Gözlerimi siyah bir odada rahat bir yatakta açtım.Kafam yerinde değildi,olaylara anlam yükleyemiyordum.Zaten olaylar pekte normal değildi.Yavaş yavaş kalktım.Yanımdaki çalışma masasında yemek ve su vardı.Daha nerede olduğumu anlamadan bunlara dokunacak değildim.Odayı incelemeye başladım.Yatağın yanında boydan boya cam vardı ve sonrası balkondu.Gökyüzünde kuzey ışıkleri gibi şekiller vardı ama buradakiler daha fazla,ince ve renkliydi.Gerçekten görsel sölendi bu gökyüzü.Ay,ışıkların arasında parlıyordu.Normal bir zamanda olsam balkona oturup sabaha kadar incelerdim fakat nerede olduğumu çözmem gerekti.
Odanın kapısına yöneldim ama kilitliydi.Kapıya sertçe vurmaya ve bağırmaya başladım.Bağırtıların cevapsız kalınca yerini küfürler aldı ama sesimi duyan kimse yoktu.Kapıyı biraz daha zorladım ama faydası olmayınca geri çekildim.Balkon şu an için dışarı ile olan tek bağlantımdı.Kapısı kilitli değildi.Balkon çok büyüktü.Yere minderler dizilmişti.Salıncak ve projeksiyon ile harika görünüyordu.Büyülenmiş gibi etrafı incelerken amacımı hatırladım.Dışarıya baktığımda bir şok daha yaşadım.Saray gibi bir yerdi burası.Hatta saray olduğuna emindim.Kocaman avlusunda kırmızı kıyafetli askerler dolaşıyordu.Atlamayı düşünmüştüm aslında ama hem çok yüksekti hemde askerler kaçtığımı anlardı.Aklımı kaçıracaktım.Bir sincap yüzünden atladığım ağaç kovuğuyla nereye gelmiştim.Yatağa ilerledim ve uzandım.Biraz dinlenirsem daha sağlıklı düşünebilirdim.
Gözlerimi güneşli bir sabaha açtım.Düne göre daha dinç hissediyordum.Yanımdaki yemekler değiştirilmiş ve kahvaltıya uygun yiyecekler gelmişti.Onlara dokunmadan yerimden kalktım.Acıkmış ve susamıştım ama nerede olduğumu öğrenmem gerekti.Kapıyı tekrar denemeye karar verdim.Bu kez açıktı.Kendimi dışarı attım ve saray tahminimin doğruluğunu gördüm.Her yerde askerler dolaşıyordu ve tablolarda tahminimi doğruluyordu.Sakin görünmeye çalışarak koridorda ilerledim.Merdivenleri inip hızlı adımlarla yürürken arkamdan birisi seslendi.
"Eftelya Göknar,hemen buraya gel."
Arkamı döndüğümde biraz ilerimdeki adamı gördüm.Üstünde askerlerinkinden farklı bir kıyafet vardı ama resmi biri olduğu belliydi.Hızlı adımlarla yanındaki iki muhafızla yanıma yaklaştı.Muhafızlar kollarımdan tuttu.Ben ellerinde çırpınıyor ve bağrıyordum.İnsanların garip bakışlarıyla beraber sürüklendim ve bir odaya itelendim.Dizlerimin üstünde karşımdaki adama bakıyordum.
"Sakin ol Eftelya.Sana zarar vermeyiz.Kısaca aydınlatayım seni.Burası Alerya yani artık yeni evin.Buraya eğitime geldin.Hakan Göknar,yani deden,senin gözcündü ve bizim yanımıza gelmene yardım etti.Doğumundan beri özel güçlerin var ama farkında değilsin.Bunun üzerinde eğitileceksin.Artık Alerya'nın askerisin."
O kadar hızlı konuşmuştu ki tek yaptığım şokla yüzüne bakmaktı.Ben daha ağzımı kapatmadan o tekrar konuşmaya başladı.
"Bu arada ben senin ve diğer askerin eğitmeni Arın Ateş.Tanıştığıma memnun oldum Eftelya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP KRALİÇE
FantasíaKorku muydu hareketlerimi yöneten?Yoksa mecburiyet mi?Artık kendime soru sorduğumda cevabı veremiyordum. "Binlerce kez pişmanlık yaşadım buraya geldiğim için.Ama asıl ironik olan ne biliyor musun?Buraya geleceğimi bile bile o kovuğa girerdim.Hemde d...