Capitolul asta o sa fie mai mult un pamflet cu Harry omu' cu valoare :))-Alta idee nu mi-a venit,nu ma judecati.
Cu o saptamana inainte de Craciun
Peste o saptamana este Craciunul,timpul a trecut destul de repede si trebuie sa începem sa facem pregătiri asa ca mergem la Mall sa cumparam ce ne trebuie.Cu Lara,iubita lui Liam. Am spus eu ca ii gasesc o iubita si asta am facut. M-am îmbrăcat si am coborât unde ma aşteptau baietii,Harry ascultând manele,Niall mancand iar Zayn îşi făcea parul in reflexia ochelarilor Larei,ca i-am spart toate oglinzile acum doua zile.
I-am luat pe toti dupa mine ţipând la Harry ceva timp sa opreasca televizorul.Manelistu naibii. Am urcat in masina mea si a lui Louis, si da,am luat examenul, dupa ce l-am picat de 4 ori. De ce familia Kooper are posta in fata casei? Serios acum. In magazin eu am mers cu Ali sa luam beculete pentru brad Jade urmandu-ne. Se pare ca ea si Harry se inteleg foarte bine, l-a facut sa uite complet de Gennevive.
Baietii s-au dus dupa brad si am hotărât sa facem bradul cu mov si argintiu.Cand am vrut sa iau globurile am auzit un nebun tipand de la raionul cu instalatie. Am mers catre locul ala unde Ali il lega pe Louis de un stâlp cu instalatie si tipa la el,acesta ţipând si el la ea sa-i dea drumul si alte lucruri.
-Eu vreau beculetele astea! Tipa Ali.
-Nu!Eu le vreau pe alea cu ponei! Tipa si el la rândul lui.
-Eu pe astea cu stelute!
-Taceti naibii odata! Tip la ei. De ce l-ai legat? De ce tipi Tomlinson? Nu luam in nici un caz beculete cu ponei!
-Abby! Tipa si disperatul 2 aka Niall.
-Ce,ce s-a intamplat? Fug speriata catre blond.
-Harry vrea sa ma bage in sicriu! La propriu! Tipa urcandu-se pe mine,la propriu.
-Harry ce naiba?
-A vrut sa imi ia o placa de par cadou asa ca l-am împins in sicriul de acolo! Spune gesticuland catre sicriul din dreapta.
-Doamne fereste ce nebuni! L-am darmat pe Niall de pe mine iar dupa ce am cumparat tot am mers la masina numai ca era o problema.Unde băgăm bradul?
-Eu zic sa mearga doi pe jos. Propune Jade.
-Zayn si Liam. Spune Harry.
-De ce noi?Intreaba Zayn.
-Pentru ca ati fost aiuriti si nu ati urcat la timp in masina.Rad apoi pornind masina lasandu-i acolo in parcare.
Ajunşi acasa ne-am pus pe canapea Harry dand din nou pe manele incepand sa cante:
-Si cand mor eu am valoare, la sicriu fac buzunare, sa vadă si Niall bine, ca-l iau pe el dupa mine.
-Du-te naibii de manelist. Spune serios Niall.
-Nu-mi spui tu mie unde sa ma duc! Ii reproşează cretu'.
-Incetati! Harry muta pe alt canal si ajutati-ma la curatenie pampalailor! Tip la ei.
M-am apucat sa şterg praful cand intra pe usa Liam si Zayn nervoşi plini de zapada cu un mos craciun de plastic in mana. Uuu, ala e mosul negru de colectie al doamnei Matilda, o sa se supere rau. Femeia asta e ciudata,colectioneaza mosi negrii de Crăciun.
-Cum ati dus-o baieti? Intreaba Louis razand de mutrele celor doi.
-Du-te dracu Payne! Spun amandoi urcând in camerele lor ca sa se schimbe.Am zâmbit continuând sa şterg praful din sufragerie.
-Canta cu mine, cântă cu mine, TE IUBEEESC! Tipa Harry.
-Tu-ti manelele lu Kevin taci naibii din gura ca ne-ai zburat creierii! Urla Louis.
-Stiu ca vrei, stiu ca vrei, nu nega, canta cu mine si ne vom distra, canta Louis! Continua el pe acelasi ritm de mai devreme. I-am aruncat cu globul lui preferat in cap lovindu-l unde-l doare mai tare.
-Tu-ti natia ta Abby! Spune zvarcolindu-se pe jos de durere.
-Macar nu mai canta.Rade Jade.
-Se misca bine nebunu, da din fund Harry! O nu, a inceput si Louis cu manelele. Te omor Styles!
-Taci,te rog taci.Spun eu catre Louis.
-Fara numar,fara numar pentru eaaaa,pentru iubita mea,pentru iubita meeea!Incep amandoi sa cante dupa ce se ridica si Harry de jos mutand pe manele.
-Terminati voi!Spune Ali si le arunca cârpa dupa care noi urcam sus sa ii luam pe Zayn si pe Liam care vor sa chiuleasca.
Dupa ce i-am scos de acolo si i-am pus sa dea cu aspiratorul m-am dus sa fac ceva de mancare cu Ali si Lara. Am luat cateva cutii de pizza congelata pe care le-am aruncat in cuptor inchizand usa de la bucatarie relaxandu-ne. Ăştia cred ca noi muncim sa facem mâncare.
-Fetelor, va zic ceva, da nu ii spuneti lui Liam da? Ne intreaba Lara.
-Sigur.Spunem noi.
-Sunt insarcinata!Spune incet si noi ne uitam uimite dupa care am tipat:
-Cee?
-Mai incet sa nu va audă nebunii!
-O doamne! Si ai aflat ce e? Intreaba Ali.
-Fetita.
-O doamne, o sa am cui sa ii fac parul si codite,multe codite!Spun entuziasmata.
-Nu o sa-mi las copilul pe mana ta.Ma anunţă ea distrugandu-mi orice speranta.
-Cand o sa ii zici lui Liam? Intreaba Ali.
-In seara asta, vreau sa-i adunam pe toti si sa zic.Ma bazez pe voi? Diseara la opt fix.
-Mai e doar o ora. Zice Ali.
-Stiu.
După ce s-a facut pizza,i-am strans pe toti in sufragerie ca sa mancam. Lara mi-a făcut semn din cap sa iau tot de pe masa si cand m-am intors le-a atras la toti atentia,asezandu-ma pe perna din jurul mesei.
-Liam, am sa-ti dau o veste.Sunt insarcinata!Liam stătea nemişcat cu ochii mari pana a realizat ce tocmai s-a intamplat. A sărit de pe canapea si a imbratisat-o pe Lara dupa care a mângâiat bebelusul.
-Te iubesc asa mult! Ce este? Sti?
-Fetita. O sa ai o fata Payne! Il anunţă ea.
-Da!O sa fiu tata! Tipa el fericit.
-Vreau si eu un copil. Spune trist Niall.
-La momentul potrivit Niall, la momentul potrivit.Spun luandu-l in brate punandu-mi capul pe umarul lui.
-Ce stati asa? Sa mergem sa petrecem! Tipa Liam noi iesind pe usa ducandu-ne la masini.Am hotărât sa mergem in club,acum toti fiind majori.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...