Sunghoon dan Jake tengah berbual bual sambil berjalan menuju ke kelas mereka.
Sunghoon menutup telefonnya lalu memasukkannya ke dalam poket seluarnya sendiri.
Selepas sahaja Sunghoon melihat ke hadapan,langkahnya terhenti di saat dia melihat Jay sedang bermain bersama Youngeum.
Jake yang perasan akan Sunghoon terus sahaja berhenti lalu memandangnya.
Jake:Kau..tengok apa?
Jake juga memaling ke hadapan.Dapat dia melihat yang Youngeum mencuba sedaya upaya untuk mengambil semula telefon miliknya dari Jay.
Jay ketawa terbahak bahak melihat Youngeum yang terlompat lompat itu.Jake mendekatkan wajahnya ke telinga Sunghoon.
Jake:Cemburu ke?
Sunghoon berdecit kecil.Dia melihat rakannya yang memasang wajah yang mengejek.
Tawa sinis dilepaskan.
Sunghoon:Tsk,takde masanya aku nak cemburu.
Jake berpeluk tubuh.
Jake:Habis tu,kenapa kau berhenti?
Sunghoon menggenggam kolar baju milik Jake.Dia menudingkan jarinya ke dahi Jake.
Sunghoon:Kau diam.Suka hati aku lah.
Kolar baju lelaki itu dilepaskan secara kasar lalu Sunghoon melangkah pergi.Jake mencebik.Bajunya diperbetulkan.
Jake:Woi Sunghoon,tunggu aku!
-
Yujin:So...tak lama lagi hari jadi kau.
Yujin menoleh ke arah Youngeum begitu juga dia.
Yujin:Kau nak hadiah apa,cakap je.Aku bagi.
Youngeum memasang wajah pura pura terkejut.Dia menjeling malas lalu melihat ke depan.
Youngeum:Banyak duit nampak.
Yujin:Alah hari jadi kau kan nak dekat dah,jadi aku nak jugalah bawakan hadiah untuk kau.Lagi satu,ni first time aku sambut hari jadi kau kan kan.
Youngeum tertawa kecil.
Youngeum:Yelah~
???:Youngeum Youngeum Youngeum!
Serentak mereka berdua menoleh ke arah Jina yang berlari menuju ke mereka.Jina melabuhkan punggungnya sebelah Youngeum.
Youngeum:Oh Jina,kenapa?
Jina membuka telefonnya.Aplikasi gallery ditekan lalu Jina menekan satu foto yang ingin ditunjukkan kepada Youngeum.
Jina:Tengok ni.
Youngeum dan Yujin melihat sepasang baju yang ditunjukkan itu.Mata merek bersinar sinar.
Yujin:Ush cantiknya.Kau beli ni untuk kau ke?
Jina menggeleng.Yujin mengangkat keningnya.
Yujin:Habis tu?
Jina menggerakkan bebola matanya ke atas.Dia memandang malas ke arah Yujin.
Jina:Untuk Youngeum lah,apa lagi.Kan rabu ni hari jadi dia.Jadi aku belikanlah baju ni untuk dia.
YOU ARE READING
DING DONG! - PARK SUNGHOON
Romance"Ding Dong! Kim Youngeum here! <333" Kim Youngeum "Boleh tak satu hari jangan ganggu aku?" Park Sunghoon Tentang seorang perempuan yang bernama Kim Youngeum yang suka mengacau Park Sunghoon semata mata untuk berkawan dengannya. START:14.11.2021 END:...