Hafta sonuna kadar nispeten sorunsuz geçen günlerde, Sümbül ve Tarık Katreye ilk günkü kadar sıcak olmasa da mesafeli yaklaşımlarını sürdürdüler.
Alev, alış verişe gittiklerinde çok mutlu olmuştu.
"Biliyor musun ben ilk defa kendim için alış veriş yapıyorum!"
"Bundan sonra ihtiyaçlarını birlikte alırız. Belki sinemaya gider abur cubur da yeriz."
"İzin var mı öyle şeyler yememe? Sümbül teyze onlar sağlıksız der her zaman."
"Sümbül abla haklı, ama arada sırada yemek beni öldürmedi, seni de öldürmez."
Alev, her gece yatmadan babasıyla mutlaka telefonda konuşuyordu ve bu sırada Katre onu yalnız bırakıyordu.
Okuldan almaya gittiklerinde öğretmen, Katreyi görünce gözleri güldü.
"Hoş geldiniz Katre hanım. İsterseniz bahçede biraz konuşalım."
Katre kabul etti ve Tarık'a onları biraz arabada beklemelerini rica etti.
Katre, öğretmenin onu beğendiğini anladı ama bu konu da taviz vermeyecek şekilde konuştu.
"Haftaya karneleri vereceğiz ve küçük bir tören yapacağız gelirsiniz sanırım. Alevin de şiir okumasını istedim.""
"Hele o gün gelsin düşünürüm. Teşekkür ederim. Bu bilgiler çok yardımcı oldu."
Araca döndüğünde Alev suratını asmış oturuyordu.
"Törende şiir okuyacakmışsın çok sevindim. Öğretmenin seni çok seviyor ne güzel."
"Galiba seni daha çok sevdi!"
"Alev, biz öğretmeniz ve bir öğrenci hakkında konuşmak çok doğal."
"Evet ama bana devamlı seni soruyor!"
"Sen çok seviyorsun galiba Güven beyi?"
Alev kızardı.
"Ne var, öğretmenimi sevemem mi?"
"Seversin tabi. Sana bir sır vereyim. Bende ilk okulda öğretmenime aşıktım.
Başka kızlarla ilgilendiğinde kahrolurdum.
O nedenden çok fazla çalışıp, beni taktir etmesini sağladım. Sınıfın hatta okulun en uyumlu en çalışkan kızı oldum."
"Sonra ne oldu?"
"Ne olacak, beşinci sınıfta okulda ayrıldım ve unuttum.
Sonra tüm yakışıklı öğretmenlere aşık olduğumu sandım. Yaşım büyüyüp olgunlaştıkça fakülte de bunları düşündükçe güldüm."
"Peki sonra hiç aşık oldun mu?"
Katre, bu soruya şarkıyla cevap verdi. Biraz da ortamı yumuşatmak için.
"Ah aşk. Kapımı çalar bir gün. Şaşırır kalırsın.
Sende anlamazsın. Sevdi gönlüm sevdi gönlüm.
Görmeden bilmeden. Sevdi gönlüm.
Ah aşk. Ağlatıp güldürürsün. İsyanı tattırırsın.
Sevmeyi bilmeyi öğretirsin.
Ah aşk. Sebebin olur bir gün.
Sever aldanırsın. Sende anlamazsın.
Sevdi gönlüm. Yandı gönlüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH AŞK ! (BİTTİ)
Teen FictionGenç kız hayatını kurmak için çalışırken, yolları aynı çocukluk acısını çeken, küçük bir kız yüzünden kesişir. Murat, Kızına iyi gelen bu kızın, kendine de iyi gelmesini umar. Aradaki yaş farkı önemli mi? Engel mi? Bunu düşünmez!