Harry a înaintat spre usa si a deschis rămânând in pragul usii. Nu zicea nimic doar zâmbea pana m-a strigat si pe mine sa vad cine este.In usa era Alison nervoasa cu Jade langa ea.
-O doamne! Nu pot sa cred ca ai plecat si m-ai lasat acolo! Puteai sa-mi dai un mesaj, sa ma suni. Ce s-a intamplat?! Tipa ea la mine si ma îmbrăţişează.Le-am invitat inauntru.
-Pai...pe scurt, m-am împăcat cu Niall si...
-V-ati impacat? E din nou Nabby! Tipa fericită.
-Nu,e Zabby. Completez eu.Se uita la mine cu o fata confuza si socata.
-Poftim?Dar...
-Nu mai sunt cu Niall, sunt cu Zayn. Zic eu si il iau in braţe pe dungulita.Niall s-a întristat si s-a dus sus fara sa mai apuc sa zic ceva.
-De ce nu cu Niall? Presupun ca ti-a explicat nu? Scuze Zayn,da sincer, imi place mai mult Nabby. Zice ea.
-Du-te dracu!Zice simplu cu zambetul pana la urechi Zayn. Era asa comic.
-Hei, nu-i spune iubitei mele unde sa se duca sau ce sa faca.Zice Lou.
-Da! Zice Ali. A,buna Louis.Ii face cu mana.
-Am si eu o intrebare... ea cine e? Zice Harry arătând spre Jade. Ups,am uitat de ea.
-Ea e Jade, colega mea de camera din tabara. Zic eu prezentand-o.
-Buna.Zic toti.
-Hei.Zice si ea timida.
-Stai...ce s-a intamplat cu Genevive Harry? Ma trezesc si eu la realitate după atata timp.
-Si-a gasit parintii si a plecat cu ei in America. Nu se mai intoarce.Spune el trist.
-Imi pare asa rau.Zice Jade. O iubeai?
-Mult. Zambeste el.Jade l-a luat in braţe si el nu a respins-o, a luat-o mai tare in braţe.
-Ma strivesti!Zice roşcata cu o voce înceată incercand sa iasa din imbratisarea cretului.
-Scuze, doar ca...
-Inteleg. Zice Jade.
-O sa stai la noi Jade? Intreaba Liam.
-Nu,si eu locuiesc in Londra numai ca la cateva strazi distanta.Ma duc acasa.Zice ea.
-Te duc eu? Sunt mulţi ciudaţi pe afara noaptea.Zice Harry.
-Ooooo. Zicem toti cand s-a oferit Harry.
-Daca nu te deranjează...zice ea timid.
-Sigur.Dar mai întai stai la masa? Comandam pizza. Intreaba Zayn.
-Nu vad de ce nu. Afirma ea.
-Zayn, eu ma duc sa il chem pe Niall. Zic eu.El afirma uşor dand din cap si pornind spre bucatarie.
Am urcat in pana sus unde am apăsat uşor pe clanta si am intrat.El era dupa pat cu o lama in mana.M-am speriat cand l-am vazut si am adus trusa de prim ajutor din baie.Plangea.
-Ce-ai facut? Intreb eu speriata curatandu-i rănile el continuând sa plângă in continuare.
-Nu mai suport asta.Zice sincer strangand din mana facand sangele sa pulseze.
-Nu mai strange! Ii zic eu horata.
-Nu pot trai vazandu-te cu Zayn. Lasa-ma in pace, pleaca!
-Nu o sa te las sa continui asa! Zic luandu-i repede mana punandu-i bandaj.
-Nu intelegi.
-Ba da, inteleg, eu nu o sa zic de asta daca nu o sa mai continui. Spun ridicandu-ma in picioare el facand la fel.Nu o sa iti mai faci rau.Ne-am inteles? El aproba uşor din cap.
Cand am vrut sa plec m-a prins de mana si m-am intors catre el prinzandu-ma intr-un sarut fortat nelasandu-ma sa ies.Nu mai vroiam sa plec, vroiam sa continui,imi placea. Dar m-am gandit la Zayn si l-am împins cu toata puterea.
-Te-ai tacanit? Ai pierdut prea mult sange? Aproape ca tip eu.
-Ti-a placut?Ma intreaba.M-am balbait incercand sa leg doua cuvinte.
-Amm...el chicoteste la incercarea mea nereusira sa neg.
-Oricat de bine ai incerca sa negi nu o sa iti iasa. Te cunosc Abby, inca mai ti la minte.
-N-nu-i adevarat. Neg eu. Pe Zayn il iubesc.Nici pe mine nu ma cred.O doamne.
-Minti! Zice el răspicat.
-Ba nu! Ripostez eu.
-Ba da,de fiecare data cand minti ti se subtiaza vocea si bati din piciorul stang.
-Nu o sa scoţi o vorba despre ceea ce s-a intamplat, clar?! Il ameninţ eu cu o voce de Hitler. Nu vreau sa am probleme cu Zayn din cauza ta.
-Cum vrei tu.Cedează el.Măcar stiu ca ma iubesti.M-am intors nervoasa si i-am dat o palma peste fata puternic.A scos un ţipat cand palma mea i-a atins pielea infierbantata.
-Eu nu te iubesc.Sa-ti intre bine in mintea aia a ta de spiridus.
După ce am plecat jos m-am aşezat la masa toti uitandu-se la mine si intrebandu-ma ce a durat atat.Zayn se uita intr-un fel speriat la raspunsul pe care as putea sa i-l dau.
-Am întârziat ca mi-am uitat telefonul in camera si nu-l găseam.Mint eu.Zayn a respirat uşurat.El nu-si da seama cand mint.
Dupa 5 minute a aparut si Niall care nu a zis nimic.Si-a luat un tricou lung pentru a acoperi bandajele. Harry s-a uitat speriat cand a vazut putin pansament alb cum incearca sa iasa din tricoul lui.I-am făcut semn subtil sa tacă ca ii explic mai tarziu. A aprobat neluandu-si ochii de pe irlandez.A fost tăcut la masa, prea tacut.
Am plecat sus unde m-a urmat Harry care il ţinea pe Niall dupa el pana in camera mea.Cand am intrat Harry l-a pus sa stea jos asezandu-se langa mine.Si-a facut curaj sa întrebe ce s-a intamplat.El i-a povestit si Harry mai protector ca niciodată a inceput sa-i explice ca nu e bine ce face.Nu l-a ascultat doar a plecat in camera fara sa mai zică nimic.
S-a uitat la mine trist dupa care a parasit camera rămânând doar eu si cretul. Parca ma intreba din priviri ce s-a intamplat intre noi.Mi-am atins uşor buzele el uitandu-se socat si speriat.Nu ştia ce sa zică sau ce sa faca.
-Te-a sarutat? Ma intreaba intr-un final.Am raspuns afirmativ dand uşor din cap.
-Da.
-Ti-a placut? De ce ma întreabă toti asta? Am inceput sa plang afirmând incet.M-a luat in braţe spunandu-mi ca o sa fie bine.
A plecat lasandu-ma sa ma pregatesc de somn. El s-a dus sa o conduca pe Jade pana acasa. Zayn a intrat in camera dar m-am prefăcut ca dorm si a plecat.Cum o sa mai dau eu ochii cu el? Am adormit plângând si cu gândul la EL...
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...