00.28 Yangını ; Yaşam ağacı

2.1K 160 224
                                    

Selamsss.

Yeni bölüme hoş geldiniz.

Nasıl size sürpriz yapıp bölümü hemen yayımladım ama jdkdkdkxkd

Yeni bölüm için sınırı doldurmaya çalışan o kadar çok okurum var ki hepsine teşekkür ederim. Beni bölüm yazmaya itiyorsunuz ve ne yalan söyleyeyim hemen bölüm yazıp yayımlamak istiyorum fakat bir yandan okul varken yazmak zor oluyor.

Önceki bölümü yazarken 30kydık ama şimdi 40k yı bile geçmişiz çok çok kalpp ✨🤍

Bu bölümde Işık ve Ateş'in ilk olarak nerede tanıştıklarını okuyacaksınız. Çok zevk alarak yazdığım bir bölüm oldu. Daha sonra isteğiniz üzerine Doğa'nın bakış açısından bakacağız.

Not: Doğa'nın ağzından olan kısım, geçen bölüm Işık ve Andaç'ın asansörde kaldığı saatle aynı zamanda.

YENİ BÖLÜM; 100 Oy / 200 yorum

Keyifli okumalar sizi bölüme gönderelim...

Şarkılar; Yüksek Sadakat, Haydi gel içelimDuman, Dibine kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkılar; Yüksek Sadakat, Haydi gel içelim
Duman, Dibine kadar

28. BÖLÜM
" FIRÇA "

2018/ New York~ Manhattan

Acımın dindiğini sandığım yerden tekrar kanıyordum. Acıyordu...acıyordu ve hiç geçecek gibi değildi.

Elimdeki viski bardağını shot atarak masaya sertçe bırakıp kafamla boş bardağı işaret ettim. "Aynısından."

Barmen yeni bir bardak doldururken, bar masasına dizlerimi yaslayarak parmaklarımla şakaklarımı ovaladım. Hissettiğim acıdan sonra atmıştım kendimi buraya. Bazıları içmek rahatlatır derdi, ben kendimi çok dolu hissediyordum.

Zihnim, içi boş bir odaydı ve çığlıklarım odada yankı yapıyordu. Canım yanmıyordu; canım alev alıyordu.

Düşünmekten alı koyamıyordum kendimi. Güven sorunlarım vardı. Bunu küçük yaştan beri yaşıyordum ama bu hamle bana yapılmaması gereken bir hamleydi.

Sevdiğimi düşündüğüm adam öğretmişti bunu bana. Ona sinirli olduğum kadar minnettardım çünkü bana bir kez daha kimseye güvenmemem konusunda uyarmıştı.

Önüme konan bardağı elime aldım. Uzun tırnaklarım cam bardağın etrafında bir tur attığında yanımdaki bar sandalyesinde oluşan hareketlilikle bakışlarımı sağ tarafa çevirdim.

00.00 Yangını // +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin