00.11 Yangını: Vaveyla

4.3K 318 335
                                    

🩸BÖLÜM ŞARKISI: ARCTIC MONKEYS: 505

🩸Bu bölüm sanırım kitabın şuana kadar ki en uzun bölümü olacak. O yüzden uzatmayayım.

🩸Keyifli okumalar

(Sınır: 30 yorum / 15 vote )

(Sınır: 30 yorum / 15 vote )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11. BÖLÜM: "VAVEYLA"

Bazen yörüngen yer değiştirir, ama sen hâla en parlak yıldızsındır.

"Evde abimin ruhsuz bakışlarına maruz kalıyordum. Şimdi sen varken sıkılmam." Dedi Doğa bavulumdaki eşyalarımı boşaltmama yardım ederken.

Makyaj çantamı açıp içine bakarken, fırçamı eline aldı ve yumuşak yüzeyine dokundu. "Biliyor musun, hiçbir zaman doğru düzgün bir makyaj yaptığım olmadı." Dedi.

"Teknedeki kutlamada gayet güzel bir makyajın vardı ama." Dedim kıyafetlerimi dolaba asarken.

"Onu ben yapmadım ki, abim makyöz ayarladı. Kendime bir ruju bile doğru düzgün süremem ben." Dedi.

Ona dönüp, "Bir gün sana öğretirim." Dedim. Bundan zevk alırdım. Sonuçta sevdiğim bir şeydi. Doğa makyajsız da güzel olanlardandı. Beyaz tenine bir şey değmese bile parıl parıl parlıyordu.

" Olur." Dedi hevesle. O sırada diğer makyaj malzemelerime bakıyordu. "Sonuçta artık aynı evde yaşıyoruz."

"Aynı evde yaşamıyoruz, bir süreliğine burdayım sadece."

"Ne fark eder? Belki burayı seversin ve gitmek istemezsin, hm?" Dedi ve makyaj çantamı odadaki masaya koydu.

"Sevsem bile kalamam. Kendi evim var. Ayrıca abinle aynı evde kalmak bile benim için ayrı bir sınav."

"Bazen bende katlanamıyorum. Özellikle gecenin bir yarısı elektrogitarıyla aç köpeklere konser verirken..." dedi gözlerini devirerek. Ateş elektrogitar mı çalıyordu?

"Abin elektrogitar mı çalıyor?" Dedim. Genelde bütün sevdiğim müziklerin arka fonunda elektrogitar olurdu. Bir gün dinlemeye fırsatım olur muydu acaba?

"İşine geldiği zaman çok iyi çalar, bazen de sadece tellere vurup durur." Dedi.

Ben Ateş'i elektrogitar çalarken hayal ederken, Doğa bavuluma eğilip fotoğrafı eline aldı.

00.00 Yangını // +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin