CUMA:
İzmir'e gitmesi gerekiyormuş. Bana da onunla gitmeme teklif etti. Bunun mümkün olmadığını söyledim. Her akşam konuştuk.
Çok özledim. Evinden ayrılırken yastık kılıfını aldım." Neden?" diye sorduğunda ,
"sen kokuyorsun," dedim.
Güldü ve sıkıca sarıldı. Yarın geliyor ama ailesi de geliyor, beni tanıştırmak istiyormuş.
Çok heyecanlıyım. Onların yanında bir pot kırıp kendimi rezil ederim diye.
CUMARTESİ:
Off, ancak şimdi anda rahatladım. Tüm gün kendimi kastım. Babası çok cana yakın ve konuşkan ayrıca komik. İstemi babasına çekmiş.
Annesi evin patronu. Sanırım işyerinde de öyle. Neslişah babasına çok düşkün annesiyle fazla diyaloğu yok gibi.
Balıkçıya gittik. Ben fazla yiyemedim sanki tüm gözler bende. Annesi fazla soru soruyor ama beceriyle geçiştirdim.
Yemekten sonra onlar eve döndü, biz Neslişah'ı da alıp piyasa yaptık.
Annem odama gelip beni sorguya çekti. Ona istediğini söylemedim. İstemihan benim büyük aşkım ve sırrım.
PAZARTESİ:
Annemin söylediği bir şarkı vardı, Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım.
Bende nasıl bitti o güzelim yaz diye söylüyorum. Bu son haftamız. Yarın tekrar İzmir'e gidecekler.
Neslişah da bir sorun varmış bana detay söylemese de, üzgündü.
SALI:
&&& &&&
"Katreee, neredesin güzelim?"
Katre okuduğu defterden kafasını kaldırıp bir an nerede olduğunu düşündü. Kendini öylesine kaptırmıştı ki!
İlk kez babası hakkında bir şey öğreniyordu.
"Murat buradayım," dedi ama nerede olduğuna baktığında şaşırdı. Defteri okumaya başlamadan önce salondaydı. Şimdi kendi yatağında.
Arada uyumuş muydu acaba! Saate baktı dörde geliyordu. Çocuklar birazdan gelir ve hiç bir şey hazırlamamıştı.
"Sevgilim iyi misin, çok endişelendim! Ohh, şükürler olsun."
Katre kocasına baktı.
"Ne oldu ki?"
"Sevgilim tam üç kez aradım. Sitenin güvenliğine arattım, ne ev cevap veriyor ne de telefonun çok korktum."
Yatağa gidip, Katreye sıkıca sarıldı.
"Murat babamın ismini öğrendim!"
"Sevindim, güzelim ama lütfen kendini üzme. Bizi bebeğimizi ve ailemizi düşün en çok da beni.
Sana bir şey olmasına gözlerinden bir katre yaş akmasına dayanamam. Sen benim her şeyimsin."
Katre, kocasına sıkıca sarıldı.
"Merak etme bunlar bana iyi gelecek ve daha da güçleneceğim. Aklımda hiç bir soru içimde üzüntü kalmayacak. Murat, şimdi ben de ben bir aşk çocuğuyum. Bizim bebeğimiz gibi."
"Boşuna AH AŞK diye şarkı söyleyip durmuyormuşsun!"
"Biz geldik, evde kimse yok muuu?"
Alev evi çınlattı. Alışmıştı Katre ablasının eve geldiklerinde onları karşılamasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH AŞK ! (BİTTİ)
Подростковая литератураGenç kız hayatını kurmak için çalışırken, yolları aynı çocukluk acısını çeken, küçük bir kız yüzünden kesişir. Murat, Kızına iyi gelen bu kızın, kendine de iyi gelmesini umar. Aradaki yaş farkı önemli mi? Engel mi? Bunu düşünmez!