-Abby! Striga baietii in cor.
-Nu-i acasa. Spun eu coborând scările.
-Trebuie sa vorbim!Ma anunta Harry.
-Ce? Ai decis sa te tunzi?
-Nu,doamne fereste!Trebuie sa mergem sa iti luam haine si altele de şcoala.
-Off, daca trebuie...uras scoala, dar imi plac cumparaturile.Am mers in mall si am intrat intr-un magazin.
-Niall, daca ma ajuti iti dau ciocolata!
-Ce fel?
-De care vrei tu!
-Cu ce te pot ajuta?
-Vreau sa plecam mai repede de aici!
-Urca-te in cos!
-Ce?
-Doar urca-te!
-Ok.
M-am urcat in cos iar Niall a inceput sa alerge cu mine in cos printre rafturi eu trantind tot de pe raft in cos. In 5 minute terminasem.
-Wow! Asta a fost super! Spun eu.
-Eu asa fac cand sunt in supermarket si baietii nu ma lasa sa iau ciocolata! Iau cosul si fug cu el luand toata ciocolata si plătind-o imediat ca sa nu poata sa mi-o ia.
-Misto asa!
-Abby ai terminat? Intreaba Zayn cu un cos muc de mana plin cu fixativ si oglinzi.
-Da, hai acasa.
-Ok. Zic baietii.
Am ajuns acasa eu avand chef de inotat. Asa ma puteam destinde, si prin cantat si pictura. Am mers in spate gasindu-l pe Niall, care înota.
-Hei, ce faci? Spun eu.
-Mbine... tu? Ma intreaba el.
-Bine,am venit sa înot.Spun si ma arunc in piscina peste el.
-Au,asta a durut! Se plange blondul.
-Nu te mai plange atat!
-Mrrrr! Spune Harry uitându-se la Niall.
-Ho,ca nu-i fac nimic!Spune Niall.
-Ce,acum esti fratele protector? Intreb eu dezinteresanta .
-Da,da sunt!
-Scuteste-ma Styles! Spun si arunc cu apa in el.
-Asta e razboi! Spune par de oaie sărind in piscina cu tot cu haine,mi-e mila de telefonul ala.
Am inceput sa ne batem toti trei cu apa pana am căzut toti obosiţi.M-am dus in camera si mi-am facut un dus si apoi m-am culcat.Maine era prima zi de şcoala. Super!
Dimineata
-Abby, scoala-te!Aud un glas cunoscut.
-Care o sa ramana fara par? Spun eu furioasa ca m-au trezit.Visam ca ma casatoresc cu Robert Pattison!
-Scuze ca trebuie sa mergi la şcoala! Lasa ca continui diseara visul! Spune Zayn.
-Am gandit cu voce tare?
-Da,acum hai ca trebuie sa mananci! Niall a facut clatite!
Cand am auzit am sărit ca arsa din pat ţinta spre baie iar dupa spre bucatarie sărind pe scaun si multumindu-i blondului pentru clatitele cu Nutella.
-Sunt delicioase. Spun eu cu gura plina.
Perspectiva lui Niall
Era asa draguta cand manca, asa inocenta. Ma bucur ca am făcut clatite, stiam ca ii plac foarte mult dar daca afla Harry ca o plac ma mananca cu piele cu tot, ca nu am fulgi, ce trist.
-Abby, vrei sa te duc la scoala?Intreb.
-Da,mersi.
-Aaaa, cred ca o sa o duc eu.Ne intrerupe Harry.
-Harry, nu ma omoara!
-Stai linistit, nu ma dau la ea!Il lamuresc eu.
-Offf, bine.A oftat cretul zgomotos.
Stiam ca nu vrea la şcoala dar nu avea de ales.Urma sa mearga la şcoala.Sper sa nu ajungem eu si baietii din prima zi la directoare ca a bătut vre un coleg.E o fire cam certareata si nu renunta niciodata. O cunosc de cand era mica.Si stiu de ce e in stare.Probabil una o sa ramana fara par, alta cu hainele murdare si alta cu vre-o leziune ceva, sa speram ca nu găsim si cadavre. Mi-a povestit Harry ca a omorat o pasare cand era mica ca o enerva, e cam sadica.
CITEȘTI
Stay with One Direction
FanfictionUn simplu oras, o simpla fata.Abby Styles, doua cuvinte care pot schimba o viata. Totul merge bine pentru ea pana este nevoita, sau mai bine zis obligata,sa se mute cu fratele ei si colegii lui de trupa in Londra. Ceva se intampla,un sentiment, doua...