Christopher ligt met zijn rug tegen het hoofdbord van het bed aan. Mijn hoofd ligt op zijn bovenbenen. Zachtjes streelt hij met zijn vinger over het ontblote gedeelte van mijn borst. In elkaar liggen onze handen op mijn buik. Het is donker in de kamer. Het enige licht komt van buiten. Waar het licht van het resort de bergen mooi verlicht.
'Wil je het nog een keer zeggen?' Speels bijt ik op mijn onderlip, verwachtingsvol kijk ik hem aan. Hij lacht, 'Wat wil ik nog een keer zeggen?'
'Dat je van mij houdt.' Hij legt zijn vinger op mijn borst. Weer voel ik hem lijntjes trekken, alleen zijn het dit keer geen figuurtjes. Ik voel wat hij schrijft. L..O..V..E Y..O..U
Ik draai mij op mijn buik. Verliefd kijk ik naar de heerlijke man, die zachtjes door mijn haar streelt. 'Ben je moe?'
Hij glimlacht, 'Nee.'
Ondeugend kijk ik hem aan, 'Mooi.' Verleidelijk kruip ik op hem. Wat hij in de gang deed, was magnifiek. Ontzettend bevredigend, maar het heeft mij honger gemaakt naar meer. 'Caesar,' probeer ik zo sexy mogelijk te zeggen. Ik bijt op mijn onderlip, ondertussen maak ik zijn stropdas los, 'I want you.'Vurig kijken zijn ogen mij aan. Jammer voor hem, kan hij niet meer naar mij kijken. Ik maak de das vast om zijn hoofd. Ik pak zijn wangen vast en breng mijn gezicht naar zijn oor, 'It's my turn, big boy.' Rustig knoop ik elk knoopje van zijn blouse open, ook al zou ik het liefst zijn blouse kapot trekken. Wanneer zijn blouse open is, wrijf ik met mijn handen over zijn borstkas. Ik voel zijn hart te keer gaan. Mijn lippen maak een spoor van kusjes naar beneden. Bij het begin van zijn broek stop ik. Rap trek ik al zijn stof van zijn benen en gooi zijn kleding op de grond. Ik kruip weer op hem naar boven. Ik leg mijn hand om zijn geslacht heen. Het maakt mij blij om te zien dat hij al opgewonden is. Zachtjes beweeg ik met mijn tong over zijn eikel. Na een paar seconde leg ik mijn lippen eromheen. Ik krijg een lach wanneer ik voel dat hij nog stijver word, dan dat hij al was. Ik lik hem goed. Ik hoef niet eens te doen alsof ik een heerlijk ijsje lik, dit is tien keer beter. Hij begint zachtjes te hijgen.
Ik verander van positie en ga op hem zitten. Een genotvolle kreun komt tegelijk uit onze mond. Gepassioneerd beweeg ik mijn heupen over hem heen. Ook al is hij geblinddoekt, hij weet mijn borsten te vinden. Hij trekt de stof ervoor weg. Geil kneed hij in mijn borsten. Ik bijt op mijn onderlip, helemaal genietend van hem moment. Hij brengt zijn hoofd naar mijn borst. Gepassioneerd bijt hij aan mijn tepel, terwijl hij met zijn andere hand in mijn borst kneed. Genotvolle kreunen verlaten mijn lichaam. Dit is het beste gevoel wat er is. Ik plaats mijn handen op zijn schouders en beweeg op en neer op zijn dick. Een intense kreun verlaat mijn mond, dit voelt zo goed. Hij voelt zo heerlijk in mij. Christopher vind het zo te merken ook fijn. Ik voel mijn spieren aanspannen. Nu weet ik dat het niet lang meer duurt. Ik laat hem een paar keer lang en extra diep in mij gaan. 'Oh.. fuck..' hijgend kom ik klaar. Enthousiast kijk ik naar Christopher, hij is er nog niet. Ik maak aanstalten om van hem af te gaan, zodat ik mijn mond weer kan gebruiken. Maar hij klampt zijn handen om mijn heupen en laat mij zitten waar ik ben. Met meer kracht dan ooit te voren, stoot hij hard en diep in mij. Met zijn heupen beweegt hij op en neer, terwijl hij mij vasthoudt en mij naar beneden duwt. Wulpse kreunen verlaten mijn mond, hij is ook niet stil. Samen komen we tegelijk klaar. Hijgend laat ik mij uitgeput naast hem vallen. Geen idee dat ik het twee keer achter elkaar kon.
'Zeg het nog eens,' ik draai mij op mijn zij naar hem. Lachend haalt hij zijn das van zijn ogen. 'Nee dame,' hij knijpt mij in mijn neus. Plagend sla ik zijn hand weg, 'Te veel liefde voor jou.' Hij staat op van het bed. 'Wilt Christopher mij wel helpen uit deze jurk?' Hij trekt zijn onderbroek aan, 'With pleasure.'
____
Goed uitgeslapen word ik wakker. Het deel naast mij in bed, is leeg. Blijkbaar is hij al wakker. Ik sla de deken van mij af. Heerlijk rek ik mij uit, terwijl ik naar de bergen kijk. Het is hier zo betoverend mooi. Het voelt bijna alsof ik in een sprookje ben. Sloffend sta ik op van het bed. Ik raap het overhemd van Christopher van de grond. Voldaan knoopt ik zijn blouse dicht. Het is een lange tijd, sinds ik mij zo gelukkig heb gevoeld. Gapend steek ik mijn voeten in mijn sloffen. Terwijl ik een knot in mijn haar maak, loop ik wankelend de slaapkamer uit.
JE LEEST
Unbreak
Romance~~~ Met stomheid geslagen laat ik zijn woorden in mij nemen. Moet ik als een hond op de grond zitten, dat is fucking kleinerend. Hij denkt toch niet serieus dat ik dat ga doen! 'Als jij niet naar mij luistert, Opheilia,' zachtjes streelt hij met zij...