu.
-Vrei si tu? Intreaba Niall.
-Da! Si apoi repetam ce s-a intamplat la Zayn. Dupa Harry da cu confeti.
-Unde ţineai alea? Intreaba Jade.
-Nu o sa afli niciodată.Spune cu o voce de Hitler si Dracula care au facut un copil.
-Ciudaat, spune Ali.
-Si, ai facut pizza aia? Continui eu catre Zayn.
-Da, veniti. Am mers si am mâncat pizza după care am iesit toti in parcul de distractii.
***
-Harry te dai cu mine in roller coaster?Intreaba Jade.
-Sigur.Ezita el un pic.
-Da tie iti e frica de inaltimi! Il contrazic eu.
-Ba nu imi mai e, o sa ma duc cu ea!hai Jade.
Trebuia sa vad spectacolul asa ca am mers si eu cu un loc in fata lor cu Niall. Am pornit si Harry era tensionat,strange a manerul cu putere iar cu cealalta mana o ţinea strans pe Jade. Mai mult de ţinea de ea decat ea de el.Cand am ajuns in varf s-a blocat iar Harry arata terifiat.
-Cum te simti? Întreb eu cu un zambet malefic.
-Sunt ok, sunt ok.
-Stai linistit, nu o sa patesti nimic. Spune Jade.
-Ce romantic e aici sus! Spune Niall dupa care ma saruta. Mi- fost dor de sarutuile astea.
-Vreau si eu o iubita!Se smiorcaie cretul.Nu stiu daca plângea ca nu are o iubita sau din cauza altitudinii.
-Pai, poti avea.Spune Jade si printr-o mica miscare il intoarce cu fata spre ea si il sărută.
De jos se auzeau aplauze si m-am aplecat sa vad dar era sa cad. Acum sunt atârnată cu capul in jos,Niall tinandu-ma de picioare sa nu cad si eu ţipând la Harry sa faca ceva ca imi cade bluza.El tipa ca ii e frica, eu tipam ca o sa mor, Niall tipa sa ma ajute, Jade tipa sa imi tin bluza. Helăău oameni buni,sunt la un pas sa mor aici.
Pana la urma m-a tras Niall inapoi si am sărit pe Harry ca nu l-a ajutat pe Niall sa ma ridice. De-abia m-au ridicat Niall si Jade.Nu am stat foarte mult timp in parc, ne-am nai dat in niste chestii dupa care am mers sa mancam vata de zahar.Ali si-a intins-o pe toata fata si am inceput sa radem de ea ca nu o mai putea da jos.
Am ajuns acasa si m-am schimbat în pijamale apoi coborând jos unde erau toti.Toate fetele au ramas la noi. Saracul Liam, acum numai el nu are iubita.Trebuie sa ii găsesc o prietena, e atat de singur.Mi-e mila de el sincer, e un băiat bun si merita pe cineva pe masura.Maine incep din nou şcoala si daca gasesc pe cineva potrivit o sa i-o prezint. Am vazut un film atat de trist, pana si Harry a plans, stai, ce tot zic eu, Harry plange la orice,e Harry!
Cred ca o sa fac si vol 2 dar inca nu e sigur.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...