Chapter twenty-three: Family

113 2 11
                                    

'Is dat beter?' Vraagt Christopher. Hij leunt met zijn handen op het aanrecht. Als ik wist dat verloofd zijn met Christopher betekende dat ik niet meer kon zitten, had ik er misschien iets beter over nagedacht. Nee, gister was meer dan ik ooit had durven dromen.
Ik wiebel heen en weer op de zwemband die op mijn stoel zit. Daniël was die komen brengen, nadat Chirtopher hem dat had gezegd. Goedkeurend knik ik. Dit is veel beter. Gniffelend laat hij zich los van het aanrecht. Zijn heerlijk, half ontblote lichaam, komt naar mij toe gelopen.

Zachtjes masseert hij mijn nek. Ontspannen draai ik mijn hoofd mee op zijn bewegingen. Zijn hand glijdt af naar mijn borst. Genietend bijt ik op mijn lip. Ik kan nooit genoeg krijgen van zijn aanraking. Zijn andere hand nu ook. Zalig kneed hij erin. Een genotvolle zucht verlaat mijn lippen. Fijn speelt hij met mijn tepels. Ze drukken door het dunne witte stofje van mijn shirt heen. 'Hmm, Chris..' Ik leg mijn hand om zijn nek. Zijn ene hand blijft op mijn borst, de andere glijdt verder naar beneden. Mijn buik trekt samen. Zijn hand slipt onder mijn pyjama broek, direct op mijn blote huid. 'Chris!' Lachend haal ik zijn hand weg, 'Er is een reden dat ik op een band zit.' Zijn handen gaan van mij af. Enkele seconden daarna voel ik mijn stoel bewegen. Speels gil ik. Hij heeft mij zo neergezet, dat we tegen over elkaar staan. Hij legt zijn handen naast mijn benen. Ik voel zijn warme adem op mijn gezicht.

'Pain is plessure, baby doll,' zegt fluisterthij voor mijn oor. Opgewonden bijt ik op mijn onderlip. Mijn hoofd zegt nee, maar wat anders zegt ja. Hij zakt naar beneden. Onvoorzichtig trekt hij mijn broek naar beneden. Hij gooit mijn benen op zijn schouders. Plezierig gil ik. Ik zie de uitdagende blik in zijn ogen.

Christopher brengt zijn hoofd dicht bij mijn vrouwelijkheid. Heerlijk streelt hij met zijn vingers over mijn clitoris. Genietend sluit ik mijn ogen. Hij legt zijn lippen aan de binnen kant van mijn benen. Sensueel maakt hij een spoor van kusjes omhoog. Ik geniet van elke seconde. 'Hmm.' Hij steekt meerdere vingers in mij. Op een snel, maar heerlijk tempo beweegt hij zijn vingers in mij. 'Oh.. fuck..' zucht ik verheerlijkt. Ik leg mijn handen op zijn hoofd. Wild ga ik door zijn haren. Ineens word ik blij verrast door zijn mond die ik op mijn gevoelige plekje voel. Hij weet precies wat hij moet doet. Het is zo fucking geil. Verschillende kreunen verlaten mijn mond. Christopher pakt mijn borst vast. Hard en stevig knijpt hij erin. Oh my.. Dit is zo.. Ik hoor het geluid van hoe nat mijn eigen kut is. Ik zet mijn nagels in zijn nek. Dit is het beste gevoel wat er is. Hij haalt zijn mond van mij af. Bijtend op mijn lip kijk ik hem aan. 'You taste good,' zegt Christopher zwoel. Hij heeft een verleidelijke blik. Ik voel zijn vingers uit mij gaan. Om er vervolgens weer, met meer vingers, er hard in naar binnen te gaan.
'Ah fuck!' Ik schiet een beetje naar achter op mijn stoel. Niet dat ik de pijn erg vind. Fucking hell, hij is hier echt goed in. Rustig laat hij zijn vingers uit mij slippen. 'Mouth,' zegt hij. Gewillig open ik mijn mond. Hij stopt er de vier vingers erin die net in mij zaten. Volgzaam lik ik ze schoon. 'Good girl,' gromt hij. Christopher zet zijn handen stevig in mijn benen. Ruig duwt hij ze verder uit elkaar. Langzaam zakt hij met zijn hoofd weer naar beneden. Hemels sluit ik mijn ogen. Ik wil niet dat dit ophoudt.

'Uncle Chris!' Klinkt ineens de stem van Aspyn in de gang. Oh, shit. Fuck! Christopher duikt onder mij weg. Snel spring ik op. Gehaast trek ik mijn broek aan. Christopher en ik kijken elkaar aan. Hij lacht, wat mij ook doet lachen. Vrolijk komt het meisje binnengelopen. Haar blik veranderd wanneer ze ons ziet. Ze trekt een bedenkelijk gezicht. Ze zou toch niet..?
'Why are you still in your pyjama's? It's afternoon.'
Een opgeluchte zucht verlaat mijn lichaam. Gelukkig. 'I need my rubber ring,' zegt ze dan. Ze wijst naar de stoel.
Oef, we kunnen die echt niet meer terug geven aan haar. 'Oh euh.. You don't want that..' Breng ik haar voorzichtig. Ik kan natuurlijk niet de reden geven waarom. Onschuldig kijkt het kleine meisje ons aan, 'But I need it. We are going to swim.'
Hulpzoekend kijk ik naar Christopher. Hij krabt zich aan zijn achterhoofd, 'I will buy you a new one, princess.' Een breede lach komt op haar gezicht, 'Okay!' Vrolijk huppelt ze het huisje uit. Lachend laat ik mij op de stoel zakken, 'Misschien moeten we de volgende keer de deur opslot doen.' Hij lacht, 'Denk je?'

UnbreakWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu