"Güzel karımın canı neden sıkkın?"
Katre, Mügelere giderken Müge ve Aslanın ayrıldığını ve bu dönemde arkadaşına yardımcı olamadığını anlattı.
"Karıcım, sen kendi canınla uğraşıyordun. Müge bunu anlayışla karşılar. Bundan eminim. Sen hastanedeyken nasıl ağlamıştı düşünsene.
Neyse atlatırlar. Yeni sevgilileri olur."
"Murat böyle konuşma sen onların sevgisini bilmiyorsun. Bu söylediğin çok duygusuz!"
"Ben düz bir adamım biliyorsun. Neyse iki dakika şurada duralım. Çiçek sipariş etmiştim alıp geleyim."
Murat, sinsice gülerek araçtan indi. Zaten buketi kapıya çıkartmışlardı.
Vildan hanım ve Ahmet bey kapıda karşıladılar. Çok sıcak bir karşılamaydı.
Müge gülerek yanlarına geldi.
"Müge çok şıksın. Kızım nişan elbisesi gibi ya. Ah Aslan seni böyle görmeliydi ki, ağzının suyu aksın."
"Boş ver Aslanı şimdi. Sofra hazır yemekler soğursa Vildan hatun da beni soğutur."
Murat, hemen kaynaşmıştı. Yemek çok neşeli geçti.
En çok da Müge eğleniyor gülüyordu. Sofrayı toplarken katre mutfakta Mügenin kolunu sıktı.
"Kızım bu neyin neşesi. Sevgilinden ayrıldın diye ben bütün gün üzüntüden kahroldum ya!
Üstelik senin kötü günün de yanında değilim diye de kendimi yedim."
Müge, yanağından öptü.
"Kızım bırak da seni Murat yesin. Katre bu gece kocan daha yakışıklı göründü gözüme."
" Konuyu dağıtma. Vildan teyze ne dedi bu işe?"
"Ne diyecek, " bir kızı on kişi ister bir kişi alır ,"dedi. Bizim dersler ne zaman başlıyormuş hiç baktın mı? Benim vaktim olmadı."
Katre, gözlerini belertip Mügeye baktı. O sırada kapı çalındı.
"Kim gelecek?"
"Bilmiyorum, apartman görevlisidir. Sipariş var mı diye sormaya gelmiştir."
"Müge, rol mi yapıyorsun değil mi ? Delirdin!
O sırada mutfağa gireni gören Katre az daha çığlık atıyordu.
"Aslan senin... sizi geberteceğim bana oyun ha!"
İkisinin birden üzerine atladı. Murat, kapıdan karısının haline gülüyordu.
Katre bu kez Murat'a döndü.
"Sen, sen biliyordun değil mi hain koca! Onun için hemen olur dedin.
Siz bana kumpas kurdunuz ve ben bunun altında kalacağım öyle mi? Durun siz, bakın size neler edeceğim."
"Annemler içeride bir hoş geldin deyin kızlar."
"Ne annenlerde... tabi ya nişan kıyafeti falan yoksa siz..
"Evet bu gece isteme ve nişan olacak."
Katre, Mügeye sarılıp ağlamaya başladı.
"Ağlama kızım ya!"
"Mutluluktan, neler çektim bütün gün. Çok sevindim çook."
Murat Aslanın babasını tanıyordu. Ahmet beyi de aralarına alıp koyu bir sohbete başlayınca kızlarda kendi aralarında bundan sonra olacakları planlamaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH AŞK ! (BİTTİ)
Teen FictionGenç kız hayatını kurmak için çalışırken, yolları aynı çocukluk acısını çeken, küçük bir kız yüzünden kesişir. Murat, Kızına iyi gelen bu kızın, kendine de iyi gelmesini umar. Aradaki yaş farkı önemli mi? Engel mi? Bunu düşünmez!