🩸BÖLÜM ŞARKISI: THE WEEKND- LOST IN THE FIRE
🩸Hoşgeldinizz
🩸Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen
🩸Keyifli okumalar
10. BÖLÜM: "KELEBEK ETKİSİ "
Eğer gökyüzünün üstünde durabilseydim, altında yaşamazdım.
Alışılagelmiş bir şeyin, başlangıçta değişecek küçük bir hareketiyle, öngörülmesi imkansız sonuçları doğurduğu o an. Bir kelebek kanadını tek seferde çarpar ve dünyanın yarısını yıkacak kuvvetteki kasırgayı oluşturur.
Kural bu.
Kelebek etkisi.
Başlayan bir kaosun, büyüyerek her yere dağılması, artması, şiddetlenmesi...
Hayatımda pek çok kaos, depresyon, kötü ortamlarda bulunmuştum. Bu beni daha dayanıklı hale getirmişti. İyiyi ve kötüyü ayırt edebiliyordum ve bu önceden yaşadıklarımdan kaynaklıydı.
Normalde karşımda bana bakan yıldırım mavisi gözlere sahip adamın içinden neler geçiyor bilmesemde bu ortamda güven vardı.
Daha çok yeni tanıdığınız bir adama güvenemezdiniz. Onun içini bilmeden, kişiliği hakkında zerre fikriniz olmasa da bu adamın gözlerinde çok farklı duygular vardı. Korku ve Huzur...
İkisi de aynı anda tek bir haresinde toplanmıştı sanki.
"Ne kadar süre burda kalmam gerekiyor?"
Diye sordum gözlerim evin içinde gezinirken."Ben işimi halledene kadar." Dedi sert sesiyle.
"Ne yapacaksın?"
"Orası bana kalsın. Sen dediğimi yap sadece, Kaan sen gideceğin zaman gelip seni eve bırakır. O sırada kapıda bekleyecek."
"Senin adamlarına ihtiyacım yok! Küçük çocukmuşum gibi davranmayı kes."
Masada duran sigara paketine uzandı ve içinden sigarasını çıkarıp dudaklarının arasına koydu. Sadece onu izliyordum. Yine paketten çıkardığı çakmağıyla sigaranın ucunda küçük bir yangın çıkarttı.
Sırtını bana döndü ve bahçeye açılan büyük cam kapılara doğru ilerledi.
"Küçük çocuk..." dedi sigarasından bir nefes çekerken. Zehir içine doldu ve o ağzından dumanı geri verdi. "Madem sana küçük bir çocuk gibi davranıyorum, o zaman her an kafana sıkılmasına karşı tetikte olmalısın." Dedi karamsarca. Bu adam gerçekten böyle birisi miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00.00 Yangını // +18
Fiksi Remaja"Hayat mı seni karşıma çıkaran..." nefesi boynumu ısıtırken elleri belimi sardı. O gece beni şeytanlardan korumak için sırtından dökülüp koparılmış kara kanatları beni örttü. O gece bir şeytan vardı, bir de ben vardım. "Yoksa ben çok mu günahkar bi...