Youngeum mencari Jay di luar Hospital.Langsung tidak terlihat bayangannya.
Youngeum pergi ke belakang hospital tersebut.Dia menghembus nafas lega di saat orang yang dia cari berada di situ.
Jay sedang berdiri lalu melihat langit yang dihiasi dengan bintang bintang.Angin sejuk pada malam hari itu menyapa dipipinya.
Youngeum mendekati lelaki itu.
Youngeum:Hai Jay.
Jay tersentak mendengar suara yang sangat dia kenali.Perlahan lahan di memaling ke belakang.
Wajah manis Youngeum terlihat.
Jay:Eh Youngeum,kenapa awak kat sini?Awak kan baru sedar,kenalah rehat.Jom saya hantar awak pergi wad semula.
Youngeum melepaskan sengih comel.
Youngeum:Takperlu,saya okay je.
Jay terkebil kebil.Dia berdehem kecil.
Jay:Err...awak buat apa kat sini?
Youngeum:Awak rasa?
Jay mengangkat bahunya.Youngeum mencebik.
Youngeum:Saya nak jumpa awak lah.Sebab saya rindu.
Jay mengangguk.Anggukannya terhenti,mata kian membesar.Dia melihat Youngeum tidak percaya.
Jay:A-apa awak cakap tadi?
Youngeum memeluk tubuh.
Youngeum:Pekak rupanya manusia ni.
Jay tertawa sendiri.
Jay:Awak...rindu sa-
Badan Jay kaku.Pelukan Youngeum kepadanya membuatkan Jay tidak mampu berkata apa apa.
Youngeum:Ye Jay,saya rindu..awak..
Jay senyum senget.Perlahan lahan dia membalas balik pelukan Youngeum.Kepala Jay menindih kepala milik Youngeum.
Jay:Saya pun..
Youngeum meleraikan pelukan.Kedua dua tangan lelaki itu digenggam erat.
Youngeum:Jay,awak pernah cakap yang...awak sukakan saya kan?
Jay mengangguk.
Youngeum:Saya terima awak.
Jay sekali lagi terdiam.Dia melihat tepat ke arah anak mata Youngeum.
Jay:Saya tak..salah dengar ke..?
Youngeum menggeleng laju.
Youngeum:Betulllll saya terima awak.
Jay:Tapi..Sunghoon-
Youngeum:Saya...dah hilanh rasa suka dekat dia..saya tak nak dia.Saya nak awak je.
Jay:Tapi..bukan ke awak cakap yang-
Youngeum:Tu dulu je..tapi..sekarang dah tak dah.Saya dah mula suka awak.
Youngeum mengukirkan senyuman comel.Jay dalam diam menjerit gembira.Adakah ini mimpi?
Jay:Jadi...kita..dah...mula bercinta lah ni kan?
Youngeum ketawa sinis.Pipi Jay dicium.
Youngeum:Yes!
Jay:Wahh baguslah!
Tubuh kecil gadis itu diangkat.Youngeum menjerit kegembiraan.Jay juga melepaskan tawa.
Jay menurunkan kembali Youngeum.Pipi gadis itu dipegang.Bibir Jay mendarat ke dahi Youngeum.
YOU ARE READING
DING DONG! - PARK SUNGHOON
Lãng mạn"Ding Dong! Kim Youngeum here! <333" Kim Youngeum "Boleh tak satu hari jangan ganggu aku?" Park Sunghoon Tentang seorang perempuan yang bernama Kim Youngeum yang suka mengacau Park Sunghoon semata mata untuk berkawan dengannya. START:14.11.2021 END:...