YÜZLEŞME

1.1K 73 20
                                    

Aleda ile konuşmamızın üstünden bir hafta geçmişti.Bu bir haftada kendimi zihin üstünde epey geliştirmiştim.Gücümü bildikleri için kalkan yapmışlardı kendilerine.Gücümü sadece iyilik için kullanacağıma söz vermiştim.

Sarayda bulduğum büyük kütüphanede kitap okuyordum.Hayatta yaptığım en güzel şeydi kitap okumak.Tam huzuru buldum derken Ares gelerek tüm huzurumu kaçırdı.Zaten şu bir haftada her fırsatta yanımdaydı.Ona aldırmayıp kitaba devam ettim.Bir anda elimden kitabı çekti.

"Ne var Ares,ne istiyorsun?"

"Asıl sen ne istiyorsun Eftelya?Bir haftadır ne zaman yanına gelsem tersledin beni.İstediğin açıklamayı yaptım sana.Hala küçük bir çocuk gibi inat ediyorsun."

"Buraya neden geldiğimi hatta neden getirttirildiğimi biliyorum Ares.Beni kullanmaktan bir an bile geri durmayacaksın.Buraya asker olatak geldim,oyuncak değil.Arkadaş olalım diyorsun ama güvenmiyorum sana.Şimdi defol git başımdan,beni rahat bırak."

Kütüphanede kimsenin olmaması işime gelmişti çünkü ikimizde sesimize sahip çıkmıyorduk.Ares bir anda elimi tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.

"Seni zorla götürmemi istemiyorsan yürü Eftelya.Bu küslük fazla uzadı."

Zorluk çıkarmak bir işime yaramayacaktı.Zaten yeterince yorulmuştum.Kalenin en üst katına çıktık.Onları dinlediğim koridorun ucundaki odaya girdik.Kocaman bir yatak odasıydı burası.Siyah ve lacivert renkleri ağırdı.Odanın içindeki kapıya sürükledi beni.Benim odamdakinin üç katı olan bir balkona çıktık.Tüm Alerya ayaklarımızın altındaydı.Hayran olmuştum bu manzaraya.Balkonun demirlerinden tutunup aşağıya baktım.Ares bir süre beni izledi sonra yanıma geldi.O da ellerini demirlere koydu.İkimizde sessizce etrafı izlerken Ares söze girdi.

"Buraya neden geldiğimi biliyorum derken?Neden geldin buraya Eftelya ya da neden getirttirildin sence?"

Hiçbir şey bilmiyormuş gibi konuşması deli ediyordu beni.Ona dönüp bağırmaya başladım.

"Beni kullanıyorsun Ares.Arkadaşım olmayı istemen,eğitim görmem ve benle olan samimiyetin hep beni kullanmandan dolayı.Yeter artık Ares.Ya doğru düzgün konuşalım ya da gönder beni evime.Bu sırların arasında yaşayamam ben.Kullanma art-"

Lafımı bir anda belimden tutup kendine çeken Ares kesti.İşaret parmağı dudaklarımın üstündeydi.Bir anda parmağını çekti ve onun yerini dudakları aldı.Şoka girmiştim ve geri çekilemiyordum.Bir süre sonra kendisi geri çekildi ama bu kez alnını alnıma yerleştirdi.Gözlerinde haylaz bir ifade vardı.

"Biraz sessiz ol deniz kızı.Tüm krallığı başımıza topladın."

KAYIP KRALİÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin