Hello asklar
İlk bölümü hemen yazıp attım ve çok heyecanlıyımmm
Şimdiden oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen
Keyifli okumalar...
🔥
Şarkı: Billie Eilish, Ilomilo
Shamrain, the missing pieces1. BÖLÜM
" ALEV "Hayatınız bir ip söküğü gibi dağılmaya başladığında; ilk darbeyi ne zaman aldığınızı da, ilk parçanın ne zaman koptuğunu da unutuyorsunuz. Güne başlarken giyindiğiniz tertemiz tişörtünüze kahvaltıda zeytinyağı bulaştırmaktan farksız bu durum. Kalan öğünlerde daha ne dökmüşsünüz, kolunuz kapağı açık pilot kaleme değmiş de mürekkebi mi bulaşmış, ıslatmışsınız kenarı buruş buruş mu olmuş...Umrunuzdan çıkar o tişört artık.
Ama hayat, ertesi gün değiştirebileceğiniz biz tişört değil.
Ben Işık.
Babam adımı neden böyle koymuş bilmiyorum ama adım benim için çok bir şey ifade etmezdi. İsim, sadece diğer insanları birbirinden ayırt etmek ve seslenmek için kullanılan bir şeydi. Sadece Işık'tım.
Telefonumun banyoda yankı yapan sesi tüm odada yankı yaparken vücudumu köpüklemekten vazgeçtim ve temiz elimi geniş küvetimin yanındaki küçük masaya uzattım. Fazla ıslanmaması için dikkat ederek telefonumu avucuma aldığımda arayanın kim olduğuna bakmadan aramayı yanıtlayıp kulağıma götürdüm.
"Efendim?"
"Alo, Işık. Bu sefer gerçekten bana lazımsın." Dedi hattın diğer ucundaki, bana en yakın insan olan Cenk.
Kaşlarımı çattım. "Buyur hazretleri, yine hangi bok bataklığına battınız?" Dedim. Sesi benden bir şey isteyeceğini belli ediyordu. Onu tanımanın getirisiydi ki bunu anlayabilmiştim.
"Bu sefer öyle değil..." dedi aceleci bir ses tonuyla. Önüme düşen hafif ıslak saç tutamını kulağımın arkasına sıkıştırdım. "Bizim şirket yat partisi verecekti, unutmuşum.Kutlama tarzı bir şey. Esra'da yeni manitasıyla gelecek ya, o hayatına devam ederken ben niye etmeyeyim yani değil mi ?"
O kadar hızlı konuşmuştu ki bir an ne dediğini anlayamamıştım. Esra onun eski sevgilisiydi. Anlaşamadıkları için ayrılmışlardı, Cenk'in bildiği bu kadardı aslında. Arkasında yatan olayları en iyi ben biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 Yangını // +18
Novela Juvenil"Hayat mı seni karşıma çıkaran..." nefesi boynumu ısıtırken elleri belimi sardı. O gece beni şeytanlardan korumak için sırtından dökülüp koparılmış kara kanatları beni örttü. O gece bir şeytan vardı, bir de ben vardım. "Yoksa ben çok mu günahkar bi...